Home ΕπικαιρότηταΗ Εξυπηρέτηση στο Συναίσθημα – Πραγματικές Εμπειρίες που Χτίζουν ή Ραγίζουν την Εμπιστοσύνη του Πελάτη!

Η Εξυπηρέτηση στο Συναίσθημα – Πραγματικές Εμπειρίες που Χτίζουν ή Ραγίζουν την Εμπιστοσύνη του Πελάτη!

Δελτίο Τύπου

Παρατηρείται ότι:

  • Oι εμπειρίες μοιράζονται και διαμορφώνουν τάσεις: To 74% των Ελλήνων διαβάζει κριτικές πριν αγοράσει, και περίπου το ίδιο ποσοστό (71%) μοιράζεται τις εμπειρίες εξυπηρέτησης με φίλους ή στα social media. Οι εμπειρίες, θετικές ή αρνητικές, αφήνουν το αποτύπωμά τους στην εικόνα κάθε επιχείρησης/οργανισμού. 
  • Ο άνθρωπος πίσω από την εξυπηρέτηση κάνει τη διαφορά. Η αμεσότητα (54%), η ευγένεια (42%) και η κατάρτιση (40%) είναι οι βασικοί παράγοντες που μετατρέπουν μια απλή συναλλαγή σε σχέση εμπιστοσύνης. Αντίθετα, η καθυστέρηση (58%), η αδιαφορία (48%) και η ανευθυνότητα (48%) αποδυναμώνουν τη σύνδεση και μειώνουν την πιστότητα.
  • Το ψηφιακό περιβάλλον είναι το νέο «μέτωπο» της εμπειρίας.  Η online εξυπηρέτηση έχει πλέον ισότιμο ρόλο με τη φυσική.  Οι πελάτες αναζητούν ανθρώπινη σύνδεση πίσω από την οθόνη με ταχύτητα, διαφάνεια και συνέπεια.

Η εμπειρία πελάτη είναι στρατηγική επένδυση — όχι απλώς λειτουργία.  Η θετική εξυπηρέτηση δεν είναι θέμα τύχης, αλλά κουλτούρας. Στο νέο υβριδικό περιβάλλον φυσικής και ψηφιακής επαφής, η συνέπεια, η υπευθυνότητα και η ανθρωπιά δεν αποτελούν πια «προσδοκία», αλλά πυρήνα εμπιστοσύνης και ουσιαστικής διαφοροποίησης

Από την έρευνα της Focus Bari εδώ

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες, που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Αποδοχή Cookies Όροι Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων