Αν στο ιατρείο ή το νοσοκομείο που ασκείτε την πρακτική σας «παλεύετε» να ικανοποιήσετε τον ασθενή, τότε σίγουρα δεν είστε μόνοι.
Μια πρόσφατη έρευνα που δημοσιεύθηκε τον Μάρτιο 2015, στο U.S. News and World Report αποκαλύπτει ότι εκατοντάδες νοσοκομεία και ιατρεία αντιμετωπίζουν αυτήν ακριβώς την πρόκληση.
Και το πρόβλημα είναι τόσο μεγάλο, που κάποια νοσοκομεία κινδυνεύουν να χάσουν ακόμα και κρατικά κονδύλια, λόγω χαμηλών αποτελεσμάτων στις έρευνες ικανοποίησης του ασθενή.
Ας δούμε όμως τα κυριότερα πλεονεκτήματα αυτών των ερευνών:
Οι ευχαριστημένοι πελάτες είναι πιο πιθανόν να δημιουργήσουν μια σταθερή σχέση με τον ιατρό.
Αυτό στην πράξη σημαίνει ότι θα ακολουθήσουν την προτεινόμενη φαρμακευτική αγωγή, θα κάνουν αλλαγές στην καθημερινότητά τους και θα συμμορφωθούν με τις συστάσεις του ιατρού.
Το αποτέλεσμα θα είναι ένας υγιέστερος ασθενής που θα μεταφέρει από στόμα σε στόμα την ικανοποίησή του και θα προσελκύσει έτσι νέους πελάτες στον ιατρό.
Αντίθετα, ο δυσαρεστημένος πελάτης θα ανοίξει τον δρόμο για να χαθούν και άλλοι πελάτες.
Επιπλέον, οι έρευνες ικανοποίησης του ασθενή βοηθούν τον ιατρό να αναγνωρίσει τυχόν λάθη και παραλείψεις στη διαδικασία και να κάνει τις σωστές ενέργειες για να τα διορθώσει και να αυξήσει την αποτελεσματικότητά του.
Ταυτόχρονα, με τις διορθωτικές αλλαγές βελτιώνεται όλη η πρακτική και οι υπάλληλοι είναι πιο ευχαριστημένοι.
Όσον αφορά δε το πώς θα πραγματοποιηθεί η έρευνα, η πιο απλή λύση είναι ένα σύντομο ερωτηματολόγιο μετά από το ραντεβού.
Σε αντίθετη περίπτωση, ο ασθενής θα μπορούσε να απαντήσει σε κάποιες ερωτήσεις, κατά τη διάρκεια μιας σύντομης τηλεφωνικής επικοινωνίας.
Η ουσία είναι η εξής: οι ευχαριστημένοι ασθενείς πελάτες θα βοηθήσουν τον ιατρό να κάνει… απόσβεση της επένδυσής του.
Πηγή: MD Connect