Εξασφαλίστε ότι θα έχετε μια δυνατή παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Οι ιστορίες είναι αυτές που μετράνε, ειδικά στον κλάδο υγείας.
Ας δούμε πώς θα τις μοιραστείτε διαδικτυακά.
1. Συγκεντρώστε Iστορίες με Eυτυχισμένο Tέλος.
Εκπαιδεύστε τους υπαλλήλους να μοιράζονται και να ακούνε ιστορίες όταν επικοινωνούν με τους ασθενείς.
Τέτοιες ιστορίες θα μπορούσαν να είναι το πώς διαχειριστήκανε τα προσωπικά του αντικείμενα ή πώς τον υποδέχτηκαν στον χώρο σας.
Ουσιαστικά αξιοποιείστε κάθε τι που δείχνει ότι όλα πήγαν καλά για τον ασθενή.
2. Δημιουργήστε ένα Blog μόνο για τις Iστορίες των Aσθενών σας.
Θέστε ως στόχο τη δημοσίευση μιας ιστορίας ανά εβδομάδα.
3. Δημιουργήστε έναν Πίνακα στο Pinterest με Φωτογραφίες και Ιστορίες των Ασθενών σας.
Ο οργανισμός σας μπορεί να μην προβάλλεται άμεσα, αλλά αντικατοπτρίζονται οι αξίες του.
4. Ανεβάστε στο Τwitter τον Τίτλο ή το Μήνυμα Κλειδί της ιστορίας με λινκ στο Βlog σας ή στο Pinterest.
5. Μην Aποφεύγετε τα Παράπονα στο Facebook.
Χρησιμοποιείστε τα προς όφελός σας για να μετατρέψετε τη «ρήξη» σε ευτυχές τέλος.
6. Δημιουργείστε μια Σελίδα στο Facebook για Eσωτερική Xρήση.
Εκεί οι εργαζόμενοι θα μπορούν να μοιράζονται ιστορίες που τους εμπνέουν και έμμεσα αυξάνουν την πίστη τους στον οργανισμό.
Πηγή: HealthCareCommunication.com