Home Μάρκετινγκ Η Σωστή Στρατηγική Marketing για το Ιατρείο σας
Αναπτύξτε μια Σωστή Στρατηγική Μάρκετινγκ για το Ιατρείο σας.

Η Σωστή Στρατηγική Marketing για το Ιατρείο σας

Η βιομηχανία της υγειονομικής περίθαλψης αλλάζει συνεχώς και με τον ίδιο τρόπο, αλλάζουν και οι τρόποι με τους οποίους οι ασθενείς βρίσκουν νέους παρόχους και δομές υγείας συνεπώς οι οργανισμοί υγειονομικής περίθαλψης και τα ιατρεία πρέπει να βρίσκουν τρόπους επικοινωνίας με τους ασθενείς ειδικά μέσω του διαδικτύου και των μηχανών αναζήτησης.

Εάν θέλετε να προσεγγίσετε και να προσελκύσετε περισσότερους ασθενείς, θα πρέπει να συμπεριλάβετε μια ποικιλία τακτικών στη στρατηγική σας για να διασφαλίσετε ότι η επωνυμία σας θα είναι ορατή, οπουδήποτε και οποτεδήποτε οι ασθενείς αναζητούν ιατρεία σαν το δικό σας.

Παρακάτω μια λίστα με 6 από τις καλύτερες ιδέες στρατηγικής μάρκετινγκ, τις οποίες μπορείτε να αρχίσετε να χρησιμοποιήσετε για να προσελκύσετε νέους ασθενείς στο ιατρείο σας.

1. Ξεκινήστε το «πληρωμή ανά κλικ» μάρκετινγκ του ιατρείου σας με πληρωμένες διαφημίσεις αναζήτησης.

Οι χρήστες αναζητούν κάτι περισσότερο από απλώς καταναλωτικά προϊόντα στο διαδίκτυο συνεπώς, αν πρέπει να βρουν οποιονδήποτε πάροχο υγειονομικής περίθαλψης ή ιατρείο, θα μεταβούν στις μηχανές αναζήτησης.

Εάν θέλετε αυτοί οι πιθανοί ασθενείς να μπορούν να βρουν το δικό σας ιατρείο, θα πρέπει να αυξήσετε την ορατότητά σας στις μηχανές αναζήτησης και ένας τρόπος για να έχετε πιο άμεσα αποτελέσματα είναι να συμπεριλάβετε διαφημίσεις «πληρωμής ανά κλικ» ως μέρος της στρατηγικής μάρκετινγκ του ιατρείου σας οι οποίες εμφανίζονται στην κορυφή της σελίδας αποτελεσμάτων αναζήτησης όταν πληκτρολογούνται οι όρουι αναζήτησης που σχετίζονται με το ιατρείο σας.

Σε αντίθεση με το SEO, το οποίο μπορεί να πάρει λίγο χρόνο για να κάνει τη μαγεία του, οι ιατρικές διαφημίσεις «πληρωμής ανά κλικ» παράγουν άμεσα αποτελέσματα αφού πολλοί ασθενείς αναζητούν ιατρεία κοντά στο σπίτι, την εργασία ή την τρέχουσα τοποθεσία τους και είναι εξαιρετικές για τη δημιουργία περισσότερης κίνησης στον ιστότοπό σας.

Επίσης με σωστές λέξεις-κλειδιά και φράσεις που περιλαμβάνουν την πόλη ή την περιοχή στην οποία βρίσκεται το ιατρείο σας, μπορείτε να προσελκύσετε περισσότερους τοπικούς ασθενείς στον ιστότοπό σας.

2. Βελτιώστε τη στρατηγική SEO σας για να αυξήσετε την κατάταξή σας στις μηχανές αναζήτησης.

Η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO) σας βοηθά να κατατάσσεστε ψηλότερα στη σελίδα αποτελεσμάτων της μηχανής αναζήτησης, έτσι ώστε το ιατρείο σας να είναι πιο ορατό στους ασθενείς που σας χρειάζονται.

Το SEO περιλαμβάνει την πραγματοποίηση αλλαγών στη διάταξη και το περιεχόμενο του ιστότοπού σας, ώστε να είναι πιο ελκυστικό για τις μηχανές αναζήτησης συνεπώς, αν θέλετε να είστε στην πρώτη σελίδα του Google, θα πρέπει να εργαστείτε με συνέπεια για να βελτιώσετε το SEO σας πράγμα που απαιτεί βαθείες γνώσεις.

Όχι μόνο η βελτιστοποίηση του ιστότοπού σας είναι μια διαδικασία που απαιτεί χρόνο, αλλά πρέπει επίσης να γίνεται σε συνεχή βάση, καθώς οι λέξεις-κλειδιά και οι βέλτιστες τεχνικές αλλάζουν με την πάροδο του χρόνου.

3. Χρησιμοποιήστε κοινωνικά μέσα για να δημιουργήσετε το εμπορικό σας σήμα στο διαδίκτυο.

Το μάρκετινγκ μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να βοηθήσει τους παρόχους υγειονομικής περίθαλψης να βελτιώσουν την αναγνώριση του ιατρείου τους και να προσελκύσουν περισσότερους δυνητικούς πελάτες.

Μέσω του προφίλ σας, του περιεχομένου που δημοσιεύετε και των κριτικών που αφήνουν οι ασθενείς σας, οι νέοι πελάτες μπορούν να μάθουν πολλά για το ιατρείο και τις υπηρεσίες που παρέχετε με στόχο την προσέλκυση περισσότερων ατόμων στον ιστότοπό σας.

4. Αναπτύξτε το μάρκετινγκ μέσω email για να διατηρείτε τους ασθενείς σας ενημερωμένους.

Το μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους με τους οποίους μπορείτε να διατηρήσετε τους ασθενείς σας ενημερωμένους και πιστούς σε εσάς αφού είναι ένα εξαιρετικό κανάλι ψηφιακού μάρκετινγκ για την αποστολή ενημερωτικών δελτίων, ιατρικών ειδήσεων, υπενθυμίσεων ραντεβού και άλλων και επίσης είναι ένα μέσο που μπορείτε να εργαστείτε για να δημιουργήσετε εμπιστοσύνη στο να προσελκύσετε νέους δυνητικούς ασθενείς.

Ένα από τα μεγαλύτερα οφέλη του μάρκετινγκ μέσω email είναι η δυνατότητα αποστολής στοχευμένων μηνυμάτων που έχουν καλύτερη απήχηση σε διαφορετικά είδη κοινού.

Τμηματοποιώντας τη λίστα email σας, μπορείτε να δημιουργήσετε ξεχωριστές λίστες ασθενών με παρόμοια ενδιαφέροντα ή ανησυχίες πράγμα το οποίο σας επιτρέπει να στέλνετε περισσότερο στοχευμένο και σχετικό περιεχόμενο στους παραλήπτές σας..

Τα email μπορούν επίσης να έχουν θετικό αντίκτυπο στην εξυπηρέτηση πελατών αφού με τη χρήση μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μπορείτε να υπενθυμίσετε τα ραντεβού στους ασθενείς σας ή να στείλετε σημαντικά έγγραφα που πρέπει να συμπληρώσουν πριν από το ραντεβού τους διαδικασία η οποία συμβάλει σημαντικά στην ικανοποίηση των ασθενών σας δίνοντάς τους έτσι τη δυνατότητα να επιστρέψουν ξανά σε εσάς.

5. Δημιουργήστε μια στρατηγική μάρκετινγκ περιεχομένου για να ενημερώνετε τους ασθενείς.

Το μάρκετινγκ περιεχομένου αποτελεί μία απαραίτητη τακτική για να συμπεριλάβετε στη στρατηγική του ιατρείου σας, καθώς σας επιτρέπει να εκπαιδεύσετε πιθανούς ασθενείς μέσω ελκυστικού, σχετικού και ενημερωτικού περιεχομένου το οποίο μπορεί να έχει τη μορφή ιστολογίου σχετικά με το «πώς να επιλέξετε τον σωστό πάροχο υγειονομικής περίθαλψης» ή τη μορφή ενός πιο λεπτομερούς e-Book, για μια συγκεκριμένη υπηρεσία στην οποία εξειδικεύεται το ιατρείο σας.

Ανεξάρτητα από τον τύπο του περιεχομένου που δημιουργείτε, ο στόχος είναι να παρέχετε συνάφεια και ενημέρωση στους δυνητικούς πελάτες σας συνεπώς το μάρκετινγκ περιεχομένου είναι μια σημαντική τακτική για χρήση σε συνδυασμό με τη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης αφού εστιάζει στη δημιουργία συγκεκριμένων λέξεων-κλειδιών και φράσεων που χρησιμοποιούν οι ασθενείς σας στο διαδίκτυο για να βρουν ιατρεία όπως το δικό σας.

Όσο καλύτερο περιεχόμενο έχετε στον ιστότοπό σας, τόσο περισσότερο κατατάσσεται υψηλότερα στη σελίδα αποτελεσμάτων της μηχανής αναζήτησης ενώ επιπλέον με τη δημιουργία περιεχομένου σχετικού με τις τελευταίες εξελίξεις στον τομέα σας ή με τις πιο επίκαιρες πληροφορίες, αποδεικνύεται η γνώση, η κατάρτιση και η εξειδίκευσή σας.

6. Χρησιμοποιήστε έναν επαγγελματικό σχεδιασμό ιατρικού ιστότοπου.

Ο ιστότοπός σας αποτελεί την πρώτη εντύπωση που θα αποκτήσουν για εσάς και το ιατρείο σας οι δυνητικοί σας ασθενείς συνεπώς, είναι ζωτικής σημασίας να βεβαιωθείτε ότι ο σχεδιασμός του ιστότοπού σας είναι εύκολος στην πλοήγηση κι ότι παρέχει στους επισκέπτες τις πληροφορίες που χρειάζονται για να λάβουν την απόφαση σχετικά με το εάν το ιατρείο σας είναι κατάλληλο ή όχι.

Στόχος της ιστοσελίδας σας είναι να δώσει σε νέους και πιθανούς ασθενείς τις πληροφορίες που χρειάζονται και να απαντήσει στις ερωτήσεις τους πριν ακόμη μπουν στο ιατρείο σας συνεπώς, είναι σημαντικό να καταστήσετε σαφές ποιους τύπους υπηρεσιών παρέχετε.

Ο σχεδιασμός του ιστότοπού σας παίζει επίσης ζωτικό ρόλο στο πώς οι ασθενείς αντιλαμβάνονται το ιατρείο σας αφού πρέπει να είναι ελκυστικός χωρίς να είναι πολύ φορτωμένος με πληροφορίες συνεπώς ιτδήποτε χρησιμοποιήτε από χρώματα και εικόνες μέχρι το στυλ της γραμματοσειράς, θα πρέπει να δίνουν στους επισκέπτες μια θετική εντύπωση για εσάς και το ιατρείο σας.

Ένα άλλο ζωτικό στοιχείο είναι η πλοήγηση, η οποία αν είναι δύσκολη, θα αναγκάσει τους χρήστες να σταματήσουν να ασχολούνται πολύ γρήγορα συνεπώς χρησιμοποιήστε απλά μενού πλοήγησης που θα ανταποκρίνεται σε όλες τις συσκευές, διευκολύνοντας τους επισκέπτες να βρουν αυτό που αναζητούν το συντομότερο δυνατό.

Γνωρίζοντας λοιπόν ποιες τακτικές θα σας βοηθήσουν να προσεγγίσετε και να προσελκύσετε πιθανούς ασθενείς, ήρθε η ώρα να αναπτύξετε τη στρατηγική μάρκετινγκ του ιατρείου σας αφου γνωρίζετε ότι η βιομηχανία υγειονομικής περίθαλψης αλλάζει συνεχώς με τις βέλτιστες στρατηγικές για την εύρεση και προσέλκυση νέων ασθενών να αλλάζουν μαζί της.

Medical Management και ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες, που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Αποδοχή Cookies Όροι Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων