Στην εργασιακή μας καθημερινότητα, ακούμε συχνά ιστορίες για «τεμπέληδες διευθυντές», είτε από το προσωπικό, είτε από τους ιατρούς, είτε από τους ιατρικούς επισκέπτες ακόμη και από ασθενείς, οι οποίες στηρίζονται σε πραγματικά και δικαιολογημένα γεγονότα.
Ωστόσο υπάρχουν ορισμένα πράγματα που θα μπορούσατε να κάνετε ώστε να μην υπάγεστε στην κατηγορία του «τεμπέλη διευθυντή».
1. Μην κλείνεστε στο γραφείο σας και φροντίστε να βγαίνετε συχνά έξω.
Για να διασφαλίσετε ότι η κλινική σας λειτουργεί σωστά και ότι το προσωπικό εργάζεται επίσης σωστά, πρέπει να κυκλοφορείτε.
Η αλληλεπίδραση με το προσωπικό, τους άλλους γιατρούς και τους ασθενείς είναι ζωτικής σημασίας για τη διατήρηση ενός υγιούς περιβάλλοντος πρακτικής και είναι ο μόνος τρόπος για να γνωρίζετε τι πραγματικά συμβαίνει στο ιατρικό σας κέντρο.
Σε κλινικές όπου υπάρχει χώρος, ο διευθυντής θα πρέπει να χρησιμοποιεί το γραφείο του μόνο για συνεδριάσεις και συναντήσεις με τους εργαζομένους.
2. Να απαντάτε σε τηλεφωνικές κλήσεις και emails
Πρόκειται για απλούς κανόνες κοινωνικής συμπεριφοράς και ευγένειας αφού συχνά, μέλη του προσωπικού καταγγέλλουν ότι δεν καταφέρνουν να επικοινωνήσουν με τον διευθυντή.
3. Συναντηθείτε με τους ιατρικούς επισκέπτες και μαζί με τους ιατρούς, ακούστε και επανεξετάστε προσεκτικά τις προτάσεις τους.
Συχνά, χάνονται πολλές ευκαιρίες, οι οποίες είναι επωφελείς για την περίθαλψη των ασθενών και της κλινικής, που δεν εξετάζονται ποτέ, απλά και μόνο γιατί ο διευθυντής είναι πολύ απασχολημένος ή αποφεύγει τις συναντήσεις.
Το κύριο μέρος των αρμοδιοτήτων σας είναι να βρείτε τρόπους να αυξήσετε τα έσοδα της κλινικής και συγχρόνως να παρέχετε την καλύτερη φροντίδα στους ασθενείς.
Οργανώστε το ημερολόγιό σας έτσι ώστε κάποιες μέρες την εβδομάδα να έχετε μια συνάντηση με τους ιατρικούς επισκέπτες.
4. Προωθήστε μια συγκεκριμένη πολιτική.
5. Αναλάβετε δράση στο πώς να διαχειριστείτε όλες τις εργασίες της κλινικής με αποτελεσματικότητα.
Σε περίπτωση που υπάρχουν καθήκοντα ή ιατρικές πράξεις που δεν γνωρίζετε, ζητήστε από το προσωπικό σας να σας εκπαιδεύσει ή φροντίστε άμεσα να βρείτε τον αρμόδιο για να ασχοληθεί με το περιστατικό.
6. Αφιερώστε χρόνο στην επικοινωνία με άλλους διευθυντές και ενημερωθείτε για καλές πρακτικές που εφαρμόζονται σε άλλες κλινικές ή πολυιατρεία και τον βαθμό της αποτελεσματικότητάς τους αναδεικνύοντας τις υπηρεσίες της κλινικής με τα μέσα επικοινωνίας που υπάρχουν σήμερα κερδίζοντας συστάσεις.
7. Γίνετε το παράδειγμα επιδεικνύοντας σεβασμό, σκληρή δουλειά, ευγνωμοσύνη, ευγένεια, επαγγελματισμό και ηθική αποφεύγοντας απρογραμμάτιστες απουσίες και να είστε σίγουροι ότι και το προσωπικό σας θα ακολουθήσει το παράδειγμά σας.