Home Το Επάγγελμα Πέντε συμβουλές για την ανάπτυξη της ιατρικής σας πρακτικής

Πέντε συμβουλές για την ανάπτυξη της ιατρικής σας πρακτικής

Αξιολογήστε πού βρίσκεστε

Βεβαιωθείτε ότι έχετε μια σταθερή αντίληψη της τρέχουσας κατάστασης του  ιατρείου σας. Πρέπει να αξιολογείτε συχνά τα έσοδα, τα έξοδα, τον προϋπολογισμό που διαθέτετε και την παραγωγικότητα του προσωπικού σας. Χαρείτε για τα δυνατά σας σημεία και τις τρέχουσες επιτυχίες σας, αλλά κάνετε και μια ειλικρινή αξιολόγηση των μεγαλύτερων αδυναμιών και αναγκών σας, ως «επιχείρηση». Και μην ξεχνάτε το τελευταίο βήμα: φτιάξτε ένα ιστορικό με τις αξιολογήσεις που κάνετε, για να διασφαλίσετε την παρακολούθηση και την εκτέλεση των αλλαγών και της πορείας σας.

Μπορεί να φαίνεται προφανές, αλλά η έναρξη και η διατήρηση μιας ρουτίνας αυτοελέγχου και αξιολόγησης, είναι ένα ουσιαστικό πρώτο βήμα για την βελτίωση και την προώθηση μιας μακροπρόθεσμης επιτυχίας στην πρακτική σας, αλλά και την επιχείρηση -ιατρείο σας.

Ονειρευτείτε και έπειτα θέστε ρεαλιστικές προσδοκίες

Ψάχνετε να επεκτείνετε τις υπηρεσίες σας; Έχετε δει κάποιο νέο εξοπλισμό ή συναρπαστική τεχνολογία; Θα θέλατε να μπορούσατε να μετακομίσετε σε έναν μεγαλύτερο, πιο κομψό χώρο; Μη ξεχνάτε πως ως σύγχρονος ιατρός αλλά και ώς επιχειρηματίας, πρέπει να δίνετε στον εαυτό σας τον χώρο να είστε δημιουργικοί.

Αλλά είναι επίσης πιθανό, να μην μπορείτε να κάνετε όλα όσα θέλετε στο άμεσο μέλλον.

Προσπαθήστε να προσδιορίσετε τι μπορεί να γίνει ρεαλιστικά σε ένα, τρία και πέντε χρόνια, δεδομένου του πελατολογίου σας, των πιθανών εσόδων, των εξόδων και των υποχρεώσεών σας. Με την έναρξη αυτής της τακτικής, θα διαπιστώσετε ότι είναι λιγότερο πιθανό να απογοητευτείτε προσπαθώντας να επιτύχετε όλους τους στόχους σας. Η δημιουργία ενός τεκμηριωμένου σχεδίου για τη διαχείριση της αλλαγής, θα σας κρατήσει σε καλό δρόμο.

Προσδιορίστε ποιο είδος χρηματοδότησης είναι καλύτερο για εσάς

Μια επέκταση ή ανακαίνιση του ιατρείου σας μπορεί να είναι συναρπαστική—αλλά τα εμπόδια σχετικά με τα κόστη, μπορεί να μην την επιτρέψουν. Το κόστος για το άνοιγμα ενός ιατρείου είναι σημαντικό. Επομένως, ίσως να πρέπει να αξιολογήσετε κάποιες επιλογές λήψης δανείου που θα μπορούσαν να λειτουργήσουν καλύτερα για εσάς.

Όταν καταλάβετε ποιος τύπος χρηματοδότησης είναι καλύτερος για εσάς, μην αφήσετε απλώς τις τράπεζες ή τους δανειστές να θέτουν μονομερώς ερωτήσεις. Θέστε τους κι εσείς τις δικές σας ερωτήσεις και απορίες. Θα διαπιστώσετε ότι ορισμένες τράπεζες  έχουν εξειδίκευση και εμπειρία στον κλάδο της υγείας. Συχνά, η επιχειρηματική γνώση που φέρνουν, είναι εξίσου σημαντική με την ίδια τη χρηματοδότηση. Κάντε την έρευνά σας και κάντε ερωτήσεις.

Διατυπώστε τις σκέψεις σας σε μια επιχειρηματική στρατηγική

Μόλις καταλήξετε σε μια στρατηγική, σημειώστε τη. Η τράπεζα της επιλογής σας, μπορεί να βοηθήσει στην ανάπτυξη του επιχειρηματικού σας σχεδίου, στον καθορισμό των οικονομικών σας στόχων και παραμέτρων, αλλά και στη στάθμιση του οικονομικού κέρδους έναντι των ενδιαφερόντων σας που μπορεί να μην είναι ιδιαίτερα αποδοτικά.

Φτιάξτε προσεκτικά την ομάδα σας

Το ανθρώπινο κεφάλαιο είναι ο πιο σημαντικός τομέας ανάπτυξης του ιατρείου σας και εκεί θα πρέπει μα επενδύσετε το μεγαλύτερο μέρος των χρημάτων σας.

Είτε προσθέτετε έναν συνεργάτη, προσλαμβάνετε έναν υπάλληλο ή έναν διευθυντή γραφείου για να σας βοηθήσει με τον διοικητικό φόρτο, θα πρέπει να προσέχετε ιδιαίτερα, ώστε να επιλέξετε μέλη για την ομάδα που θα είναι κατάλληλα για την εφαρμογή της στρατηγικής σας μακροπρόθεσμα. Σε αντίθεση με μια μεγάλη εταιρεία, κάθε εργαζόμενος αντιπροσωπεύει ένα σημαντικό κομμάτι του ιατρείου σας.

Αντισταθείτε στον πειρασμό να κάνετε γρήγορες προσλήψεις λόγω άμεσων απαιτήσεων ή πιέσεων. Αυτό θα μπορούσε να καταστρέψει τα καλύτερα σας σχέδια. Εστιάστε στην επιμέλεια ενός προσωπικού υψηλής ποιότητας, για βιώσιμη ανάπτυξη.

Medical Management και ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες, που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Αποδοχή Cookies Όροι Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων