Home Επικαιρότητα Οι Νέες Τάσεις στην Παροχή Υπηρεσιών Πρωτοβάθμιας Περίθαλψης
Οι Νέες Τάσεις στην Παροχή Υπηρεσιών Πρωτοβάθμιας Περίθαλψης.

Οι Νέες Τάσεις στην Παροχή Υπηρεσιών Πρωτοβάθμιας Περίθαλψης

Καθώς οι κορυφαίες εταιρείες τεχνολογίας εκτός από τον χώρο του λιανικού εμπορίου, εξελίσσονται και στην προσφορά υπηρεσιών πρωτοβάθμιας περίθαλψης, πλέον γίνεται όλο και πιο δύσκολο για τους επαγγελματίες υγείας που ασκούν παραδοσιακές πρακτικές, να είναι ανταγωνιστικοί.

Το ανταγωνιστικό τοπίο αλλάζει γρήγορα.

Η τάση αυτή, έχει εξαπλωθεί ακόμη περισσότερο λόγω της πανδημίας της COVID-19, αλλά και της αυξημένης εξοικείωσης των ασθενών με τις υπηρεσίες τηλεθεραπείας, ιδιαίτερα στο εξωτερικό.

Οι γιατροί λοιπόν καλούνται πλέον να αντιμετωπίσουν τον αυξανόμενο ανταγωνισμό που επιβάλλει η εξάπλωση της τάσης αυτής.

Οι προσδοκίες και απαιτήσεις από την πρωτοβάθμια περίθαλψη είναι μεγάλες.

Πώς μπορούν να ανταγωνιστούν οι γιατροί λοιπόν την τάση αυτή;

Ακολουθούν μερικές στρατηγικές και συμβουλές:

– Γνωρίζετε την τηλεθεραπεία; – Χρησιμοποιήστε την!

Οι ασθενείς χρειάζονται και θέλουν βολικές υπηρεσίες. Η τηλεθεραπεία είναι ένας τρόπος για να συναντήσετε τους ασθενείς σας, ανά πάσα στιγμή όταν αυτοί θελήσουν ή έχουν άμεση ανάγκη για επικοινωνία με τον γιατρό τους.

Είναι κάτι με το οποίο οι περισσότεροι γιατροί στην Ελλάδα δεν έχουν εξασκηθεί πολύ, από τότε που ξεκίνησε η πανδημία.

Εάν το πρόγραμμα εικονικής φροντίδας παραμένει αδρανές, καθώς πλέον ασκείτε την πρακτική σας με προσωπικά ραντεβού, σκεφτείτε τρόπους ώστε να το αξιοποιήσετε!

– Να είστε διαθέσιμοι

Οι ασθενείς δεν έχουν την ανάγκη σας μόνο κατά τις εργάσιμες ώρες. Προσφέροντας τους απλά μερικά ραντεβού το Σάββατο, δεν εξυπηρετείτε τον πολυάσχολο τρόπο ζωής τους.

Με την ύπαρξη κέντρων φροντίδας επειγόντων περιστατικών, αλλά και κλινικών που προσφέρουν υπηρεσίες με συνεχόμενο ωράριο καθημερινά, είναι ανάγκη να προσαρμόσετε την πρακτική σας σύμφωνα με το πρόγραμμα των ασθενών, καθώς είναι πολύ πιθανό να αναζητήσουν φροντίδα από έναν πάροχο οποίος το κάνει.

– Διευκολύνετε τους ασθενείς μειώνοντας τους χρόνους αναμονής

Οι ασθενείς σίγουρα δεν θέλουν να περάσουν 15 λεπτά σε τηλεφωνική αναμονή, για να κλείσουν ένα ραντεβού. Προσφέροντας τη δυνατότητα online προγραμματισμού των ραντεβού, θα διευκολύνετε πολύ και αυτούς αλλά και τη γραμματειακή υποστήριξη του ιατρείου.

Όταν φτάσουν, οι ασθενείς αναμένουν από το γιατρό να τους δει μέσα σε περίπου 15 λεπτά από την ώρα του ραντεβού τους.

Εξετάστε το ενδεχόμενο εφαρμογής ενός συστήματος που θα στέλνει ενημερώσεις σχετικά με τους χρόνους αναμονής στους ασθενείς, επιτρέποντάς τους να προσαρμόσουν την άφιξή τους, ώστε να αναμείνουν όσο το δυνατό λιγότερο χρονικό διάστημα.

– Μειώστε τη γραφειοκρατία

Όσο περισσότερες φόρμες μπορούν να συμπληρωθούν ηλεκτρονικά και εκ των προτέρων, τόσο το καλύτερο.

Κανείς δεν θέλει να καθίσει σε μια αίθουσα αναμονής συμπληρώνοντας φόρμες, ενώ αυτό θα μπορούσε να γίνει πολύ εύκολα και το προηγούμενο βράδυ.

Ακόμη, το ταμείο θα πρέπει να είναι εξίσου βολικό, με λίγο ή καθόλου χρόνο να ξοδεύεται αναμένοντας στην ουρά.

{module title=”Adsence article”}

– Γρήγορες απαντήσεις σε ερωτήσεις

Οι ασθενείς αναμένουν μια απάντηση σε ερωτήσεις που τίθενται μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, σε 24 ώρες ή λιγότερο.

Το χρονικό πλαίσιο αυτό είναι το βασικό επιχειρηματικό πρωτόκολλο που θεσπίστηκε από τον κλάδο του λιανικού εμπορίου και των υπηρεσιών.

Φροντίστε λοιπόν για την εφαρμογή του, ενισχύοντας ακόμη περισσότερο και την αλληλεπίδρασή σας με τους ασθενείς.

Medical Management και ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες, που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Αποδοχή Cookies Όροι Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων