Είτε είστε ιατρός, είτε εκπροσωπείτε κάποια εταιρεία, το να δημιουργήσετε ποιοτικό περιεχόμενο προς δημοσίευση είναι πραγματική πρόκληση, γιατί θα πρέπει να είστε σίγουρος ότι αντιλαμβάνεστε επαρκώς το πώς θα προσεγγίσετε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τους ιατρούς ή τους ασθενείς.
Το ύφος και το θέμα πρέπει να ανταποκρίνονται στον τύπο του κάθε αναγνώστη.
Σε κάθε περιπτωση,το ζητούμενο είναι να τραβήξετε την προσοχή τους. Ακολουθούν κάποια στοιχεία που μπορεί να σας φανούν χρήσιμα.
Σκεφτείτε σε Ποιον Απευθύνεστε
Αν γράφετε περιεχόμενο για ιατρούς να ξέρετε ότι τα συγκεκριμένα στοιχεία και οι αριθμοί είναι που μετράνε, καθώς και η σωστά δομημένη επιχειρηματολογία.
Να έχετε πάντα στο μυαλό σας ότι οι ιατροί είναι επιστήμονες.
Αν όμως απευθύνεστε στους καταναλωτές η γραφή σας μπορεί να γίνει πιο συναισθηματική ή προσωπική.
Πάτε Όπου Πάνε οι Δυνητικοί Αναγνώστες σας
Αποφασίστε πού θα εκδώσετε το περιεχόμενό σας γνωρίζοντας πού ξοδεύει το κοινό σας τον χρόνο του και τι τους ενδιαφέρει.
Να Απαντάτε στις Ερωτήσεις του Κοινού
Συγκεντρώστε τα συνηθέστερα ερωτήματα που μπορεί να ενδιαφέρουν τους δυνητικούς αναγνώστες σας και δημιουργήστε περιεχόμενο συνδυάζοντας κείμενο, video, infographics και ιστορίες ασθενών η καταναλωτών.
Προφανώς οι ιατροί ενδιαφέρονται κυρίως για έρευνες, κλινικές μελέτες και δεδομένα, ενώ ο ασθενείς θέλουν να μάθουν τι πρέπει να κάνουν για να είναι υγιείς.
Να Μιλάτε τη Γλώσσα τους
Όταν απευθύνεστε σε ιατρούς θα χρησιμοποιείτε επιστημονική ορολογία και το ύφος σας θα είναι πιο σοβαρό, ενώ αντίθετα στους ασθενείς θα πρέπει να απλοποιείτε τη γραφή σας και να επεξηγείτε τους ιατρικούς όρους που χρησιμοποιείτε.
Πηγή: www.ahamediagroup.com