Στην εποχή της τεχνολογίας και του διαδικτύου είναι πολύ σημαντικό ο ιατρός να ακολουθήσει μια ξεκάθαρη στρατηγική marketing.
Υπάρχουν 3 τρόποι για να διατηρήσετε την πιστότητα του ασθενή πελάτη.
Ελεγχόμενο Marketing από τον Ιατρό: Πρόκειται για τις στρατηγικές marketing όπου ο ιατρός έχει τον απόλυτο έλεγχο.
Σε αυτό συμπεριλαμβάνονται η δημιουργία και λειτουργία ενός ιστότοπου που είναι ορατός και σε φορητές συσκευές, που είναι συνδεδεμένος με ένα blog για να υπάρχει επικοινωνία με τους ασθενείς και βέβαια υπάρχει και η αντίστοιχη παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Ο στόχος είναι να χτιστεί η σχέση με τον ασθενή.
Ιατρικό Marketing επί Πληρωμή: εδώ μπορείτε να έχετε τον έλεγχο, αφού εσείς θα αποφασίσετε ποιο προωθητικό πακέτο θα αγοράσετε, αλλά βέβαια τίθεται το θέμα του περιορισμού λόγω budget.
Το διαδίκτυο προσφέρει πολλές ευκαιρίες για προωθητικές ενέργειες, αλλά θα πρέπει να είστε επιλεκτικοί όσον αφορά το κοινό στο οποίο θα στοχεύσετε.
Από Στόμα σε Στόμα Marketing: H πιο αποτελεσματική μορφή marketing αυτής της μορφής είναι μια θετική αξιολόγηση, αλλά πλέον, μια κοινοποίηση ή ένα like στο facebook είναι αρκετά για να δώσουν την εντύπωση της αποδοχής σε έναν ευρύτερο κύκλο δυνητικών ασθενών πελατών.
Τελικά το Ιατρικό Marketing Έχει Αποτέλεσμα;
Σύμφωνα με μια πρόσφατη έρευνα που διεξήχθη από την MD Connect, το ποσό που ξοδεύουν οι ιατροί σε ενέργειες marketing δεν έχει μειωθεί, αλλά αντιθέτως ο αναδυόμενος ανταγωνισμός το έχει κάνει πιο αναγκαίο από ποτέ.
Η προσέγγιση πάντως που θα κάνει πετυχημένη την στρατηγική marketing θα πρέπει να περιλαμβάνει μια προσεκτικά μελετημένη παρουσία σε διαφορετικά διαδικτυακά κανάλια.
Πηγή: MD Connect