«Καλημέρα κυρία Παπαδοπούλου, πώς είσαστε; Πώς πάτε στην υγεία σας;»
Ο ασθενής πάντα κολακεύεται όταν τον αναγνωρίζουν.
Το να μάθετε να αναγνωρίζετε τους ασθενείς-πελάτες σας είναι μια τεχνική που δημιουργεί πιστό πελατολόγιο, γιατί ο πελάτης αισθάνεται άνετα σε ένα οικείο περιβάλλον.
Βέβαια αν έχετε το Ιατρείο σας σε ένα κεντρικό σημείο ενός μεγάλου αστικού κέντρου, η ανωνυμία είναι μια στάση πιο διακριτική απέναντι στην πελατεία, ιδιαίτερα σε αυτούς που είναι περιστασιακοί και όχι μόνιμοι.
Αποτέλεσμα:
Ανώνυμη Υποδοχή…
Άστατος Πελάτης!
Για να μάθετε να αναγνωρίζετε ακόμη και τους περιστασιακούς πελάτες, μάθετε να εξασκείτε τη μνήμη και την παρατηρητικότητά σας και κυρίως μάθετε να ρωτάτε και να ακούτε το συνομιλητή σας, ώστε να μπορέσετε να βρείτε στοιχεία αναγνώρισής του.
Για να απομνημονεύσετε ευκολότερα το όνομά του, δημιουργήστε ένα αρχείο πελατών (όλα τα λογισμικά διαθέτουν αυτή τη δυνατότητα) και θα διαπιστώσετε ότι, όταν ανατρέχετε συχνά στην ηλεκτρονική καρτέλα του, θα θυμάστε ευκολότερα στη συνέχεια το όνομά του.
Σε ένα τέτοιο αρχείο μπορείτε να συμπληρώσετε και ορισμένα ιδιαίτερα στοιχεία του, όπως το επάγγελμά του, την οικογενειακή του κατάσταση, ορισμένες σημαντικές ανάγκες υγείας του, που θα σας βοηθήσουν όχι μόνο να ενισχύσετε την σχέση εμπιστοσύνης και συμπάθειας μεταξύ σας, αλλά και να του προτείνετε τα κατάλληλα προϊόντα και να του δώσετε εξατομικευμένα τις κατάλληλες συμβουλές.
Με το διάλογο, θα αποκτήσετε ανεκτίμητες πληροφορίες για τη βάση δεδομένων σας, που θα κάνουν πιο στοχευμένη κάθε επιστημονική εισήγησή σας.