Η τακτική της εμψύχωσης των συνεργατών δεν προορίζεται μόνο για μεγάλες εταιρείες. Αυτές οι τακτικές παρακίνησης, όπως , τα κίνητρα απολαβών ή η ηγεσία της ομάδας, είναι τρόποι για να τονώσετε τον ενθουσιασμό του προσωπικού σας, αλλά δυστυχώς, είναι ακόμα υποανάπτυκτες τακτικές και δεν εφαρμόζονται συχνά στο ιατρείο.
Οι χαρούμενοι και ευγενικοί συνεργάτες σας κάνουν τους ασθενείς χαρούμενους και επομένως εκείνοι επιστρέφουν ξανά. Αντίθετα, ένας συνοφρυωμένος και κακόκεφος υπάλληλος διώχνει τους πελάτες. Η τέχνη της διαχείρισης είναι αυτή που κάνει τη διαφορά ανάμεσα σε αυτές τις δύο συμπεριφορές. Ο ιατρός έχει μπροστά του σκεπτόμενα και ευαίσθητα όντα , όχι απλώς εκτελεστές. Πρέπει όλοι να ασχολούνται με την οργάνωση και λειτουργία του ιατρείου. Είναι ακόμα απαραίτητο να κατακτήσετε αυτές τις τεχνικές. Σίγουρα η μεταβλητή των χρηματικών απολαβών είναι σημαντική, αλλά δεν αποτελεί προτεραιότητα. Στην πραγματικότητα, πολλοί άνθρωποι παρακινούνται από διάφορα κίνητρα, χωρίς ατομικά ή/και συλλογικά μπόνους.
Πέντε βασικοί παράγοντες πρέπει πράγματι να ληφθούν: η αναγνώριση και τα εύσημα, η ανάθεση εξουσίας, η επικοινωνία, η διαφάνεια και μετά -μόνο-, τα χρήματα. Τόσες πολλές εξαιρετικές αρχές για να εφαρμόσετε και να παρακινήσετε καλύτερα το προσωπικό σας.
Στρέψτε το ενδιαφέρον των υπαλλήλων σας για τα αποτελέσματα του ιατρείου σας σαν επιχείρηση.
Με την θέσπιση στόχων κυρίως ποιοτικών και bonus με την επίτευξη τους, μπορείτε να αποδώσετε στο προσωπικό σας πρόσθετες αποδοχές εκτός μισθού, που συνδέονται με εργασιακά αποτελέσματα. Η απόδοση μπόνους συνεπάγεται με μια τακτική στην οποία ο ιατρός έχει περιθώρια ελιγμών, σε τομείς εργασίας και εξυπηρέτησης των ασθενών που να έχουν τη δυνατότητα να κάνουν τα κίνητρα πιο ελκυστικά.
Η πληρωμή, σε όλους ή σε μέρος των εργαζομένων, διαφόρων μπόνους, παραμένει ένα ευέλικτο εργαλείο για την ενίσχυση των κινήτρων των υπαλλήλων σας, Μια ατομική μέθοδος παρακίνησης συμπληρώνει καλύτερα τα εκάστοτε συλλογικά συστήματα κινήτρων που δίνονται.
Μακροπρόθεσμα, τα ατομικά μπόνους κινδυνεύουν να δημιουργήσουν ένταση στην ομάδα και κακό εσωτερικό κλίμα. Επιπλέον, πρέπει να παραμένουν πάνω από ένα όριο (για παράδειγμα 100 ευρώ/μήνα ), να εφαρμοστούν σε αρκετά σύντομο χρονικό διάστημα και να κατανεμηθούν γρήγορα. Η ανταμοιβή μπορεί να γίνει είτε στη μισθοδοσίας με τις απαιτουμενες κρατήσεις ή μέσω μηνιαίας κάρτας.
Ανάθεση ευθυνών
Με την προϋπόθεση να τους δώσετε πραγματικά περιθώριο διευθετήσεων και να τους παραχωρήσετε πραγματική αυτονομία. Οι εργαζόμενοι έχουν πάντα ιδέες, αλλά εννέα στις δέκα φορές δεν τους δίνεται η απαραίτητη προσοχή και προσπερνώνται. Μόλις καθοριστούν οι τομείς ανάπτυξης ή οι προτεραιότητες για το ιατρείο σας, το προσωπικό σας θα είναι η κύρια κινητήριος δύναμη πίσω από τη στρατηγική της ανάπτυξή του. Πρέπει λοιπόν να τους εμπλέξετε στη σκέψη σας, να τους κάνετε υπεύθυνους, δίνοντάς τους ένα κίνητρο που θα τους κεντρίσει περαιτέρω οικονομικά.
Μάθετε τα βασικά της καλής επικοινωνίας
Η πρώτη ποιότητα που πρέπει να εδραιώσετε με το προσωπικό σας, είναι η ακρόαση και η επικοινωνία. Ως εκ τούτου, κάθε μέλος της ομάδας αξίζει να ακουστεί, με τη σειρά του, σε ατομικές συναντήσεις για να μοιραστεί τους προβληματισμούς του, ή και ενδεχόμενες δυσκολίες που μπορεί να αντιλαμβάνεται στην οργάνωση και την καθημερινή λειτουργία του ιατρείου. Καλή επικοινωνία είναι επίσης να φροντίζεις το προσωπικό σου, να ξέρεις πώς να το υποδέχεσαι το πρωί, να ενημερώνεις τον καθένα για τις αρμοδιότητές του και τους στόχους της ημέρας, να ελέγχεις την ομαλή διεξαγωγή των εργασιών και στο τέλος της ημέρας να γίνεται ένας απολογισμός. Εάν ο ιατρός θέλει να έχει αλλά και να διατηρεί καλούς συνεργάτες, πρέπει να είναι καλός στην οργάνωση και την επικοινωνία.
Εκπαιδεύστε την ομάδα σας
Βελτιώστε τις ικανότητες των υπαλλήλων σας, παρέχοντας του τα απαραίτητα εργαλεία, όπως πρόσθετη εκπαίδευση περιστασιακά, με στόχο την ενίσχυση των δεξιοτήτων τους. Είναι η ομάδα που θα πείσει τους πελάτες να κλείσουν ραντεβού για επανεξέταση που θα διαχειριστεί τα ραντεβού, που θα εκδώσει ηλεκτρονικά τις συνταγές κ.α.! Είναι ιδιαίτερα σημαντικό, ο υπάλληλος που είναι υπεύθυνος για έναν τομέα να έχει λάβει επί τούτου εκπαίδευση.
Το σημαντικό που πρέπει να θυμάστε
- Αποφύγετε την αύξηση της μισθοδοσίας που δεν συνδέεται με βελτίωση αποτελεσμάτων, παρακινήστε τους εργαζόμενους να επιτύχουν συγκεκριμένους ποιοτικούς στόχους και κρατήστε τους αυτούς με τις καλύτερες επιδόσεις.
- Οι επιθυμίες των εργαζομένων να λαμβάνονται υπόψη αλλά και η συμμετοχή τους στην ομαλή λειτουργία του ιατρείου να αντικατοπτρίζεται στο μισθό τους.
Τελικά, όποια κίνητρα κι αν δώσει ο εργοδότης , πρέπει να είναι σύμφωνα με τη συνήθη οργάνωση της εργασίας. Ο εργοδότης πρέπει ακόμη να υπολογίζει και ορισμένα κριτήρια όπως ο επιμερισμός και το επίπεδο των ευθυνών και η αυτονομία των συνεργατών του. Το κυριότερο είναι να μπορέσετε να δημιουργήσετε ένα σαφές και δίκαιο σύστημα για το προσωπικό σας.