Home Μάρκετινγκ5 Marketing tips για πολυάσχολους γιατρούς
Marketing

5 Marketing tips για πολυάσχολους γιατρούς

Τα ιατρεία είναι συχνά μέρη με πολύ κόσμο και οι γιατροί έχουν εξαιρετικά περιορισμένο χρόνο ενώ
το διοικητικό προσωπικό συχνά αναλαμβάνει πολλαπλούς ρόλους.

Παρ’ όλα αυτά, η προσέλκυση νέων ασθενών, η βελτίωση της εμπειρίας των υφιστάμενων ασθενών και η ενίσχυση της εικόνας της επωνυμίας είναι στην καθημερινή διάταξη.

Η λύση όταν έχεις περιορισμένο χρόνο και αυξημένες ανάγκες σε εξυπηρέτηση κοινού; Marketing!

Ωστόσο, πολλοί ιδιοκτήτες και διαχειριστές ιατρείων διστάζουν να διαχειριστούν μάρκετινγκ καμπάνιες μόνοι τους λόγω χρονικών περιορισμών ή έλλειψης εξοικείωσης με τις στρατηγικές προώθησης.
Η γνωστή φράση «you don’t know what you don’t know» ισχύει ιδιαίτερα σε αυτή την περίπτωση, καθώς είναι συχνά αδύνατο να ξέρεις από πού να ξεκινήσεις με το μάρκετινγκ ή τις δημόσιες σχέσεις αν είσαι αρχάριος. Με τις μηχανές αναζήτησης και τα εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης, μπορεί να είναι εξαιρετικά εύκολο να αναζητήσετε το «πώς» να κάνετε κάτι, αλλά συχνά είναι το «γιατί», το «πού» και το «πότε» που μας διαφεύγουν όταν ξεκινάμε μια νέα δραστηριότητα.

Εδώ είναι που μπαίνουν στο παιχνίδι οι πλατφόρμες ιατρικού μάρκετινγκ «Do it Yourself» (DIY). Αντί να επενδύσει σε μια έμπειρη, εσωτερική ομάδα μάρκετινγκ ή να συνεργαστεί με μια εξωτερική εταιρεία δημοσίων σχέσεων ή διαφημιστική εταιρεία, μια ιατρική πρακτική θα πρέπει να εξετάσει το ενδεχόμενο να αξιοποιήσει μια πλατφόρμα DIY για να σκεφτεί σαν μάρκετινγκ και να κάνει αυτά τα κρίσιμα πρώτα βήματα.

5 συμβουλές μάρκετινγκ

  1. Κατανέμετε τις εργασίες

Μοιράστε τις ευθύνες μάρκετινγκ μεταξύ των μελών του προσωπικού, ώστε να μην επιβαρύνεται υπερβολικά ένα μόνο άτομο.
Αυτό συμβάλλει στη διατήρηση των συνεχών προσπαθειών μάρκετινγκ, ακόμη και σε περιόδους αιχμής.
Με την κατανομή εργασιών όπως ενημερώσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ενημερωτικά δελτία μέσω email και απαντήσεις σε κριτικές, μπορείτε να εξασφαλίσετε μια σταθερή ροή δραστηριοτήτων μάρκετινγκ χωρίς να επιβαρύνετε υπερβολικά κάποιο μέλος της ομάδας.

  1. Εκμεταλλευτείτε τα short breaks

Χρησιμοποιήστε ένα 15λεπτο διάλειμμα για καφέ για να δημιουργήσετε ένα media pitch, να απαντήσετε σε κριτικές, να δημοσιεύσετε στα κοινωνικά μέσα ή να στείλετε ένα μαζικό email σχετικά με το νέο σας πρόγραμμα συστάσεων. Ενώ χαλαρώνετε, οι συνεπείς μικρές προσπάθειες μπορούν να οδηγήσουν σε σημαντικά αποτελέσματα με την πάροδο του χρόνου. Αυτές οι σύντομες, εστιασμένες εκρήξεις δραστηριότητας μπορούν να κάνουν μεγάλη διαφορά στη διατήρηση μιας ενεργής και ελκυστικής διαδικτυακής παρουσίας.

  1. Επεκτείνετε τους ρόλους των θέσεων εργασίας

Ενσωματώστε το μάρκετινγκ μηχανών αναζήτησης και τη διαχείριση φήμης στις περιγραφές των θέσεων εργασίας του προσωπικού της ρεσεψιόν.
Αυτό εξασφαλίζει ότι αυτές οι βασικές δραστηριότητες μάρκετινγκ γίνονται μέρος των
καθημερινών λειτουργιών. Η εκπαίδευση της διοικητικής σας ομάδας σε βασικές εργασίες μάρκετινγκ
μπορεί να μετατρέψει τις συνήθεις αλληλεπιδράσεις σε ευκαιρίες για την προώθηση της πρακτικής σας
και τη διαχείριση της διαδικτυακής.

  1. Αξιοποιήστε τα σχόλια των ασθενών με νέες μεθόδους

Για παράδειγμα, παρέχετε συνδέσμους ή QR κωδικούς στις κάρτες ραντεβού για να διευκολύνετε τους ασθενείς να αφήνουν κριτικές. Ενθαρρύνοντας τους ικανοποιημένους ασθενείς να μοιραστούν τις θετικές τους εμπειρίες μπορεί να βελτιώσει σημαντικά
την online φήμη του ιατρείου σας και να προσελκύσει νέους ασθενείς μέσω
των συστάσεων από στόμα σε στόμα.

  1. Ζητήστε βοήθεια

Ζητήστε από μέλη της οικογένειας ή φίλους να σας βοηθήσουν για λίγες ώρες τα σαββατοκύριακα. Η φρέσκια προοπτική τους μπορεί να φέρει νέες ιδέες στις προσπάθειες μάρκετινγκ σας. Είτε πρόκειται για brainstorming νέων ιδεών για περιεχόμενο είτε για βοήθεια με αναρτήσεις στα κοινωνικά μέσα, η πρόσθετη βοήθεια μπορεί να ελαφρύνει το φόρτο εργασίας και να εισαγάγει δημιουργικές προσεγγίσεις στη στρατηγική μάρκετινγκ σας.

DIY Marketing

Η προσέγγιση DIY στο ιατρικό μάρκετινγκ δεν είναι μόνο εφικτή, αλλά και εξαιρετικά επωφελής. Με την αξιοποίηση της σωστής πλατφόρμας, οι ιατρικές πρακτικές μπορούν να έχουν πρόσβαση σε καθοδήγηση από ειδικούς και εργαλεία, που τους επιτρέπουν να αναλάβουν τον έλεγχο του μάρκετινγκ τους, να ενισχύσουν την ορατότητά τους, να αλληλεπιδράσουν πιο αποτελεσματικά με τους ασθενείς και, τελικά, να προωθήσουν την ανάπτυξη και την επιτυχία.

Το αποτελεσματικό μάρκετινγκ δεν χρειάζεται να είναι υπερβολικό ή ακριβό. Υιοθετώντας στρατηγικές DIY και αξιοποιώντας τα ταλέντα της ομάδας σας, η πρακτική σας μπορεί να επιτύχει σημαντική επιτυχία στο μάρκετινγκ χωρίς να επιβαρύνει τους πόρους σας.

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες, που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Αποδοχή Cookies Όροι Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων