Home Μάρκετινγκ Οικονομικοί Τρόποι Προώθησης της Πρακτικής σας
8 Οικονομικοί Τρόποι για την Προώθηση της Πρακτικής σας.

Οικονομικοί Τρόποι Προώθησης της Πρακτικής σας

Οι γιατροί έχουν πολλά να ασχοληθούν σήμερα και το μάρκετινγκ της πρακτικής τους μπορεί να μην βρίσκεται στις προτεραιότητές τους.

Ωστόσο, οι ειδικοί λένε ότι αυτή είναι η ιδανική εποχή σύνδεσης με νέους και υπάρχοντες ασθενείς ως σημεία αναφοράς πρόσβασης σε ιατρική φροντίδα αφού η πρακτική μάρκετινγκ είναι απολύτως απαραίτητη για τη διατήρηση των ασθενών.

Οι γιατροί υπερεκτιμούν την πιστότητα των ασθενών τους αφού ανεξάρτητες πρακτικές ανταγωνίζονται τις νοσοκομειακές, τα κέντρα επείγουσας φροντίδας, τους παρόχους εικονικής φροντίδας και τις φαρμακευτικές κλινικές.

Δεδομένου ότι όλα τα παραπάνω έχουν μεγάλους προϋπολογισμούς μάρκετινγκ, οι ασθενείς μπορεί να είναι πιο πρόθυμοι να αλλάξουν πάροχο εάν αντιληφθούν ότι αυτές οι οντότητες παρέχουν ασφαλέστερη και αποτελεσματικότερη φροντίδα υγείας.

Το μάρκετινγκ μπορεί επίσης να βοηθήσει τους γιατρούς να προσελκύσουν νέους ασθενείς αλλά πριν επενδύσουν πρέπει να απαντήσουν στο αν υπάρχει ικανό ιατρικό προσωπικό για να αντιμετωπίσει την αύξηση του όγκου των ασθενών.

Για προσέλκυση και διατήρηση ασθενών, εξετάστε τους παρακάτω οικονομικούς τρόπους προώθησης της πρακτικής σας.

Διαφήμιση Αναζήτησης μέσω Google

Η διαφήμιση αναζήτησης είναι μια διαφήμιση βάσει περιεχομένου που εμφανίζεται στην κορυφή των αποτελεσμάτων της μηχανής αναζήτησης της Google όταν ένας χρήστης αναζητά σχετικούς όρους.

Η υπηρεσία χρησιμοποιεί ένα μοντέλο πληρωμής ανά κλικ και οι γιατροί μπορούν να αναμένουν να πληρώσουν περίπου 1-3€ ανά κλικ για μια διαφήμιση.

Το κόστος ανά κλικ καθορίζεται σε μεγάλο βαθμό από τις λέξεις – κλειδιά που χρησιμοποιούνται στη διαφήμιση οπου όσο πιο ανταγωνιστικές τόσο πιο ακριβή η διαφήμιση.

Η διαφήμιση αναζήτησης είναι το καλύτερο εργαλείο εύρεσης πελατών σύμφωνα με τους ειδικούς αφού δεν προτείνουν άλλους τύπους διαφημίσεων, πριν δοκιμαστεί πρώτο αυτός.

Σε αντίθεση με τις ακριβές διαφημίσεις εφημερίδων, ραδιοφώνου ή τηλεόρασης, οι διαφημίσεις Google είναι οικονομικά αποδοτικές και ευέλικτες, επιτρέποντας στους γιατρούς να ενημερώνουν εύκολα το μήνυμά τους, όταν αυτό χρειαστεί να αλλάξει.

Οι γιατροί μπορούν να ενημερώσουν μια διαφήμιση Google σε δευτερόλεπτα για να συμπεριλάβουν νέες πληροφορίες.

Η διαφήμιση αναζήτησης αφορά επίσης τη χρονική συγκυρία όπου μπορείτε να προβληθείτε σε πολλούς ασθενείς στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης χωρίς απαραίτητα να αναζητείται ένας πάροχος ακριβώς εκείνη τη στιγμή συνεπώς αν προβληθείτε σε αυτόν τον κρίσιμο χρόνο λήψης αποφάσεων, τότε έχετε την ευκαιρία να επηρεάσετε αυτή την απόφαση.

Ενημέρωση Ιστοσελίδας Πρακτικής

Αναλύστε τις εμπειρίες στο γραφείο σας αλλά και από την online φροντίδα για γνωρίζουν οι ασθενείς τι μπορούν να περιμένουν κατά την άφιξή τους στο ιατρείο ή όταν κάνουν check in για ένα ραντεβού στο διαδίκτυο και τι ακολουθεί μετά το ραντεβού.

Υπάρχουν πολλές ψευδείς και συγκεχυμένες πληροφορίες εκεί έξω συνεπώς ξεκαθαρίστε τις αμφιβολίες έτσι ώστε οι ασθενείς σας να σας δουν ως ειδικό στη φροντίδα της υγείας τους.

Αναπτύξετε μια ενότητα αφιερωμένη στα οικονομικά με συνδέσμους για προγράμματα βοήθειας ασθενών, λίστες κόστους κοινών υπηρεσιών ή στοιχείων επικοινωνίας ώστε να μπορούν να απαντηθούν ερωτήσεις.

Πολλοί ασθενείς αντιμετωπίζουν οικονομική δυσκολία ή είναι ανασφάλιστοι οπότε αν η τιμή ή οι τύποι ασφάλισης που αποδέχεστε αποτελούν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για εσάς, είναι καλή στιγμή να το κάνετε διαφανές.

Επίσης, συμπεριλάβετε μια λίστα ενεργειών της πρακτικής σας, για να εξασφαλίσετε ένα υγιεινό και ασφαλές περιβάλλον (π.χ. πόσο συχνά καθαρίζετε τις αίθουσες εξέτασης, τα γραφεία και τις καρέκλες).

Επίσης μπορείτε να αναρτήσετε ένα δωρεάν βίντεο στο YouTube που περιγράφει τι κάνει η πρακτική για να κρατήσει τους ασθενείς ασφαλείς και στη συνέχεια ενσωματώστε αυτό το βίντεο στην ιστοσελίδα σας.

Άνοιγμα Λογαριασμού Google Analytics

Αυτή η υπηρεσία ενσωματώνεται στις περισσότερες ιστοσελίδες παρέχοντας στους γιατρούς πληροφορίες για τις συνολικές προβολές, τις προβολές σελίδων κ.α. και επίσης παρακολουθεί φόρμες επικοινωνίας ή αιτήματα ραντεβού που υποβάλλονται μέσω της ιστοσελίδας της πρακτικής σε μια συγκεκριμένη διαφήμιση ή από άλλη πηγή βοηθώντας τους γιατρούς να καταλάβουν ποιες προωθητικές τους ενέργειες αποδίδουν.

Ενημέρωση Καταχωρήσεων στο My Google Business

Το My Google Business είναι ένα δωρεάν εργαλείο που επιτρέπει στους γιατρούς να προωθήσουν το επιχειρηματικό προφίλ και την ιστοσελίδα τους στην αναζήτηση και τους χάρτες Google επαληθεύοντας τα στοιχεία της επιχείρησής τους, πριν τις αλλαγές καταχωρήσεων τους.

Μια ενημερωμένη και εμπεριστατωμένη λίστα, όχι μόνο ικανοποιεί τους υποψήφιους ασθενείς, αλλά και την Google η οποία επιβραβεύει τις επιχειρήσεις που αφιερώνουν χρόνο για να δημιουργήσουν ολοκληρωμένα προφίλ και να απαντήσουν σε κριτικές, αυξάνοντας την προβολή τους στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Χρήση Γραπτών Μηνυμάτων Συμβατών με Κανονιστικά Πρότυπα

Η ασφαλής αποστολή μηνυμάτων θα πρέπει να συμμορφώνεται με τον νόμο που περιορίζει την απελευθέρωση ιατρικών πληροφοριών, επιτρέποντας πρακτικές σε μηνύματα προληπτικής υγείας κειμένου (π.χ. κλήση προγραμματισμού του check up σας), υπενθυμίσεις ραντεβού, μάρκετινγκ νέων υπηρεσιών και άλλες συμβουλές υγείας.

Προσφορά Υπηρεσιών κατά Απαίτηση

Οι εμβολιασμοί γρίπης και τα τεστ COVID-19 δεν είναι υπηρεσίες υψηλών εσόδων, αλλά είναι τρόποι δημιουργίας σχέσεων με νέους ασθενείς που θέλουν αυτήν την υπηρεσία αφού πρακτικές που δεν την προσφέρουν τους φέρνουν σε μειονεκτική θέση.

Medical Management και ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες, που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Αποδοχή Cookies Όροι Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων