Home Το Επάγγελμα Γνωρίζετε Καλά τους Ασθενείς Πελάτες σας;
Σήμερα, ο ασθενής - πελάτης που "συνθέτει" το πελατολόγιο σας, είναι επίσης αυτός που καθοδηγεί και το σχέδιο ανάπτυξης του ιατρείου σας.

Γνωρίζετε Καλά τους Ασθενείς Πελάτες σας;

Σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον είναι σημαντικό να γνωρίζετε τους ασθενείς – πελάτες σας!

Γιατί; Επειδή σας επιτρέπει να κατανοήσετε και να προσαρμόσετε όλες τις ενέργειες των υπηρεσιών αλλά και της επικοινωνίας σας, ώστε τελικά να τους ικανοποιήσετε, έχοντας απώτερο στόχο, όχι μόνο να παραμείνουν πιστοί στο ιατρείο σας, αλλά και να σας εμπιστεύονται και να σας συστήσουν σε άλλους!

Σήμερα, ο ασθενής – πελάτης που “συνθέτει” το πελατολόγιο σας, είναι επίσης αυτός που καθοδηγεί και το σχέδιο ανάπτυξης του ιατρείου σας.

Μην ξεχνάτε ότι ο ασθενής – πελάτης είναι αυτός που κάνει την τελική λήψη της απόφασης του ιατρείου που θα επισκεφθεί.

Ένα ιατρείο που είναι φιλόξενο, φιλικό, με μια ικανή ομάδα συνεργατών, που προσφέρει υπηρεσίες υγείας επιπέδου αλλά και σε σωστές τιμές, δεν εξασφαλίζει πάντα ότι ο ασθενής – πελάτης θα είναι πιστός και δεν θα επισκεφθεί κάποιο άλλο ιατρείο.

Οι περισσότεροι ασθενείς – πελάτες δείχνουν, σε γενικές γραμμές τις εξής συμπεριφορές:

– Είναι ανυπόμονοι και αναζητούν γρήγορα αποτελέσματα στη θεραπεία τους.

– Είναι απαιτητικοί και ενημερωμένοι, επιζητώντας πολλά, νομίζοντας ότι ξέρουν τι πραγματικά είναι καλό γι’ αυτούς.

– Αναζητούν την απλότητα και δεν επιθυμούν περίπλοκες συνομιλίες από τους ιατρούς και δυσνόητο λεξιλόγιο.

Το να υποδεχθείτε ονομαστικά τους ανθρώπους που έρχονται στο ιατρείο σας δεν σημαίνει απαραίτητα ότι τους γνωρίζετε.

Διότι, για να πάρετε μία σαφή ιδέα για τα χαρακτηριστικά του ασθενή – πελάτη σας, θα πρέπει να μπορείτε να τα προσδιορίσετε από ποσοτική και ποιοτική άποψη.

Πρώτα λοιπόν οι αριθμοί: Θα πρέπει να γνωρίζετε τον αριθμό των ανθρώπων που επισκέπτονται καθημερινά το ιατρείο σας, να καθορίσετε την πιο πολυσύχναστη ημέρα της εβδομάδας, να αξιολογήσετε το ποσοστό του μέσου όρου των ασθενών – πελατών ανά ημέρα.

Έπειτα, η ποιοτική πλευρά: Άνδρες, γυναίκες ή παιδιά, επισκέπτονται το ιατρείο σας στην πλειοψηφία;

Ποιές ηλικιακές ομάδες εκπροσωπούνται;

Πόσες οι περιπτώσεις σοβαρών ασθενειών και ποιές είναι εκείνες που απαιτούν απλά τη συμβουλή σας;

Ο στόχος είναι να προσαρμόσετε όσο το δυνατόν καλύτερα την εικόνα του ιατρείου σας σε αυτό που οι πελάτες σας αναμένουν!

Ο στόχος είναι να διαφοροποιηθείτε από τους ανταγωνιστές σας

– Με την καλύτερη προσαρμογή της προσφοράς των υπηρεσιών σας και την ανάλογη παρουσίασή τους,

– Με το κατάλληλο χρηματικό αντίτιμο, ανάλογα με την οικονομική δύναμη των ασθενών – πελατών σας και τις περιοχής που βρίσκεται το ιατρείο σας,

– Με τις συνθήκες υποδοχής και εξυπηρέτησής τους και

– Με το πρόγραμμα προβολής και επικοινωνίας σας.

Τα ιατρεία διαθέτουν δύο εξαιρετικά πλεονεκτήματα για να γνωρίσουν την πελατεία τους με το χαμηλότερο δυνατό κόστος:

Το πρώτο είναι οι ίδιοι οι ασθενείς σας και η συχνότητα που επισκέπτονται το ιατρείο σας και το δεύτερο πλεονέκτημα είναι οι συνεργάτες σας που μπορούν να συλλέξουν πληροφορίες.

Μην διστάσετε λοιπόν να το εκμεταλλευτείτε!

Επωφεληθείτε από όλες τις πηγές των πληροφοριών.

– Παρατηρήστε τους ασθενείς – πελάτες σας, ακούστε τους, ρωτήστε τους!

Αναλύστε τις πληροφορίες που συλλέξατε και καθορίστε τη στρατηγική που θα ακολουθήσετε.

Μην στηρίζεστε στις μέχρι τώρα εντυπώσεις σας

«Προφανώς την πελατεία μου τη γνωρίζω πολύ καλά και δεν χρειάζεται να κάνω καμία έρευνα

– «Το μόνο που θέλουν οι ασθενείς μου είναι να φροντίσω για την υγεία τους!»

«Γνωρίζω πολύ καλά γιατί έρχονται σε μένα οι ασθενείς μου!»

«Απ’ όσο γνωρίζω, οι ασθενείς μου είναι κυρίως ηλικιωμένοι!»

Τι πρέπει να κάνετε

– Να κάνετε τουλάχιστον μία φορά τον χρόνο μια ερεύνα στην πελατεία σας για τα θέλω και τις εντυπώσεις τους.

– Να λαμβάνετε υπ’ όψιν τα σχόλια και την κριτική των πελατών σας.

– Να βάζετε τους πελάτες σας να συμμετέχουν στις εξελίξεις του ιατρείου σας.

– Να χρησιμοποιείτε τους συνεργάτες σας στην πρώτη γραμμή πληροφόρησης.

– Να αξιοποιείτε τα αποτελέσματα των ερευνών σας για τα σχέδια εξέλιξης του ιατρείου σας.

Τι να αποφύγετε

Να υπερεκτιμάτε τον βαθμό γνώσης σας σχετικά με τους ασθενείς – πελάτες σας.

– Να γενικεύετε μία μεμονωμένη παρατήρηση ενός ασθενή – πελάτη ή να θέλετε να τους ικανοποιήσετε όλους.

Να θεωρείτε ότι ο ασθενής – πελάτης πρέπει να προσαρμοστεί στα δεδομένα του ιατρείου σας (ωράρια λειτουργίας, τιμές, κ.λπ.) και όχι εσείς σε αυτά που τον ικανοποιούν!

– Να νομίζετε ότι μια μελέτη πελατείας είναι δαπανηρή, ανούσια και άχρηστη για την περίπτωσή σας.

Να νομίζετε ότι ο ασθενής – πελάτης δεν εξελίσσεται και δεν είναι ενήμερος.

Υπάρχουν σήμερα λύσεις που μπορείτε να τρέξετε μόνοι σας μια έρευνα με τη χρήση των google forms ανέξοδα!

Medical Management και ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες, που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Αποδοχή Cookies Όροι Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων