Home Επικοινωνία Ασθενή 7 Συμβουλές για Σαφή Επικοινωνία με τον Ασθενή
7 Συμβουλές για Σαφή Επικοινωνία με τον Ασθενή.

7 Συμβουλές για Σαφή Επικοινωνία με τον Ασθενή

Ακολουθήστε αυτές τις οδηγίες για να βελτιώσετε την κατανόηση των ασθενών και να επιτύχετε καλύτερα αποτελέσματα στην επικοινωνία σας μαζί του.

1. Χρησιμοποιήστε απλή γλώσσα

Η ιατρική φρασεολογία είναι μια πραγματικά δύσκολη γλώσσα με πολλούς άγνωστους όρους. Είναι σημαντικό να την απλοποιήσετε.

Για παράδειγμα, αντί να λέτε «υπέρταση», χρησιμοποιήστε τη φράση «υψηλή αρτηριακή πίεση». Ή αντί για «υπεργλυκαιμία», χρησιμοποιήστε «υψηλό σάκχαρο στο αίμα».

2. Χρησιμοποιήστε μια ομαδική προσέγγιση στην εκπαίδευση των ασθενών

Εκπαιδεύστε το προσωπικό σας για να ενισχύσετε τη συμμόρφωση στο πλάνο θεραπείας και να απαντήσετε στις ερωτήσεις των ασθενών.

Ολόκληρη η ομάδα πρέπει να βοηθήσει τον ασθενή να συμμορφώνεται με αυτό που μπορεί να είναι ένα περίπλοκο, πλάνο πολλαπλών σταδίων.

Συχνά ένας κοινωνικός λειτουργός ή ιατρικός βοηθός έχει περισσότερο χρόνο από τον γιατρό για να καθίσει με τον ασθενή και να του παρέχει εκπαίδευση.

3. Χρησιμοποιήστε βίντεο και άλλα οπτικά για να υποστηρίξετε την κατανόηση του ασθενούς

Υπάρχουν απλοί τρόποι για να δείξετε στον ασθενή και στην οικογένειά του τι συμβαίνει.

Για παράδειγμα, οι γιατροί μπορούν να σχεδιάσουν μια εικόνα, να χρησιμοποιήσουν ένα μοντέλο ή να δείξουν μια εικόνα ή ένα βίντεο στο διαδίκτυο.

4. Χρησιμοποιήστε τη μέθοδο της επαναδιατύπωσης

Για παράδειγμα, οι γιατροί μπορούν να πουν:

«Ξέρω ότι αυτή είναι μια νέα διάγνωση για εσάς και θέλω να βεβαιωθώ ότι κατανοείτε όλες τις λεπτομέρειες.

Με δικά σας λόγια, μπορείτε να μου επαναλάβατε τι καταλάβατε για την κατάστασή σας και το πλάνο θεραπείας σας;».

5. Να μιλάτε αργά

Οργανώστε τις πληροφορίες έτσι ώστε οι πιο σημαντικές λεπτομέρειες να έρθουν πρώτα και να σταματήσουν για να επιτρέψουν στους ασθενείς να αφομοιώσουν αυτά που είπατε.

6. Να παρέχετε εκπαιδευτικό υλικό

Για παράδειγμα, οι γιατροί μπορούν να κατεβάσουν και να εκτυπώσουν οδηγίες από το διαδίκτυο ή να παρέχουν διαδικτυακούς συνδέσμους με το κατάλληλο εκπαιδευτικό υλικό από αξιόπιστους οργανισμούς που δημοσιεύουν ενημερωτικά φυλλάδια και ενημερωτικά δελτία.

Ζητήστε από τους ασθενείς να διαβάσουν αυτά τα εκπαιδευτικά υλικά, να κάνουν μια λίστα ερωτήσεων και να προγραμματίσουν ένα ραντεβού παρακολούθησης.

7. Αντιμετωπίστε τις διαφορές στη γλώσσα

Φυσικά υπάρχουν ασθενείς που δεν μιλούν ή κατανοούν τη γλώσσα σας.

Ρωτήστε τους ποια γλώσσα προτιμούν να μιλούν και να διαβάζουν και αν θα ήθελαν διερμηνέα.

Προγραμματίστε εκ των προτέρων να υπάρχει κάποιος διερμηνέας από τους οικείους του ασθενή.

{module title=”Adsence article”}

Προσπαθήστε επίσης να παραπέμψετε τους ασθενείς, αν απαιτείται, σε εξειδικευμένους δίγλωσσους κλινικούς ιατρούς ή μέλη του προσωπικού, εάν είναι δυνατόν.

Πρέπει πραγματικά να καταλάβετε την κουλτούρα ενός ατόμου και να είστε σε θέση να επικοινωνήσετε μαζί του με έναν τρόπο που θα καταλάβει, ώστε να μπορείτε συνεργαστείτε αποδοτικά μαζί του.

 

Medical Management και ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες, που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Αποδοχή Cookies Όροι Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων