Η έννοια της αύξησης παραγωγικότητας σημαίνει καλύτερη διαχείριση, άρα και εξοικονόμηση πολύτιμου προσωπικού χρόνου συνεπώς το να είναι κάποιος πιο παραγωγικός, δεν συνεπάγεται πως θα πρέπει να εργάζεται περισσότερες ώρες ή με μεγαλύτερη ταχύτητα. αλλά απλά πως θα πρέπει να δουλεύει καλύτερα.
Δείτε παρακάτω χρήσιμες συμβουλές:
1. Διαλείμματα
Αν αισθάνεστε πως οι υποχρεώσεις σας δεν σας επιτρέπουν διαλείμματα προσπαθήστε να κάνετε τουλάχιστον μία μικρή παύση πέντε λεπτών, 2-3 φορές κατά τη διάρκεια του ωραρίου σας αποφορτίζοντας έτσι το μυαλό σας, ώστε να είστε πιο αποδοτικοί στη συνέχεια.
2. Οργάνωση
Δοκιμάστε καινοτόμες λύσεις όπως η χρήση ενός ευέλικτου ιατρικού λογισμικού για τη διαχείριση των ραντεβού εξοικονομώντας χρόνο, αλλά και βελτιώνοντας την αποτελεσματικότητα της πρακτικής σας.
3. Ανάθεση Καθηκόντων
Η συνεργασία και ανάθεση συγκεκριμένων καθηκόντων στην ομάδα σας, θα σας βοηθήσει να απελευθερωθείτε από τον μεγάλο φόρτο εργασίας.
Ένα παράδειγμα είναι να ενημερώσετε μέσω του γραμματειακού σας προσωπικού τους ασθενείς για επιβεβαίωση στοιχείων ή για τα αποτελέσματα των εξετάσεων τους.
4. Χρήσιμες Εφαρμογές Καθημερινής Πρακτικής
Έχετε πάντα ανοιχτές τις απαραίτητες καρτέλες (π.χ. CRM) και τους χρήσιμους ιστότοπους (π.χ. Google) κατά τη διάρκεια της ημέρας.
5. Κατάλληλες Eρωτήσεις στους Aσθενείς
Η πορεία της συνάντησης με τον ασθενή, είναι μια διαδικασία αρκετά σαφής για τον γιατρό: ιστορικό, κλινική εξέταση, διάγνωση, θεραπεία κ.λπ.
Πολλές φορές οι ασθενείς νιώθουν αγχωμένοι για την υγεία τους και προσπαθώντας να συνδυάσουν την εμφάνιση συμπτωμάτων με πιθανές αιτίες, δημιουργούν διακοπή της ροής επικοινωνίας με τον γιατρό συνεπώς η στάση του θα πρέπει να είναι σαφής και ξεκάθαρη με απαντήσεις όπως ότι θα εξετάσετε τον ασθενή να δείτε γιατί πονάει και θα αξιολογήστε την κατάσταση αναλυτικά και ψύχραιμα.
Αφιερώστε λοιπόν λίγο περισσότερο χρόνο πριν την επίσκεψη και υποδοχή ασθενή, μελετώντας στοιχεία από το ιστορικό του εξοικονομώντας έτσι χρόνο για μια πιο αποτελεσματική επίσκεψη.
6. Περιορισμός Διαχειριστικών Εργασιών
Οργάνωση συνεδριάσεων, διαχείριση χρονοδιαγράμματος κ.λπ. είναι καθήκοντα επιπρόσθετα του φόρτου καθημερινής εργασίας συνεπώς μάθετε να λέτε και όχι.
7. Αποφυγή Διακοπών κατά τη Διάρκεια Συναντήσεων με Ασθενείς
Οι διακοπές κατά τη διάρκεια μιας συνάντησης με ασθενή τις περισσότερες φορές είναι χρονοβόρες, ενώ παράλληλα σας αποσπούν, δημιουργώντας άγχος συνεπώς μετά από αυτό, είναι δύσκολο να συνεχίσετε με την παροχή συμβουλών προς τον ασθενή..
2 βασικές συμβουλές για τον περιορισμό διακοπών:
- Αποκλείστε όλες τις ειδοποιήσεις τηλεφώνου και υπολογιστή, κατά τις εργάσιμες ώρες.
- Εξηγήστε στο προσωπικό σας ποιες καταστάσεις μπορούν να δικαιολογήσουν μια διακοπή (π.χ. κλήση φαρμακοποιού για τη διευκρίνηση της αγωγής ενός ασθενή, ή επείγοντα περιστατικά).
8. Προσωπικές Συμβουλές
Φροντίστε να ξεκουράζεστε και να κοιμάστε καλά και κρατάτε πάντα το γραφείο σας καθαρό και ευάερο, καθώς το χάος δημιουργεί επιπλέον άγχος.