Home Διαχείριση 10 τρόποι που σαμποτάρετε την επιτυχία σας – και πώς να σταματήσετε
Επιτυχία

10 τρόποι που σαμποτάρετε την επιτυχία σας – και πώς να σταματήσετε

Πολλοί στον κλάδο της υγειονομικής περίθαλψης προάγονται σε ηγετικούς ρόλους χωρίς να έχουν εκπαιδευτεί σε θέματα ηγεσίας ή διαχείρισης και στη συνέχεια αφήνονται στην τύχη τους να μάθουν «εν ώρα εργασίας», λες και αυτό είναι εύκολη διαδικασία. Δεν είναι. Ένα πτυχίο ιατρικής δεν προσδίδει ηγετική σοφία.

Οι παρακάτω δέκα τρόποι με τους οποίους οι ηγέτες σαμποτάρουν την επιτυχία τους δεν αποτελούν εξαντλητικό κατάλογο, αλλά, μερικούς από τους πιο συνηθισμένους. Καθένας από αυτούς, από μόνος του, μπορεί να υπονομεύσει γρήγορα την αξιοπιστία οποιουδήποτε ηγέτη, και αρκετοί από αυτούς ανά πάσα στιγμή θα οδηγήσουν αναμφίβολα σε αποτυχία. Προσέξτε!

  1. Αποτυγχάνουν να είναι ξεκάθαροι σχετικά με το τι έχει μεγαλύτερη σημασία

Οι ηγέτες πρέπει να είναι ξεκάθαροι σχετικά με την αποστολή, το όραμα, τις αξίες και τη στρατηγική του οργανισμού. Αν δεν είναι, οι αποφάσεις θα είναι ασαφείς, θα συμβαίνουν λάθη και οι επαγγελματίες που κάνουν την καθημερινή δουλειά θα μπερδεύονται σχετικά με τις προτεραιότητες.

  1. Νομίζουν ότι η δουλειά τους είναι να παρακινούν τους άλλους

Οι άνθρωποι που έρχονται να εργαστούν στην υγειονομική περίθαλψη είναι συνήθως ήδη παρακινημένοι. Εισέρχονται στην υγειονομική περίθαλψη θέλοντας να φροντίσουν τους ανθρώπους και τις ανάγκες τους για υγειονομική περίθαλψη. Έρχονται με μεγάλη εκπαίδευση και συχνά με εμπειρία. Αυτό που περνάει ως παρακίνηση είναι συχνά χειραγώγηση – μια τακτική από την πλευρά του ηγέτη να πείσει έναν επαγγελματία να κάνει κάτι που δεν κάνει. Αντί να «παρακινείτε» μέσω κινήτρων και άλλων τακτικών, είναι καιρός να κάνετε μια συζήτηση για το τι έχει μεγαλύτερη σημασία – μια συζήτηση που ξεκινά με τον ηγέτη να κάνει πρώτα μεγάλη ακρόαση.

  1. Αντιμετωπίζουν τους ανθρώπους ως υποχρεώσεις, όχι ως περιουσιακά στοιχεία

Η υγειονομική περίθαλψη είναι όλο και περισσότερο μια επιχείρηση, αλλά η χρήση της επιχειρηματικής γλώσσας για την περιγραφή του χώρου εργασίας μπορεί να δημιουργήσει ένα κλίμα δυσμενές για την επαγγελματική εργασία. Η υγειονομική περίθαλψη είναι μια συνεργατική διαδικασία, με πολλούς επαγγελματίες να συνεργάζονται για την κάλυψη των αναγκών των ασθενών. Αυτοί δεν είναι παθητικό- πρόκειται για επαγγελματίες που βρίσκονται εκεί για να κάνουν τη δουλειά της επιχείρησης. Πρέπει να αντιμετωπίζονται με σεβασμό.

  1. Αποτυγχάνουν να πάνε εκεί όπου γίνεται η δουλειά

Οι ηγέτες που νομίζουν ότι μπορούν να ηγηθούν από τα γραφεία τους δεν καταλαβαίνουν την ηγεσία. Αν πρόκειται να κατανοήσετε πραγματικά τη δουλειά που γίνεται από τους επαγγελματίες σας, πρέπει να πάτε και να δείτε. Αναζητήστε τα εμπόδια και τους φραγμούς στην επιτυχία. Ψάξτε για εκείνα τα πράγματα που απογοητεύουν τους επαγγελματίες σας, προκαλώντας «παρακάμψεις» και άλλες επιδιορθώσεις. Και στη συνέχεια κάντε κάτι ως ηγέτης για να απομακρύνετε αυτά τα εμπόδια.

  1. Βλέπουν τα λάθη ως αποτυχία και όχι ως μάθηση.

Οι καλύτεροι ηγέτες καταλαβαίνουν ότι η αποτυχία δεν είναι το τέλος- είναι η αρχή της μάθησης για το τι πρέπει τώρα να γίνει για να είναι επιτυχημένοι.

  1. Επιτρέπουν την απόδοση ευθυνών και την ντροπή -και συχνά συμμετέχουν σε αυτές

Οι ευθύνες και η ντροπή είναι δηλητήρια σε κάθε παραγωγική εργασιακή κουλτούρα, ιδίως στην υγειονομική περίθαλψη, όπου ζωές εξαρτώνται καθημερινά από τη συνεργατική επαγγελματική πρακτική. Οι εξαιρετικοί ηγέτες καταργούν κάθε κατηγορία και ντροπή και εργάζονται για να ανακαλύψουν τις βαθύτερες αιτίες των λαθών, των ατυχημάτων και των κακών αποτελεσμάτων. Το να επιτρέπετε την απόδοση ευθυνών και ντροπής δημιουργεί διχόνοια, πόλωση και σχέσεις που απλά δεν λειτουργούν.

  1. Δίνουν υποσχέσεις και στη συνέχεια εκλογικεύουν όταν οι υποσχέσεις αυτές αθετούνται

Όταν ακούνε τι χρειάζονται και τι θέλουν οι επαγγελματίες στη δουλειά τους, είναι δελεαστικό για τους ηγέτες να δίνουν υποσχέσεις «επί τόπου» για το τι θα γίνει, μόνο και μόνο για να μην τηρήσουν τις υποσχέσεις τους λόγω προϋπολογισμού, χρόνου ή άλλων «ορθολογικών» λόγων. Αυτό είναι ένας αργός θάνατος από χίλιες περικοπές για την αξιοπιστία της ηγεσίας. Οι ηγέτες που δεν μπορούν να τηρήσουν τις υποσχέσεις που δίνουν δεν εμπιστεύονται τους υπευθύνους τους.

  1. Αποτυγχάνουν να ακούσουν τη σοφία και τις συμβουλές εκείνων που κάνουν την καθημερινή δουλειά.

Στην υγειονομική περίθαλψη, οι άνθρωποι που γνωρίζουν καλύτερα τι θέλει και τι χρειάζεται ο ασθενής είναι αυτοί που κάνουν την καθημερινή δουλειά της φροντίδας των ασθενών. Αυτό δεν μπορεί να αμφισβητηθεί. Όσοι βρίσκονται στην ηγεσία δεν είναι τόσο εκτεθειμένοι σε αυτές τις ανάγκες και τις επιθυμίες. Οι ηγέτες που αποτυγχάνουν να ακούσουν το προσωπικό τους χωρίς να σεβαστούν τις απόψεις του θα χάσουν γρήγορα την αξιοπιστία τους. Ακούστε τους επαγγελματίες σας!

  1. Παίρνουν τα εύσημα για τη δουλειά που έκαναν άλλοι

Σε κανέναν δεν αρέσουν οι καυχησιάρηδες. Τους συμπαθούμε ακόμη λιγότερο όταν παίρνουν τα εύσημα για κάτι που έχει κάνει κάποιος άλλος. Η πραγματικότητα στην ηγεσία της υγειονομικής περίθαλψης είναι ότι οι πραγματικοί ήρωες είναι αυτοί που κάνουν τη δουλειά της φροντίδας των ασθενών, όχι οι άνθρωποι στις διοικητικές σουίτες. Αφιερώστε χρόνο για να αναγνωρίσετε τους επαγγελματίες με υψηλές επιδόσεις και κάντε τους επιτυχημένους πέρα από τα πιο τρελά τους όνειρα.

  1. Χάνουν την εστίασή τους στο κυνήγι των «φωτεινών γυαλιστερών αντικειμένων»

Κάποιοι στην ηγεσία απλά δεν μπορούν να παραμείνουν συγκεντρωμένοι. Φαίνεται να κυνηγούν κάθε τρέχον έργο ή πρωτοβουλία που έχει γίνει δημοφιλής αντί να κάνουν τη σκληρή, καθημερινή δουλειά της βελτίωσης των διαδικασιών που υπάρχουν. Οι ηγέτες που το κάνουν αυτό δεν εστιάζουν σε αυτό που έχει μεγαλύτερη σημασία, και οι γύρω τους μπορούν να το δουν.

Η λύση; 5 υποσχέσεις που πρέπει να τηρήσετε και δύο δράσεις

Ακολουθούν πέντε υποσχέσεις που κάθε ηγέτης πρέπει να δίνει και να τηρεί, καθώς και δύο ενέργειες που κάθε ηγέτης πρέπει να κάνει αν θέλει να θεωρείται επιτυχημένος. Το να δώσετε τις υποσχέσεις είναι το εύκολο μέρος. Η τήρησή τους είναι το δύσκολο και αποτελεί δοκιμασία για την αυθεντικότητα της ηγεσίας. Οι δύο ενέργειες είναι εύκολο να ειπωθούν, αλλά απαιτούν πειθαρχία σε βάθος χρόνου. Το να πηγαίνεις και να βλέπεις και στη συνέχεια να πράττεις απαιτεί να αφήνεις το γραφείο σου, να περνάς χρόνο εκεί όπου γίνεται η πραγματική δουλειά και να βρίσκεις τρόπους να κάνεις αυτή τη δουλειά πιο αποτελεσματική για τους επαγγελματίες που την κάνουν.

Εδώ είναι:

Υποσχέσεις:

Θα σε ακούω και θα σέβομαι αυτά που μου λες. Αν διαφωνώ, θα σας πω το γιατί.

Θα σας βοηθήσω να μάθετε και να αναπτυχθείτε καθώς ασκείτε την επαγγελματική σας εργασία.

Θα σας βοηθήσω να είστε εξαιρετικά επιτυχημένοι.

Θα φροντίσω να αποζημιωθείτε ανταγωνιστικά.

Θα σας καλύπτω όταν τα πράγματα πάνε στραβά.

Ενέργειες:

Πηγαίνετε και δείτε!

Πήγαινε και κάνε!

Οι ηγέτες που δίνουν αυτές τις υποσχέσεις, τις τηρούν και στη συνέχεια αναλαμβάνουν δράση χτίζουν αξιοπιστία με την πάροδο του χρόνου, δημιουργούν στενές σχέσεις με τους επαγγελματίες υγείας που κάνουν την καθημερινή δουλειά και θέτουν τις βάσεις για μια κουλτούρα υψηλών επιδόσεων.

Medical Management

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες, που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Αποδοχή Cookies Όροι Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων