Home Διοίκηση Προσωπικού Για μια Επιτυχημένη συνέντευξη για εργασία

Για μια Επιτυχημένη συνέντευξη για εργασία

Κατά τη διάρκεια μιας συνέντευξης με ένα υποψήφιο συνεργάτη και αφού του έχετε εξηγήσει τη θέση και έχετε αναφερθεί με συντομία περιγράφοντας την επιχείρησή/ιατρείο σας και τις ιδιαιτερότητές της, δείτε παρακάτω τα στοιχεία που μπορούν να κάνουν τη διαφορά για μια επιτυχημένη συνέντευξη.

Αναπτύξτε τα επιχειρήματα που περιέχονται σε ένα βιογραφικό και σε μια συνοδευτική επιστολή  του υποψηφίου, και αναδείξτε τα  όσο το δυνατόν καλύτερα μπροστά στον συνομιλητή σας… Αυτό είναι το ελάχιστο που απαιτείται για μια επιτυχημένη συνέντευξη κατά τη φάση αναζήτησης συνεργάτη.

 Θέστε και αξιολογήστε τις κλασικές ερωτήσεις

– Θα μπορούσες να μου πεις λίγα λόγια για σένα;
Ο υποψήφιος θα πρέπει να συνοψίσει την επαγγελματική του πορεία, εστιάζοντας στις δεξιότητες και τις επαγγελματικές του φιλοδοξίες και φυσικά να αποφύγει να αναφερθεί σε γεγονότα, χόμπι κ.λπ. που δεν σχετίζονται με τη θέση για την οποία κάνει την αίτηση.

– Γιατί θέλετε να γίνετε μέλος της ομάδας  μας;
Ο υποψήφιος θα πρέπει να επισημάνει τις ιδιαιτερότητες και τις αξίες της επιχείρησης/ ιατρείου και  να δείξει ότι το γνωρίζει καλά και φυσικά να αποφύγει να αναφερθεί σε υλικές εκτιμήσεις ( π.χ όμορφος χώρος), παραμένοντας σε γενικότητες.

– Ποιο είναι το κύριο αδύνατο σημείο σου;
Ο υποψήφιος θα πρέπει να αναφέρει σημεία στα οποία πιστεύει ότι μπορεί να βελτιώσει και τι θα κάνει  προς αυτή την κατεύθυνση, και φυσικά να αποφύγει  να αναφερθεί σε κάποια αδυναμία  του, σε κάτι πολύ  απαγορευτικό ενόψει της θέσης που αναζητεί, ούτε όμως να μην αναφέρει κανένα αδύνατο σημείο ή πάρα πολλά…

– Πού βλέπεις τον εαυτό σου σε Χ χρόνια;
Ο υποψήφιος θα πρέπει να  εκφράσει την επιθυμία να αναλάβει κάποια παραπάνω  ευθύνη στον τομέα δραστηριότητάς σας, να παρακολουθήσει οποιαδήποτε εκπαίδευση που μπορεί να είναι απαραίτητη και να είναι δυνητικά ευέλικτος. Παράλληλα  να αποφύγει να  στοχεύσει πολύ ψηλά στην καθορισμένη επιχείρηση ή να αναφερθεί σε κάτι  ιδανικό που δεν σχετίζεται με την επιχείρηση.

Αποφύγετε ερωτήσεις παγίδες

Μερικές φορές ο υπεύθυνος πρόσληψης προσπαθεί να φέρει σε δύσκολη θέση τον υποψήφιο με ερωτήσεις- παγίδες σε  διάφορες μορφές που ακολουθούν ορισμένες τάσεις. Ο πρώτος κανόνας είναι να  προσεγγίσετε τον υποψήφιο χωρίς υπεροψία βάζοντας τον εαυτό σας σε μια θέση ίση με αυτόν.

– Εάν μιλάτε για μια εμπειρία καλή με  κάποιον άλλο συνεργάτη  στην ίδια θέση, υποστηρίξτε την με στοιχεία και αριθμούς.

– Εάν η ερώτηση σχετίζεται με συγκρούσεις ή προβλήματα που αντιμετωπίστηκαν με την ομάδα κατά τη διάρκεια προηγούμενων επαγγελματικών εμπειριών, η καταλληλότερη συμπεριφορά είναι να παραμείνουμε ειλικρινείς και να τονίσουμε τα μέτρα που λαμβάνονται για την αντιμετώπισή τους. Ποτέ μην υποτιμάτε πρώην συναδέλφους.

– Ένας υπεύθυνος προσλήψεων μπορεί επίσης να ρωτήσει εάν ο υποψήφιος έχει ήδη πάρει ρίσκα στην καριέρα του  και υπό ποιες συνθήκες, αν είναι σε θέση να πει “όχι”, ή να εμπιστευτεί τη διαίσθησή του… Αυτός είναι ένας τρόπος να δοκιμάσετε το πνεύμα της πρωτοβουλίας, την αυτοπεποίθηση και την ικανότητα να υποστηρίζει κανείς τις αποφάσεις του με λογικά στοιχεία.

– Ο υποψήφιος  αν δεχθεί ερωτήσεις που αφορούν στοιχεία που απουσιάζουν από το βιογραφικό του π.χ για χόμπι ή οικογενειακά του θέματα , το καλύτερο είναι να απαντήσετε επιλεκτικά, δημιουργώντας έναν σύνδεσμο με τον εργοδότη χωρίς φυσικά να εξοικειωθεί μαζί του.

Είναι προφανές ότι η προτεραιότητα ενός υπεύθυνου προσλήψεων είναι να αναζητήσει κάποιον με τον οποίο πιστεύει ότι μπορεί να συνεργαστεί.

Medical Management και ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες, που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Αποδοχή Cookies Όροι Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων