Αυτή είναι η ιδανική εποχή για να συνδεθείτε με νέους και υπάρχοντες ασθενείς, να γίνετε σημεία αναφοράς για το πώς θα αποκτήσουν πρόσβαση σε ιατρική φροντίδα.
Οι γιατροί έχουν πολλά να ασχοληθούν σήμερα, και το μάρκετινγκ της πρακτικής τους μπορεί να μην βρίσκεται στις προτεραιότητές τους. Ωστόσο, οι ειδικοί λένε ότι αυτή είναι η ιδανική εποχή για να συνδεθείτε με νέους και υπάρχοντες ασθενείς, να γίνετε σημεία αναφοράς για το πώς θα αποκτήσουν πρόσβαση σε ιατρική φροντίδα.
Γιατί είναι σημαντική η πρακτική μάρκετινγκ, ιδιαίτερα κατά τη διάρκεια της πανδημίας COVID-19; Είναι απολύτως απαραίτητη για τη διατήρηση των ασθενών σας. Οι γιατροί σε γενικές γραμμές υπερεκτιμούν τη πιστότητα των ασθενών τους. Ο ανταγωνισμός όμως επιταχύνεται με αλματώδεις τάσεις.
Οι ανεξάρτητες πρακτικές ανταγωνίζονται τις νοσοκομειακές πρακτικές, τα κέντρα επείγουσας φροντίδας, τους παρόχους εικονικής φροντίδας και τις κλινικές που βασίζονται σε φαρμακεία.
Δεδομένου ότι όλα τα παραπάνω έχουν μεγάλους προϋπολογισμούς μάρκετινγκ, οι ασθενείς μπορεί να είναι πιο πρόθυμοι να αλλάξουν πάροχο εάν αντιληφθούν ότι αυτές οι οντότητες παρέχουν ασφαλέστερη και αποτελεσματικότερη φροντίδα υγείας.
Το μάρκετινγκ μπορεί επίσης να βοηθήσει τους γιατρούς να προσελκύσουν νέους ασθενείς. Ωστόσο, πριν επενδύσουν, οι γιατροί πρέπει να απαντήσουν στο παρακάτω σημαντικό ερώτημα:
Υπάρχει ικανό ιατρικό προσωπικό για να αντιμετωπίσω την αύξηση του όγκου των ασθενών; “Δεν πρέπει να προωθείτε την πρακτική σας εάν δεν έχετε ικανούς πόρους για να ανταποκριθείτε στη ζήτηση”, υποθέτουμε.
Για να προσελκύσετε και να διατηρήσετε ασθενείς, εξετάστε τους παρακάτω οκτώ οικονομικούς τρόπους για να προωθήσετε την πρακτική σας.
Επενδύστε στη διαφήμιση αναζήτησης
Η διαφήμιση αναζήτησης (π.χ. διαφήμιση Google) είναι μια διαφήμιση βάσει περιεχομένου, που εμφανίζεται στην κορυφή των αποτελεσμάτων της μηχανής αναζήτησης όταν ένας χρήστης αναζητά σχετικούς όρους π.χ. «δερματολόγος κοντά μου».
Η υπηρεσία χρησιμοποιεί ένα μοντέλο πληρωμής ανά κλικ και οι γιατροί μπορούν να αναμένουν να πληρώσουν περίπου 1-3 € ανά κλικ για μια διαφήμιση Google.
Το κόστος ανά κλικ καθορίζεται σε μεγάλο βαθμό από τις λέξεις-κλειδιά που χρησιμοποιούνται στη διαφήμιση. Όσο πιο ανταγωνιστικές είναι οι λέξεις-κλειδιά, τόσο πιο ακριβή γίνεται η διαφήμιση.
Η διαφήμιση αναζήτησης είναι το καλύτερο εργαλείο αναζήτησης δυνητικών πελατών, λένε όλοι οι ειδικοί. Δεν προτείνουν άλλους τύπους διαφημίσεων, πριν δοκιμάσουν αυτή πρώτα.
Σε αντίθεση με τις ακριβές διαφημίσεις εφημερίδων, ραδιοφώνου ή τηλεόρασης, οι διαφημίσεις Google είναι οικονομικά αποδοτικές και ευέλικτες, επιτρέποντας στους γιατρούς να ενημερώνουν εύκολα το μήνυμά τους, όταν αυτό χρειαστεί να αλλάξει.
Για παράδειγμα, προσαρμόστηκε το ιατρείο για να φιλοξενήσει ασθενείς που είναι συμπτωματικοί για την COVID-19; Η πρακτική έχει λάβει πρόσθετες προφυλάξεις για να διατηρήσει τους ασθενείς ασφαλείς;
Οι γιατροί μπορούν να ενημερώσουν μια διαφήμιση Google σε δευτερόλεπτα για να συμπεριλάβουν αυτές τις νέες πληροφορίες.
Η διαφήμιση αναζήτησης αφορά επίσης τη χρονική συγκυρία. Μπορεί να προβληθείτε σε πολλούς ασθενείς στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή στην εφημερίδα, που όμως δεν αναζητούν έναν πάροχο απαραίτητα ακριβώς εκείνη τη στιγμή.
Με τη διαφήμιση Google επιτυγχάνετε ακριβώς αυτό. Εάν προβληθείτε σε αυτόν τον κρίσιμο χρόνο λήψης αποφάσεων, τότε έχετε την ευκαιρία να επηρεάσετε αυτή την απόφαση.
Ενημερώστε την ιστοσελίδα της πρακτικής σας
Αναλύστε τις εμπειρίες στο γραφείο σας αλλά και από την online φροντίδα. Είναι εύκολο να ξεχάσουμε τη σύγχυση που υπάρχει εκεί έξω και το γεγονός ότι κάθε πρακτική κάνει τα πράγματα λίγο διαφορετικά.
Οι ειδικοί προτείνουν να συμπεριληφθεί μια βήμα προς βήμα επεξήγηση, για το τι μπορούν να περιμένουν οι ασθενείς κατά την άφιξή τους στο ιατρείο ή όταν κάνουν check in για ένα ραντεβού στο διαδίκτυο, πώς θα αλληλεπιδράσουν με τους γιατρούς και το προσωπικό και τι ακολουθεί μετά το ραντεβού.
Εξετάστε το ενδεχόμενο να αφιερώσετε ένα τμήμα της ιστοσελίδας στην εκπαίδευση που σχετίζεται με την COVID-19.
Συμβουλές: Υπάρχουν πολλές ψευδείς και συγκεχυμένες πληροφορίες εκεί έξω. Τι μπορείτε να κάνετε για να ξεκαθαρίσετε τις αμφιβολίες; Τι πρόκειται να κάνετε, ώστε οι ασθενείς σας να σας δουν ως ειδικό στη φροντίδα της υγείας τους; Θέλετε οι ασθενείς σας να σας εμπιστεύονται και να βασίζονται σε εσάς για πληροφορίες και συμβουλές για την υγεία.
Μια άλλη ιδέα είναι να αναπτύξετε μία ενότητα αφιερωμένη στα οικονομικά. Τα παραδείγματα περιλαμβάνουν συνδέσμους προς προγράμματα βοήθειας ασθενών, διαφανή λίστα κόστους για κοινές υπηρεσίες ή στοιχεία επικοινωνίας για το προσωπικό χρέωσης της πρακτικής, ώστε να μπορούν να απαντούν σε ερωτήσεις και να αποσαφηνίζουν τιμολόγια.
Πολλοί ασθενείς αντιμετωπίζουν οικονομική δυσκολία ή είναι ανασφάλιστοι αυτή την εποχή, οπότε αν η τιμή ή οι τύποι ασφάλισης που αποδέχεστε αποτελούν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για εσάς, είναι καλή στιγμή να το κάνετε διαφανές.
Εάν είναι δυνατόν, προσπαθήστε να προσθέσετε διαδικτυακούς συνδέσμους (backlinks) σε άλλες αξιόπιστες ιστοσελίδες, γιατί αυτό βοηθά στη βελτιστοποίηση των μηχανών αναζήτησης (SEO).
Για παράδειγμα, εάν ένας γιατρός συνήθως κάνει δωρεά σε μια τοπική ποδοσφαιρική ομάδα, είναι πρόθυμη η ομάδα να συμπεριλάβει στην ιστοσελίδα της, έναν σύνδεσμο στην ιστοσελίδα της πρακτικής του;
Το πιο σημαντικό, εξηγήστε γιατί το ιατρείο σας είναι ένα ασφαλές μέρος κατά τη διάρκεια της πανδημίας COVID-19. Για παράδειγμα, δημοσιεύστε φωτογραφίες του προσωπικού που φορούν ατομικό προστατευτικό εξοπλισμό, σταθμούς απολύμανσης χεριών ή της ρεσεψιόν με προστασία Plexiglas.
Επίσης, συμπεριλάβετε μια λίστα ενεργειών της πρακτικής σας, για να εξασφαλίσετε ένα υγιεινό και ασφαλές περιβάλλον (π.χ. πόσο συχνά καθαρίζετε τις αίθουσες εξέτασης, τα γραφεία και τις καρέκλες).
Οι γιατροί μπορούν επίσης να αναρτήσουν ένα δωρεάν βίντεο στο YouTube που περιγράφει τι κάνει η πρακτική για να κρατήσει τους ασθενείς ασφαλείς και στη συνέχεια να ενσωματώσει αυτό το βίντεο στην ιστοσελίδα τους.
Δεν χρειάζεται να είναι εξαιρετικής ποιότητας παραγωγής. Πρόκειται για διαβεβαίωση και καθησύχαση των ασθενών ότι είναι ασφαλές να εισέλθουν.
Ανοίξτε λογαριασμό Google Analytics
Αυτή η δωρεάν υπηρεσία ενσωματώνεται στις περισσότερες ιστοσελίδες και παρέχει στους γιατρούς πληροφορίες για τις συνολικές προβολές, τις προβολές σελίδων και πολλά άλλα.
Μπορεί επίσης να παρακολουθεί φόρμες επικοινωνίας ή αιτήματα ραντεβού που υποβάλλονται μέσω της ιστοσελίδας της πρακτικής σε μια συγκεκριμένη διαφήμιση ή από άλλη πηγή. Αυτό βοηθά τους γιατρούς να καταλάβουν αν και ποιες προωθητικές τους ενέργειες αποδίδουν.
Για παράδειγμα, εάν τοποθέτησαν μια πληρωμένη διαφήμιση στα κοινωνικά μέσα, θα μπορούσαν να παρακολουθήσουν εάν η διαφήμιση οδήγησε τους ασθενείς να προγραμματίσουν ραντεβού.
Η σύνδεση του Google Analytics με μία ιστοσελίδα είναι εύκολη. Οι περισσότερες ιστοσελίδες απαιτούν απλώς από τους χρήστες να εισάγουν τον μοναδικό κωδικό αναγνώρισης του Google Analytics – έναν αριθμό που μπορεί να ληφθεί από τις ρυθμίσεις διαχείρισης του λογαριασμού Google. Τα υπόλοιπα συμβαίνουν αυτόματα «στα παρασκήνια».
Ενημερώστε την καταχώρισή σας στο Google My Business
Το Google My Business είναι ένα δωρεάν εργαλείο που επιτρέπει στους γιατρούς να προωθήσουν το επιχειρηματικό προφίλ και την ιστοσελίδα τους στην αναζήτηση και τους χάρτες Google. Οι γιατροί πρέπει να επαληθεύσουν τα στοιχεία της επιχείρησής τους, προτού μπορέσουν να κάνουν αλλαγές στην καταχώρισή τους.
Μια ενημερωμένη και εμπεριστατωμένη λίστα, όχι μόνο ικανοποιεί τους υποψήφιους ασθενείς, αλλά και την Google! Η Google επιβραβεύει τις επιχειρήσεις που αφιερώνουν χρόνο για να δημιουργήσουν ολοκληρωμένα προφίλ και να απαντήσουν σε κριτικές, αυξάνοντας την προβολή τους στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Χρησιμοποιήστε γραπτά μηνύματα συμβατά με κανονιστικά πρότυπα
Η ασφαλής αποστολή μηνυμάτων θα πρέπει να συμμορφώνεται με τον νόμο που περιορίζει την απελευθέρωση ιατρικών πληροφοριών, επιτρέποντας πρακτικές σε μηνύματα προληπτικής υγείας κειμένου (π.χ. κλήση για προγραμματισμό του check up σας ή μην ξεχάσετε να εμβολιαστείτε για τη γρίπη), υπενθυμίσεις ραντεβού, μάρκετινγκ νέων υπηρεσιών και άλλες συμβουλές υγείας.
Υπάρχουν πολλές διαφορετικές ενέργειες που μπορείτε να κάνετε για να διατηρήσετε το όνομά σας στην πρώτη γραμμή του μυαλού των ασθενών σας.
Προσφέρετε υπηρεσίες «κατά απαίτηση»
Για παράδειγμα, οι εμβολιασμοί γρίπης και τα τεστ COVID-19 δεν είναι υπηρεσίες υψηλών εσόδων, αλλά είναι τρόποι για τη δημιουργία σχέσεων με νέους ασθενείς. Η τηλεϊατρική είναι ένα άλλο παράδειγμα.
Οι ασθενείς θέλουν αυτήν την υπηρεσία και οι πρακτικές που δεν την προσφέρουν πιθανώς να βρεθούν σε μειονεκτική θέση.