Home Επικαιρότητα6 τρόποι για να προσελκύσετε περισσότερους ασθενείς

6 τρόποι για να προσελκύσετε περισσότερους ασθενείς

Περισσότερες επισκέψεις ασθενών σημαίνουν περισσότερα έσοδα. Δείτε πώς μπορείτε να το πετύχετε.

1. Εστιάστε στο πρόγραμμα των ραντεβού σας

Πολύ συχνά, τα ιατρεία δημιουργούν εμπόδια και κακή διαχείριση στα προγράμματα των ραντεβού τους, με χρονικά διαστήματα που προορίζονται για συγκεκριμένους σκοπούς ή ασθενείς που ακυρώνονται και επαναπρογραμματίζονται κατά βούληση.

Αναπτύξτε ένα πρόγραμμα με χρονικά διαστήματα τόσο για “σύντομα” όσο και για “μεγάλα” ραντεβού, διευκολύνοντας τον καθορισμό ραντεβού για τους ασθενείς. Εάν τα προκαθορισμένα χρονικά διαστήματα δεν καλυφθούν με τον προβλεπόμενο ασθενή εντός 72 ωρών, ανοίξτε το χρονικό διάστημα σε οποιονδήποτε ασθενή. Θυμηθείτε, ο χρόνος του γιατρού είναι το πιο πολύτιμο αγαθό του ιατρείου σας.

Δεχτείτε ραντεβού της ίδιας ημέρας. Υπερκρατήστε τα χρονικά διαστήματα των 10 π.μ. και 2 μ.μ. για να λάβετε υπόψη τις μη εμφανίσεις. Το πιο σημαντικό είναι να μην αφήνετε ποτέ ασθενείς εκτός ραντεβού, αλλιώς θα σας αφήνουν και αυτοί.

2. Εξερευνήστε ιστότοπους που επικεντρώνονται στον ασθενή

Το νέο κύμα ιστότοπων που επικεντρώνονται στον ασθενή, παρέχουν πληροφορίες για ραντεβού ή για τις αμοιβές ιατρών και αποτελεί μια ευκαιρία για τα ιατρεία να  δουν υποψήφιους ασθενείς που αναζητούν ενεργά υπηρεσίες. Επομένως, είναι σημαντικό να κάνετε κάποια έρευνα για να μάθετε ποιες υπηρεσίες ενδιαφέρουν τους ασθενείς στην περιοχή σας. Εκτός από το να βεβαιωθείτε ότι το ιατρείο σας περιλαμβάνεται σε όλους αυτούς τους ιστότοπους και να βεβαιωθείτε ότι είστε ορατοί σε κάθε ασθενή που ψάχνει, θα πρέπει να επαληθεύσετε ότι αυτοί οι ιστότοποι εμφανίζουν ενημερωμένες πληροφορίες σχετικά με το ιατρείο σας, συμπεριλαμβανομένου του ότι αναφέρουν σωστά τις υπηρεσίες και τις  αμοιβές σας.

3. Μην ξεχνάτε το μάρκετινγκ

Είναι δύσκολο να προσλάβετε νέους ασθενείς χωρίς μάρκετινγκ. Δεν χρειάζεται να κάνετε  πάρα πολλές ενέργειες. Η απλή προβολή του ιατρείου σας και η κοινοποίηση πολύτιμων πληροφοριών σε πιθανούς ασθενείς είναι αρκετή για να δημιουργήσει νέους ασθενείς.

4. Προγραμματίστε εκ των προτέρων το επόμενο ραντεβού

Μην ξεχάσετε να προγραμματίσετε το επόμενο ραντεβού ενός ασθενούς στο τέλος του τρέχοντος. Οι οδοντίατροι το κάνουν αυτό πολύ καλά και οι γιατροί θα πρέπει να κάνουν το ίδιο.

5. Δημιουργία εμπειριών “ουάου” για τους υπάρχοντες ασθενείς

Δημιουργώντας στιγμές “ουάου” στο ιατρείο σας, οι ασθενείς σας είναι πιο πιθανό να πουν στους φίλους τους για το ιατρείο σας και να μοιραστούν την εμπειρία τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (η νέα διαφήμιση από στόμα σε στόμα). Να είστε δημιουργικοί και να επικεντρωθείτε στον ασθενή. Ένα ωραίο ιατρείο είναι πάντα ελκυστικό, αλλά κάτι που είναι προσωπικό για τον ασθενή μπορεί να δημιουργήσει ένα πολύ μεγαλύτερο “ουάου”.

6. Κάθε ιατρείο θα πρέπει να έχει ένα πρόγραμμα ειδοποιήσεων

Είτε το κάνετε αυτό χειροκίνητα, είτε χρησιμοποιείτε μια πρακτική πλατφόρμα μάρκετινγκ για να το κάνετε, είναι ένα από τα πιο σημαντικά εργαλεία για την αύξηση των επισκέψεων από υπάρχοντες ασθενείς. Πολλές επισκέψεις προληπτικής φροντίδας καλύπτονται πλέον από ασφάλιση χωρίς συμμετοχή ή με συμμετοχή, αλλά οι ασθενείς ξεχνούν να προγραμματίσουν προληπτικές ετήσιες εξετάσεις, επισκέψεις για την υγεία του παιδιού τους και ετήσια εμβόλια. Μια γρήγορη υπενθύμιση μέσω τηλεφώνου, email ή SMS, βοηθάει πολύ στο να πειστούν οι ασθενείς για αυτές τις ετήσιες επισκέψεις.

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες, που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Αποδοχή Cookies Όροι Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων