Home Διοίκηση 5 Στρατηγικές Επιτυχίας του Ιατρείου σας
Υπάρχουν πολλές στρατηγικές επιτυχίας του ιατρείου, όπως η διατήρηση των ασθενών σας

5 Στρατηγικές Επιτυχίας του Ιατρείου σας

Δεν αποτελεί είδηση ότι πολλά ιδιωτικά ιατρεία δυσκολεύονται να ανταπεξέλθουν. Ενώ πολλά συστημικά θέματα είναι εκτός του άμεσου ελέγχου σας, υπάρχουν ενέργειες που μπορείτε να κάνετε άμεσα για να αυξήσετε  την πιθανότητα επιτυχίας σας.

1. Υιοθετήστε τη στάση ενός επιχειρηματία

Οι γιατροί συχνά λένε ότι διευθύνουν ιατρεία, όχι «επιχειρήσεις». Αυτή η προοπτική γεννιέται από την παρατήρηση επιχειρηματικών πρακτικών που έχουν βλάψει τους ασθενείς. Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι ενώ υπάρχουν επιβλαβείς επιχειρηματικές πρακτικές, υπάρχουν επίσης επιχειρηματικές πρακτικές που χαρακτηρίζονται από ακεραιότητα και αποτελεσματικότητα και αυξάνουν την αξία για τους ασθενείς. Χωρίς να βλέπετε τα ιατρεία σας ως επιχειρήσεις και να υιοθετείτε μια επιχειρηματική ταυτότητα, η εξισορρόπηση των διπλών στόχων του εκτεταμένου αντίκτυπου και της οικονομικής επιτυχίας γίνεται μια δύσκολη μάχη. Χωρίς περιθώριο, χωρίς αποστολή. Το να παραμένετε κερδοφόροι είναι αυτό που σας δίνει το δικαίωμα και τη δυνατότητα να συνεχίσετε να εξυπηρετείτε τους ασθενείς.

2. Αγκαλιάστε την προώθηση του ιατρείου σας

Πολλοί πιστεύουν ότι το μάρκετινγκ είναι αντιεπαγγελματικό για έναν γιατρό. Αυτό που δεν συνειδητοποιούν είναι τη δύναμη της επικοινωνίας τους και της προβολής τους στην αγορά. Ένα από τα καλύτερα πράγματα που μπορείτε να κάνετε για τους πιθανούς ασθενείς σας, είναι να τους ενημερώσετε ότι υπάρχετε και να δείξετε πώς η συνεργασία μαζί σας θα έχει οφέλη για την υγεία τους αλλάζοντας τη ζωή τους.

Η προώθηση της πρακτικής σας είναι ένα από τα πιο αξιόλογα πράγματα που μπορείτε να κάνετε για ένα άτομο που ψάχνει για γιατρό με τη δική σας ειδικότητα. Όταν αποτυγχάνετε να διαδώσετε το μήνυμα σας, παραμένετε ένα καλά κρυμμένο μυστικό! Δεν μπορείτε να εξυπηρετήσετε τους ασθενείς επειδή δεν βρήκαν ποτέ την υπηρεσία σας. Πρακτικά, η προώθηση της πρακτικής σας εστιάζεται στη δημιουργία μιας βασικής  ιστοσελίδας με ενημερωτικό περιεχόμενο για την ειδικότητά σας και στην αξιοποίηση των κοινωνικών δικτύων.

3. Δώστε προτεραιότητα στη διατήρηση των υπαρχόντων ασθενών σας

Η απόκτηση νέων ασθενών κοστίζει επτά φορές περισσότερο από τη διατήρηση των σημερινών ασθενών σας. Σκεφτείτε το μάρκετινγκ ως την μπροστινή πόρτα του ιατρείου σας. Η ικανότητά σας να διατηρήσετε τους υπάρχοντες ασθενείς σας είναι η πίσω πόρτα. Ανεξάρτητα από το πόσο αποτελεσματικοί είστε στο να φέρετε νέους ασθενείς στο ιατρείο σας, εάν η εμπειρία που λαμβάνουν οι ασθενείς από την όλη προσέγγισή σας και η συμμόρφωση τους στη θεραπεία και στον τακτικό έλεγχο είναι ανεπαρκείς, η πίσω πόρτα σας είναι ορθάνοιχτη και θα φύγουν κατευθείαν από την έξοδο. Σε αυτό το σενάριο, θα είναι αδύνατο να διατηρήσετε τον όγκο που χρειάζεται το ιατρείο σας για να ευδοκιμήσει. Αντ ‘αυτού, επικεντρωθείτε στην παροχή απλών υπηρεσιών παρακολούθησης και στη διευκόλυνση της συμμόρφωσης των ασθενών.

Επίση σας παραθέτουμε και μερικές συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να δώσετε προτεραιότητα στη διατήρηση των ασθενών σας.

Αρχικά, εξετάστε ολόκληρη την εμπειρία του ασθενούς από την αρχή μέχρι το τέλος και κάνετε στον εαυτό σας μερικές ερωτήσεις. Υπάρχουν σημεία συμφόρησης; Η διαδικασία είναι δύσκολη /επίπονη σε κάποιο σημείο για τον ασθενή; Τί μπορεί να βελτιωθεί; Τί μπορεί να γίνει περισσότερο κατανοητό και αποδεκτό; Αυτές οι ερωτήσεις αξίζει να τίθενται περιοδικά.

Δεύτερον, εξοικειωθείτε με τα δεδομένα συμμόρφωσης των ασθενών σας. Μάθετε τι ποσοστό των ασθενών έχουν προγραμματίσει τα επόμενα ραντεβού. Πόσοι έχασαν τον τελευταίο τους έλεγχο; Ποιο είναι το σύστημά σας για να βοηθήσετε τους ασθενείς να παραμείνουν συμμορφωμένοι και να ελέγχονται τακτικά; Το κλείσιμο της πίσω πόρτας θα είναι ένα από τα πιο σημαντικά πράγματα που θα κάνετε για τη μακροπρόθεσμη σταθερότητα της πρακτικής σας.

4. Βελτιστοποιήστε τους ρόλους και τις ευθύνες της ομάδας

Η ομάδα σας είναι πιθανότατα το μεγαλύτερο “έξοδο” σας. Στις καλύτερα διοικούμενες επιχειρήσεις, οι ομάδες έχουν σχεδιαστεί για να αποτελούν επένδυση και όχι δαπάνη. Οι θέσεις εργασίας σχεδιάζονται έτσι ώστε τα μέλη της ομάδας να συμβάλλουν άμεσα στην απόδοση στο πλαίσιο των ευθυνών τους. Εναλλακτικά, σε ένα ιατρείο όπου ο ιδιοκτήτης του ιατρός είναι αποκλειστικά υπεύθυνος για τη δημιουργία εσόδων, είναι μια αποτυχημένη συνταγή προς αποφυγή.

Μπορείτε να βελτιστοποιήσετε την απόδοση της ομάδα σας θέτοντας αυτήν την ερώτηση: “Πώς αυτός ο ρόλος με βοηθά να εξυπηρετώ τους ασθενείς μου στο υψηλότερο επίπεδο και να δημιουργώ έσοδα;” Σκεφτείτε το αυτό στο πλαίσιο του βοηθού σας και του ατόμου της ρεσεψιόν. Ο βοηθός σας γίνεται πλεονέκτημα όταν βεβαιώνεται ότι κάθε ασθενής έχει προγραμματισμένη μια επίσκεψη παρακολούθησης πριν φύγει από το ιατρείο σας. Αυτό όχι μόνο παρέχει μια υπηρεσία καλής φροντίδας στους ασθενείς, αλλά είναι επίσης καλό για τα έσοδά σας. Ομοίως, ο υπάλληλος της ρεσεψιόν σας μπορεί να διασφαλίσει ότι το 90 τοις εκατό όλων των πληρωμών και των συμμετοχών των ταμείων συλλέγονται κατά τη στιγμή της υπηρεσίας. Αυτές οι δύο στρατηγικές από μόνες τους μπορούν να κάνουν σημαντική διαφορά χιλιάδων ευρώ για το ιατρείο σας. Απλή αλλαγή αλλά ισχυρά αποτελέσματα.

5. Αναλάβετε την κυριότητα της διαχείρισης οικονομικών

Πολλοί γιατροί αποφεύγουν να ασχολούνται με λογαριασμούς, όπως και τα έσοδα -έξοδα του ιατρείου τους. Όχι μόνο δεν καταλαβαίνουν τι υπονοούν τα παρεχόμενα δεδομένα από το λογιστήριό τους, αλλά δεν ξέρουν αν η ομάδα τους έκανε καλή δουλειά. Εφόσον υπάρχουν αρκετά χρήματα στον τραπεζικό λογαριασμό τους για τα γενικά έξοδα, τις προσωπικές απολαβές τους δεν ασχολούνται με αυτό το θέμα.

Η ανάλυση των εσόδων-εξόδων σας είναι για το ιατρείο σας ό,τι είναι η αορτή για το σώμα σας. Εάν κοπεί, το ιατρείο θα “αιμορραγήσει”. Αυτή είναι η στιγμή για να αναλάβετε ριζικά την κυριότητα των οικονομικών σας. Αυτό δεν σημαίνει ότι εσείς προσωπικά κάνετε όλες τις οικονομικές αναλύσεις. Ωστόσο, πρέπει να αναλάβετε την ευθύνη της εποπτείας και να γνωρίζετε την οικονομική ευρωστία του ιατρείου σας. Χρειαζόσαστε επίγνωση διαφόρων μετρήσεων, όπως εισπρακτέοι λογαριασμοί, ημέρες εισπρακτέων λογαριασμών, ακαθάριστος λόγος είσπραξης, τάσεις άρνησης πληρωμών (χρεωστούμενα) κ.λπ. Ο κύκλος εσόδων σας είναι πολύ σημαντικός για να παραμείνει στον αυτόματο πιλότο χαμηλής λειτουργίας.

Αυτή είναι μια δύσκολη στιγμή για την επιβίωση των ανεξάρτητων ιδιωτικών ιατρείων. Τα καλά νέα είναι ότι υπάρχουν τρόποι όχι μόνο να επιβιώσετε αλλά και να προοδεύσετε. Ας κάνετε λοιπόν ενέργειες  για να ευημερήσετε με αυτά που έχετε υπό τον έλεγχό σας.

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες, που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Αποδοχή Cookies Όροι Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων

Medical Manage