Οι διαφημιζόμενοι πρέπει να ζητούν διαφάνεια σε κάθε πτυχή της επένδυσής τους στο διαδίκτυο!
Δισεκατομμυρία ευρώ δαπανών στο διαδίκτυο εξηγούν γιατί οι διαφημιζόμενοι πρέπει να είναι σε εγρήγορση για να αντιμετωπιστεί το αυξανόμενο πρόβλημα των ψηφιακών διαφημίσεων γύρω από ζητήματα όπως η απάτη, η brand ασφάλεια και η διαφάνεια.
Το 20% με 30% των διαφημίσεων σε digital media οφείλεται στην απάτη και στις διαφημίσεις που εμφανίζονται σε μη ασφαλείς τοποθεσίες.
Οι διαφημιζόμενοι πρέπει να απαιτούν από τα μέσα να αποδείξουν ότι είναι νόμιμα.
Ανησυχίες πρέπει να υπάρχουν και για τις διαφημίσεις που εμφανίζονται σε αμφιλεγόμενους ιστότοπους μέσω δικτύων διαφημίσεων.
Δεν υπάρχει τίποτα πιο σημαντικό από το να θεωρούν οι διαφημιζόμενοι πως το διαφημιστικό οικοσύστημα είναι διαφανές, υπεύθυνο και ασφαλές.
Η ασφάλεια πρέπει πλέον να είναι στην κορυφή των απαιτήσεων!
Σημαντικός πονοκέφαλος για τους διαφημιζόμενους είναι και η «ψηφιακή ασφάλεια της μάρκας» καθώς και οι ανησυχίες ότι οι διαφημίσεις τους μπορεί να εμφανίζονται δίπλα σε περιεχόμενο αμφίβολης ποιότητας.