Η διαχείριση του Ιατρείου επιβαρύνει πολύ το καθημερινό σας πρόγραμμα.
Για να μη ρισκάρετε να “πνίγεστε ” πάντα στη δουλειά, ήρθε η ώρα να αποκτήσετε μερικά νέα «αντανακλαστικά»!
1.Μην εξετάζετε κάθε έντυπο ή γράμμα που έρχεται στα χέρια σας πάνω από μία φορά. Όταν ένα νέο έντυπο ή φάκελος έρχεται στα χέρια σας, υπάρχουν 4 περιπτώσεις να το διαχειριστείτε:
• Να το επιληφθείτε εκείνη τη στιγμή εσείς ο ίδιος, αν είναι σημαντικό και επείγον.
• Να το μεταβιβάσετε σε κάποιον συνεργάτη σας που είναι αρμόδιος.
• Να το σημειώσετε στην ατζέντα σας για να γίνει αργότερα, αν υπάρχει περιθώριο χρόνου ή…
• Να το παραλείψετε τελείως.
Με τον τρόπο αυτό θα κερδίστε τουλάχιστον 3 ώρες την εβδομάδα.
2.Ξεχάστε την έκφραση «μήπως θα πρέπει να κάνω;»
Δύο όψεις μόνο υπάρχουν:
Α. Πρέπει να το κάνω τώρα ή αργότερα και
Β. Δεν θα το κάνω.
Κάθε λεπτό μετράει!
Για να είστε κερδισμένος, εκμεταλλευτείτε «νεκρούς» χρόνους για να κάνετε κάτι σημαντικό, ανάλογα με τους ρυθμούς σας.
Τελειώστε πάντα αυτό που αρχίσατε να κάνετε πριν αρχίσετε κάτι άλλο, εκτός από περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης. Το να δείτε το αποτέλεσμα αυτού που κάνατε είναι πολύ πιο εποικοδομητικό από το να μένετε ανενεργός με αυτό που θα πρέπει ή θα έπρεπε να κάνετε.
Να υπολογίζετε πάντα μιάμιση φορά τον προβλεπόμενο χρόνο για να πραγματοποιηθεί μια διαδικασία πριν την ανακοινώσετε και δεσμευτείτε χρονικά.
Ας έχουμε πάντα στο μυαλό μας ότι τίποτε δεν είναι τελικά τόσο απλό όσο φαίνεται και ότι οι εκπλήξεις είναι προτιμότερες από τις μη εκπλήξεις.
Προσδιορίστε και ξεκαθαρίστε τις εντολές πληρωμών σας και τις υποχρεώσεις αρκετό χρόνο πριν τη λήξη τους.
Επιβάλλετε στον εαυτό σας να γράφετε όλα όσα έχετε να κάνετε στην ατζέντα σας.