Το διαδικτυακό online marketing όπως και οτιδήποτε άλλο ψηφιακό έχει περάσει σε στάδιο ωρίμανσης και περιλαμβάνει πολλά διαφημιστικά τεχνάσματα.
Έχει έρθει όμως η ώρα να αρχίσουν να αγνοούνται μερικές πρακτικές που έχουν συγκεντρωθεί με τα χρόνια και να έρθουν στο φως αυτές που είναι οι καλύτερες.
Ας δούμε 5 από αυτές:
1. Πρέπει να Παράγετε Περισσότερο Περιεχόμενο
Πρόσφατες έρευνες δείχνουν ότι το 70% των στελεχών μάρκετινγκ σχεδιάζει να παράγει περισσότερο περιεχόμενο σε σχέση με προηγούμενες χρονιές επειδή θεωρούν ότι όσο πιο πολύ τόσο το καλύτερο.
Η στρατηγική τους λοιπόν περιστρέφεται γύρω από τη συνεχή αύξηση του περιεχομένου.
Το πολύ περιεχόμενο όμως δεν είναι απαραίτητα καλό.
Πρέπει να αποφασίσετε λοιπόν αν είναι ικανοποιητικό μαθαίνοντας καλύτερα τον ασθενή- πελάτη και τις ανάγκες του.
2. Πρέπει να Δημιουργήσετε ένα Βlog
Στο μυαλό των περισσοτέρων το marketing περιεχομένου ισούται με ένα blog που όντως είναι ένας τρόπος για να κάνετε μάρκετινγκ περιεχομένου και να μοιραστείτε τις ιατρικές σας γνώσεις με τους ασθενείς.
Δεν είναι όμως ο μόνος τρόπος και ίσως δεν είναι και ο καλύτερος τρόπος για εσάς ή το ιατρείο σας αφενός γιατί δεν
είναι ο καλύτερος για να προσεγγίσετε το κοινό σας , γιατί πολύ απλά μπορεί να μην διαβάζει blogs και αφετέρου γιατί συχνά αποτρέπει μια επιχείρηση από το να ασχοληθεί με εναλλακτικές μορφές περιεχομένου που μπορεί να είναι πιο αποτελεσματικές.
Ένα blog αποσπά ενέργεια και πόρους από άλλες προσπάθειες συνεπώς αν απομακρυνθείτε από την ιδέα ότι πρέπει οπωσδήποτε να το έχετε ίσως βρείτε και άλλους πιο αποτελεσματικούς τρόπους για να αυξήσετε το περιεχόμενό σας και άρα να βελτιώσετε την φήμη σας.
3. Το Μάρκετινγκ Περιεχομένου Έχει Υψηλό Κόστος
Ένας ακόμη φραγμός στο μάρκετινγκ περιεχομένου μπορεί να είναι το αισθητό κόστος που αποτελεί και τη μεγαλύτερη πρόκληση για όσους δεν έχουν ικανοποιητικό budget.
Υπάρχουν όμως τρόποι για να ξεπεραστεί κάτι τέτοιο και να έχετε αποτέλεσμα όπως παράγοντας περιεχόμενο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, κάνοντας διαδικτυακές καμπάνιες, κ.λπ.
4. Πρέπει να Ανεβάζετε Μικρά Άρθρα
Μια συμβουλή ευρέως διαδεδομένη αφού κανόνας είναι να κρατάτε τα κείμενά σας μικρά αλλά και καλογραμμένα που σας εμπλέκουν με το κοινό σας με τον κατάλληλο τρόπο.
5. Πρέπει να Τραβήξετε την Προσοχή από τον Τίτλο
Οι «πιασάρικοι» τίτλοι είναι σημαντικοί αφού υπεύθυνοι μάρκετινγκ περιεχομένου εκθειάζουν τις αρετές τους και ασχολούνται με το πόσα δευτερόλεπτα χρειάζεται ένας χρήστης για να τους διαβάσει και να αποφασίσει εάν θέλει να διαβάσει το άρθρο.
Το κλειδί λοιπόν είναι όσο καλύτεροι τίτλοι τόσο καλύτερη παραγωγή άρθρων.
Τελικά το πιο σημαντικό είναι να γνωρίζετε το κοινό σας αφού ο τρόπος, η φόρμα, η συχνότητα, το στυλ, η προσέγγιση, η δομή, οι εικόνες, όλα πρέπει να καθορίζονται από τους δυνητικούς ασθενείς – πελάτες σας.