Nα τον Ακούσετε Προσεκτικά!
Η σοβαρότητα του κάθε προβλήματος υγείας του κάθε ξεχωριστού ασθενή είναι αντιληπτή με εντελώς διαφορετική ευαισθησία από τον καθένα.
Θα πρέπει να ακούσετε τον πελάτη σας προσεκτικά για να κατανοήσετε πώς αυτός ο ίδιος αντιλαμβάνεται το πρόβλημά του και κυρίως τα συμπτώματά του.
Για καλύτερο αποτέλεσμα αμοιβαίας κατανόησης, χρησιμοποιήστε τις δικές του λέξεις και εκφράσεις.
Να συμμεριστείτε το πρόβλημά του και να τον καθησυχάσετε.
Να του πείτε ότι πιθανώς δεν είναι κάτι το σοβαρό και ότι υπάρχουν λύσεις, του έτσι αφαιρείτε ένα μεγάλο μέρος του άγχους του.
Να του Εξηγήσετε!
Πώς ακριβώς πρέπει να κάνει την όποια θεραπεία.
Τι έχει να περιμένει, ποιο το όφελος ή το θεραπευτικό αποτέλεσμα από την θεραπεία και πότε.
Να του δώσετε και ορισμένες γενικής φύσεως κανόνες υγιεινής ζωής.
Να τον Παρακολουθήσετε!
Όταν του προτείνετε την θεραπευτική αγωγή, ζητήστε του να ξαναπεράσει σε δύο-τρεις ημέρες ή δώστε του την κάρτα σας και προτρέψτε τον να σας τηλεφωνήσει σχετικά με την ανταπόκριση της θεραπείας.
Αυτή η πρόταση αυξάνει την αξιοπιστία της προσέγγισής σας , δεσμεύει τον ασθενή να ακολουθήσει πιστά τη θεραπεία και τις οδηγίες, που του δώσατε και σας επιτρέπει αν υπάρχει πρόβλημα να τροποποιήστε ή ν’ αλλάξετε τη θεραπεία.
Αλλά πρωτίστως τον κάνετε να καταλάβει ότι είστε εκεί γι’ αυτόν!
Σίγουρα ο ασθενής σας, αυτά όλα θα τα εκτιμήσει!