Home Διοίκηση Νέος Ιατρός, Νέο Ιατρείο
Νέος Ιατρός, Νέο Ιατρείο.

Νέος Ιατρός, Νέο Ιατρείο

Πριν τοποθετήσετε στο ιατρείο σας την ταμπέλα με το όνομα και την ειδικότητά σας και ξεκινήσετε να υποδέχεστε τους ασθενείς σας, θα πρέπει να έχετε τακτοποιήσει όλες τις διοικητικές διαδικασίες:

Eγγραφή σας στον ιατρικό σύλλογο, έναρξη επαγγελματικής δραστηριότητας (επαγγελματικό ΑΦΜ για την έναρξη του ιατρικού επαγγέλματος), θεώρηση φορολογικών βιβλίων (βιβλίων Εσόδων-Εξόδων και βιβλίου Ασθενών), θεώρηση Αποδείξεων Παροχής Υπηρεσιών, άδεια ίδρυσης και λειτουργίας ιατρείου από τη Νομαρχία, η οποία είναι απαραίτητη για την σύναψη συμβάσεων με ασφαλιστικά ταμεία.

Ιδιαίτερη προσοχή απαιτεί η επιλογή του χώρου που θα λειτουργήσει ως Ιατρείο.

Πολλοί Ιατροί προβαίνουν στη μίσθωση ή και αγορά διαμερισμάτων που δεν έχουν τις απαιτούμενες κατά περίπτωση προδιαγραφές για την εγκατάσταση και νόμιμη λειτουργία ιατρείου, πολυϊατρείου ή διαγνωστικού εργαστηρίου.

Πρώτα απ’ όλα λοιπόν, χρειάζεται να ελέγξετε ενδελεχώς τις προδιαγραφές του ακινήτου στο οποίο θέλετε να εγκατασταθείτε ώστε να αποφύγετε τα άσκοπα έξοδα.

Πέρα όμως από όλα αυτά τα διαδικαστικά, ας δούμε τι άλλο θα χρειαστεί να προσέξετε:

1. Ετοιμάστε ένα Ιατρείο Αναγνωρίσιμο που Εντοπίζεται Εύκολα

Η έναρξη της επαγγελματικής σας δραστηριότητας συνάδει με την διαθεσιμότητα που έχετε σαν Ιατρός.

Με κάποιον τρόπο η παρουσία του ιατρείου σας πρέπει να γίνει γνωστή ώστε οι ασθενείς που θα σας αναζητήσουν να μπορέσουν να σας βρουν.

Ένα πρώτο βήμα είναι να κάνετε μια τηλεφωνική συνδρομή και να αποκτήσετε μια επαγγελματική γραμμή τηλεφώνου, ώστε να καταχωρηθεί το όνομά και η ιδιότητα σας το συντομότερο στον επαγγελματικό κατάλογο της περιοχής σας. 

Από τη στιγμή που θα κάνετε μια επαγγελματική συνδρομή βέβαια, το όνομα και η ειδικότητά σας θα εμφανίζονται σε πλήθος επαγγελματικών καταλόγων.

Μερικοί από αυτούς δεν θα είναι πάντοτε οι επιθυμητοί.

Θα χρειαστεί επίσης να είστε προσεκτικοί με τη συνδρομή σας σε διάφορους επαγγελματικούς καταλόγους στο διαδίκτυο.

Οι προσφορές τους μπορεί να φαίνονται δελεαστικές και το διαδίκτυο είναι μια τεράστια αγορά, ωστόσο η αποτελεσματικότητά τους δεν είναι πάντοτε δεδομένη, ενώ τις περισσότερες φορές δεσμεύεστε για πολλά χρόνια.

2. Δημιουργήστε μια Ελκυστική Αίθουσα Αναμονής

Φροντίστε να δημιουργήσετε έναν όμορφο χώρο αναμονής για τους ασθενείς σας.

Κάθε ασθενής επισκέπτεται τον ιατρό επειδή έχει κάποιο πρόβλημα.

Λίγες είναι οι επισκέψεις που γίνονται για έναν προληπτικό έλεγχο ρουτίνας.

Τις περισσότερες φορές ο ασθενής έχει ένα σχετικό άγχος όταν περνάει το κατώφλι της πόρτας του Ιατρού.

Για τον λόγο αυτό ο χώρος αναμονής στο ιατρείο θα πρέπει να είναι έτσι φτιαγμένος, ώστε να χαλαρώνει τον ασθενή.

Δημιουργήστε ένα καθαρό και φιλόξενο περιβάλλον που θα αποπνέει ηρεμία.

Διαλέξτε προσεκτικά τα χρώματα και τον φωτισμό, τοποθετήστε αναπαυτικά καθίσματα, διακοσμήστε όμορφα τους τοίχους.

Κανένας δεν θέλει να περιμένει σε έναν άσχημο και σκοτεινό χώρο με παλιά έπιπλα, φθαρμένα χρώματα, ακατάλληλο φωτισμό.

Ένας παραμελημένος χώρος αναμονής προδιαθέτει άσχημα τον ασθενή.

Δεν θα ήταν υπερβολή να πούμε πως δείχνει έλλειψη σεβασμού απέναντι στους πελάτες σας.

Αν δεν φροντίζετε τον χώρο της καθημερινότητάς σας, πώς να πιστέψουν ότι θα φροντίσετε εκείνους;

Αν πάλι πιστεύατε ότι η διακόσμηση δεν είναι ένα από τα ταλέντα σας, μην διστάσετε να απευθυνθείτε σε έναν επαγγελματία.

Η επαγγελματική ματιά του διακοσμητή μπορεί να μεταμορφώσει, ακόμη και με λίγα χρήματα, οποιονδήποτε χώρο.

Θυμηθείτε ότι μερικά παιχνίδια θα κάνουν τους γονείς που έχουν έρθει στο ιατρείο μαζί με το παιδί τους να σας ευγνωμονούν.

Τα παιδιά θα περάσουν πιο ευχάριστα την ώρα τους.

Μην ξεχνάτε επίσης να ανανεώνετε συχνά τα περιοδικά του χώρου.

Μια καλή ιδέα είναι να αφήσετε στο τραπέζι κάποιες καλαίσθητες εκδόσεις Τέχνης, ενώ δεν θα πρέπει να παραλείψετε την ευχάριστη απαλή μουσική που μπορεί πράγματι να έχει ευεργετικά αποτελέσματα στη διάθεση των ασθενών σας.

Νέος Γιατρός

3. Διατηρήστε έναν Ενδυματολογικό Κώδικα

«Το ράσο δεν κάνει τον παπά» λέει πολύ σωστά η παλιά παροιμία, αλλά στη δική σας περίπτωση θα πρέπει να προσέξετε πολύ το «ράσο» σας.

Στο ιδιωτικό σας ιατρείο δεν είστε υποχρεωμένοι να φοράτε την ιατρική στολή σας, την περίφημη «ιατρική ρόμπα».

Επιλέξτε ρούχα που θα σας κάνουν να αισθάνεστε όμορφα και άνετα.

Φροντίστε να είναι πάντοτε καθαρά και περιποιημένα.

Καλό θα είναι βέβαια να μείνετε συνεπής στην επιλογή σας για να συνηθίσουν οι ασθενείς σας και να μην σας βλέπουν τη μια με τη «ρόμπα», την άλλη με το κοστούμι ή το ταγιέρ, την τρίτη με πιο χαλαρό ντύσιμο.

Διατηρήστε ένα σταθερό ενδυματολογικό προφίλ στον επαγγελματικό σας χώρο.

4. Φροντίστε να Είστε Ορατός στο Διαδίκτυο

Η σελίδα σας στο διαδίκτυο δεν είναι απλώς ένα ακόμη διαφημιστικό κόλπο.

Το site που θα δημιουργήσετε μπορεί να γίνει ο δικός σας επαγγελματικός χώρος μέσα στην απεραντοσύνη του ιστού, η δική σας επαγγελματική κάρτα και ταυτότητα.

Μπορεί επίσης να αποδειχτεί ένα εξαιρετικά χρηστικό εργαλείο για τους ασθενείς σας, καθώς θα περιέχει τις πληροφορίες σχετικά με τις σπουδές, την εκπαίδευση και την εμπειρία σας, την τοποθεσία του ιατρείου σας, την προσβασιμότητα, οδηγίες για να φτάσει κανείς ως εκεί κ.ά.

Μπορείτε επίσης να «ανεβάζετε» δική σας αρθρογραφία για θέματα που άπτονται της επιστήμης ή της ειδικότητάς σας.

Να θυμάστε, όμως, πως μια σελίδα στο διαδίκτυο πρέπει να ανανεώνεται τακτικά με νέο περιεχόμενο, αν δεν θέλετε να φαίνεται παραμελημένη.

Οργανώστε τον χρόνο σας και αφιερώστε κάποιες ώρες κάθε εβδομάδα σταθερά για την σελίδα σας.

Διαφορετικά αναθέστε την λειτουργία της σε κάποιον έμπειρο επαγγελματία.

5. Παρουσιαστείτε στους Συναδέλφους σας

Θα θεωρηθεί πολύ ευγενικό από μέρους να φροντίσετε να γνωρίσετε τους Ιατρούς της περιοχής στην οποία μόλις ανοίξατε το ιατρείο σας.

Σκεφτείτε ότι συχνά οι παθολόγοι στέλνουν ασθενείς σε πιο εξειδικευμένους ιατρούς και συχνά οι ειδικευμένοι ιατροί προτείνουν έναν γενικό παθολόγο στους ασθενείς τους.

Από τη γνωριμία μπορεί να προκύψει αμοιβαία συνεργασία.

Καλό θα είναι επίσης να επισκεφτείτε και τα φαρμακεία της περιοχής σας.

Ο Φαρμακοποιός διατηρεί μια ιδιαίτερη σχέση εμπιστοσύνης με τους πιστούς πελάτες του, οι οποίοι συχνά ζητάνε τη συμβουλή του για το ποιον Ιατρό να επισκεφτούν.

Αντιλαμβάνεστε λοιπόν ότι για τον φαρμακοποιό είναι πιο εύκολο να προτείνει κάποιον ιατρό που γνωρίζει ήδη και βλέπει τακτικά.

Θα μπορούσατε επίσης να διοργανώσετε μια μικρή γιορτή εγκαινίων στο ιατρείο σας με στόχο να γνωρίσετε την ιατρική και φαρμακευτική κοινότητα της περιοχής σας.

Η φιλική και ευγενική διάθεση βοηθάει στην προσαρμογή και στον εγκλιματισμό.

Θυμηθείτε μια Τελευταία Λεπτομέρεια:

Επιλέξτε την επαγγελματική σας πινακίδα με γνώμονα την εμφάνιση και το καλό γούστο.

Αποφύγετε οτιδήποτε εντυπωσιακό και φανταχτερό.

Η επαγγελματική πινακίδα στην είσοδο του κτιρίου πρέπει να είναι ορατή σε όλους και να έρχεται σε αντίθεση με το χρώμα του κτιρίου για να ξεχωρίζει.

Ο ορείχαλκος και το μαύρο είναι πάντοτε ασφαλείς επιλογές, ενώ μια πινακίδα σε μπλε μαρίν φανερώνει καλό γούστο και θα προσελκύσει σίγουρα περισσότερα μάτια.

Χρειάζεται επίσης προσοχή στο μέγεθος: αν η πινακίδα είναι μικρή, δεν θα φαίνεται, αν είναι πολύ μεγάλη θα είναι αντιαισθητική.

Συνήθως οι πολυκατοικίες, κυρίως εκείνες που φιλοξενούν επαγγελματικούς χώρους ακολουθούν συγκεκριμένες προδιαγραφές σε τέτοιου είδους θέματα.

Μην αφήνετε στην τύχη τη γραμματοσειρά, διαλέξτε μια λιτή και κομψή γραμματοσειρά, με τα γράμματα στο σωστό μέγεθος.

Αποφύγετε οτιδήποτε κραυγαλέο… Tο μυστικό κι εδώ βρίσκεται στην απλότητα!

www.MedicalManage.gr

Medical Management και ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες, που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Αποδοχή Cookies Όροι Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων