Η τήρηση αυστηρών κανόνων στα θέματα της προστασίας των δεδομένων οφείλει να αναδειχθεί σε προτεραιότητα των επιχειρήσεων στον τομέα της υγείας.
Όχι μόνο γιατί το επιβάλλει πλέον η νομοθεσία, αλλά γιατί αυτό υπηρετεί μακροπρόθεσμα το συμφέρον των καταναλωτών, αλλά και των επιχειρήσεων, οι οποίες θέλουν να προστατέψουν τη φήμη τους και τη σχέση εμπιστοσύνης με τους πελάτες τους.
Η προσαρμογή στις απαιτήσεις του νέου νόμου, ισοδυναμεί με μια τεράστια πρόκληση για τις επιχειρήσεις, μια πρόκληση πολύπλευρη, που συνδυάζει νομικά και τεχνολογικά θέματα, θέματα εμπορικής πολιτικής και θέματα ασφάλειας δεδομένων.
Η πρόκληση αυτή απαιτεί συστηματική προετοιμασία, ενημέρωση και εκπαίδευση, ανασχεδιασμό διαδικασιών, αλλά και σημαντική επένδυση σε τεχνολογικούς και ανθρώπινους πόρους.