Η πιστότητα είναι μία κατάσταση του μυαλού και από οικονομικής πλευράς, η πιστότητα βοηθάει στο να αυξήσετε τα έσοδα, τη φήμη και την εικόνα σας.
Εντούτοις, θα πρέπει να θυμόμαστε ότι για να καλλιεργηθεί χρειάζεται μια συναισθηματική σύνδεση που χαρακτηρίζεται από εμπιστοσύνη, άνεση, κατανόηση, συγχώρεση, προσκόλληση, υπερηφάνεια και συναισθηματικό δεσμό με τον πελάτη-ασθενή.
Η πιστότητα των πελατών είναι καθαρά μία λειτουργία της υποκειμενικής αντίληψης του πελάτη σχετικά με την αξία που του παρέχεται, βασιζόμενη ανάλογα σε αυτό που χρειάζονται και επιθυμούν την κάθε δεδομένη χρονική στιγμή.
Πρόκειται για μία ΑΝΤΙΛΗΨΗ, βασισμένη στην εμπειρία!
Θα χρειαστεί λοιπόν, να δημιουργήσετε «εμπειρίες» στο Ιατρείο σας που να “αξίζει” κάποιος να επιστρέψει σε σάς για αυτές.
Με τους νέους πελάτες-ασθενείς να γίνονται όλο και πιο απαιτητικοί, και να είναι πλέον πιο “δαπανηρό” το να τους αποκτήσει κανείς, γιατί να μην επικεντρωθείτε στο να αυξήσετε τις αποδοχές σας μέσω της πιστότητας των ήδη ασθενών-πελατών σας;
Υπάρχουν πολλά οφέλη για το Ιατρείο σας – όταν επικεντρωθείτε στην ανάπτυξη ενός προγράμματος ενεργειών βασισμένο στην πιστότητα:
• Οι πιστοί πελάτες συνήθως ξοδεύουν και περισσότερο.
• Αποτελούν ένα ρεύμα κερδών με την πάροδο του χρόνου. Ακόμη και σε δύσκολους καιρούς, οι πιστοί πελάτες-ασθενείς εξακολουθούν να αντιπροσωπεύουν την πιο κερδοφόρα κατηγορία σας.
• Οι πιστοί πελάτες κοστίζουν λιγότερο για να εξυπηρετηθούν.
• Το προσωπικό σας είναι εξοικειωμένο με αυτούς και έχουν περασμένο το ιστορικό τους στο αρχείο.
• Οι πιστοί ασθενείς είναι λιγότερο ευαίσθητοι σε ,ότι αφορά τις χρεώσεις, εφόσον τους παρέχετε υπηρεσίες αξίας και είστε ανταγωνιστικοί σε λογικά πλαίσια συνεπώς είναι ήδη εξοικειωμένοι μαζί σας και τους αρέσει η συνεργασία.
Η τιμή της ιατρικής πράξης είναι ένα σημαντικό στοιχείο της υπηρεσίας σας, τώρα περισσότερο από ποτέ, αλλά δεν αποτελεί και την μοναδική μεταβλητή για τους πελάτες.
• Οι πιστοί πελάτες-ασθενείς είναι πιο επιεικείς ενώ οι νέοι συχνά θα πρέπει να δελεαστούν με χαμηλές τιμές και άλλα κίνητρα.
Ας το παραδεχτούμε, με τους πιστούς σας πελάτες έχετε δημιουργήσει ένα συναισθηματικό τραπεζικό λογαριασμό με επίπεδα ανοχής μαζί σας μεγαλύτερα από ό, τι με άλλους αφού έχετε αποδείξει πως εργάζεστε προς όφελός τους και ενδιαφέρεστε για τις ανάγκες τους.
• Οι πιστοί πελάτες είναι πιο πιθανό να πληρώσουν την πλήρη τιμή της υπηρεσίας αλλιώς θα πρέπει να “εκπαιδεύονται” να αναμένουν από εσάς ειδικές τιμές σε ορισμένες υπηρεσίες.
• Οι πιστοί πελάτες σας βοηθούν να βελτιώσετε το Ιατρείο σας με ανατροφοδότηση σχετικά με πράγματα που δε λειτουργούν, βελτιώνοντας έτσι τις διαδικασίες σας, και αν τους ζητηθεί, θα σας ενημερώσουν με το τι μπορεί να χρειαστεί στο μέλλον.
Αυτοί είναι οι πιο αποδοτικοί “σύμβουλοι” που θα μπορούσατε να μιλήσετε όπως και ο λόγος που οι online και offline έρευνες είναι τόσο ζωτικής σημασίας για τη μελλοντική επιτυχία της επιχείρησής σας.
Για να μεγαλώσετε άμεσα την κερδοφορία του Ιατρείου σας ψάξτε για τις πιο κερδοφόρες σχέσεις διότι στους πελάτες-ασθενείς που αναζητάτε να σας επισκεφτούν, θα πρέπει να τους προσφέρετε την καλύτερη «πρόταση αξίας» που να αποδίδει την καλύτερη εμπειρία για αυτούς και είναι αυτό που μπορεί να χαρακτηριστεί ως “ΦΡΟΝΤΙΔΑ” ή “ΠΙΣΤΟΤΗΤΑ”.