Home Επικοινωνία Ασθενή Μάθετε να Αναγνωρίζετε τους Ασθενείς-Πελάτες Σας
Know Your Customer

Μάθετε να Αναγνωρίζετε τους Ασθενείς-Πελάτες Σας

«Καλημέρα κυρία Παπαδοπούλου, πώς είσαστε; Πώς πάτε στην υγεία σας;»

Ο ασθενής πάντα κολακεύεται όταν τον αναγνωρίζουν.

Το να μάθετε να αναγνωρίζετε τους ασθενείς-πελάτες σας είναι μια τεχνική που δημιουργεί πιστό πελατολόγιο, γιατί ο πελάτης αισθάνεται άνετα σε ένα οικείο περιβάλλον.

Βέβαια αν έχετε το Ιατρείο σας σε ένα κεντρικό σημείο ενός μεγάλου αστικού κέντρου, η ανωνυμία είναι μια στάση πιο διακριτική απέναντι στην πελατεία, ιδιαίτερα σε αυτούς που είναι περιστασιακοί και όχι μόνιμοι.

Αποτέλεσμα:

Ανώνυμη Υποδοχή…

Άστατος Πελάτης!

Για να μάθετε να αναγνωρίζετε ακόμη και τους περιστασιακούς πελάτες, μάθετε να εξασκείτε τη μνήμη και την παρατηρητικότητά σας και κυρίως μάθετε να ρωτάτε και να ακούτε το συνομιλητή σας, ώστε να μπορέσετε να βρείτε στοιχεία αναγνώρισής του.

Για να απομνημονεύσετε ευκολότερα το όνομά του, δημιουργήστε ένα αρχείο πελατών (όλα τα λογισμικά διαθέτουν αυτή τη δυνατότητα) και θα διαπιστώσετε ότι, όταν ανατρέχετε συχνά στην ηλεκτρονική καρτέλα του, θα θυμάστε ευκολότερα στη συνέχεια το όνομά του.

Know your Customer2

Σε ένα τέτοιο αρχείο μπορείτε να συμπληρώσετε και ορισμένα ιδιαίτερα στοιχεία του, όπως το επάγγελμά του, την οικογενειακή του κατάσταση, ορισμένες σημαντικές ανάγκες υγείας του, που θα σας βοηθήσουν όχι μόνο να ενισχύσετε την σχέση εμπιστοσύνης και συμπάθειας μεταξύ σας, αλλά και να του προτείνετε τα κατάλληλα προϊόντα και να του δώσετε εξατομικευμένα τις κατάλληλες συμβουλές.

Με το διάλογο, θα αποκτήσετε ανεκτίμητες πληροφορίες για τη βάση δεδομένων σας, που θα κάνουν πιο στοχευμένη κάθε επιστημονική εισήγησή σας.

Medical Management και ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες, που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Αποδοχή Cookies Όροι Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων