1. Να Ξέρετε τα Δεδομένα σας.
Καταγράψτε τα σημεία που θέλετε να αναφέρετε σχετικά με μια νέα ιατρική διαδικασία, πριν τη συνέντευξη με έναν ρεπόρτερ.
2. Εδραιωθείτε στον Χώρο ως Ειδήμονας.
Όταν βλέπετε ένα άρθρο που γνωρίζετε καλά το θέμα του, στείλτε ένα email στον δημοσιογράφο και παρουσιάστε τις σκέψεις σας, προσθέτοντας ότι είστε διαθέσιμοι για σχόλια σε παρόμοια θέματα.
3. Να Είστε έτοιμοι να Προτείνετε Αληθινές Ιστορίες στους Ρεπόρτερ
Τα ειδησεογραφικά μέσα χρειάζονται τη γνώμη σας, αλλά οι ασθενείς κάνουν την ιστορία πιο ανθρώπινη.
Άλλωστε θα μείνετε έκπληκτοι με το πόσοι ασθενείς σας θα θέλουν να μοιραστούν την ιστορία τους στον τύπο ή την τηλεόραση.
4. Πότε μην Λέτε κάτι «Off the record»
Αν δεν ξέρετε προσωπικά τον δημοσιογράφο, δεν υπάρχουν και εγγυήσεις ότι δεν θα δημοσιεύσει αυτά που του λέτε «ανεπίσημα».
5. Να μην Ζητάτε να Δείτε το Κείμενό του/της πριν Δημοσιευθεί.
Οι δημοσιογράφοι δεν είναι υποχρεωμένοι να πάρουν την έγκρισή σας για ένα άρθρο, ακόμα και όταν αυτό περιλαμβάνει σχόλιά σας.
6. Δράση αντί για Αντίδραση
Αν λάβετε ένα τηλεφώνημα από έναν ρεπόρτερ για να μιλήσετε για ένα θέμα της ειδικότητάς σας πάρτε μια ανάσα και ζητήστε να σας ξανακαλέσουν σε πέντε λεπτά για να μπορέσετε να καταγράψετε τις σκέψεις σας στο χαρτί.
7. Δεν είστε πιο Ιερός Από τα ΜΜΕ
Να είστε φιλικός και όχι υπερόπτης.
8. Να Μιλάτε Κατανοητά
Να μιλάτε για ιατρικούς όρους με ξεκάθαρη γλώσσα, κατανοητή σε όλους.
9. Αν Δημοσιευθεί κάποιο Σχόλιό σας μην Παραλείψετε να Ευχαριστήσετε τον Δημοσιογράφο.
10. Να Διατηρείτε τις Ισορροπίες με τους Δημοσιογράφους.
Αν έχετε εμπλακεί σε μια πολύ ενδιαφέρουσα ιστορία μπορείτε να στείλετε ένα δελτίο τύπου σε διαφορετικά μέσα.
Πηγή: Health Care Communication