Ποιος είναι ο καλύτερος σύμμαχος του ιατρού-επιχειρηματία;
Μα φυσικά ο υπάλληλός του, που κάνει τη διαφορά απέναντι στους ασθενείς του.
Όποιο λοιπόν και αν είναι το στυλ της διοίκησης που εξασκείτε, ορισμένοι κανόνες είναι βασικοί για την αποτελεσματική διαχείριση της ομάδας του ιατρείου σας.
Σήμερα περισσότερο από ποτέ, όπως και σε κάθε επιχείρηση άλλωστε, ο ιατρός οφείλει να αναδείξει τα ταλέντα των υπαλλήλων του.
Εύκολο να το πει κανείς στη θεωρία!
Αλλά ας μη γελιόμαστε στην πράξη είναι το πιο δύσκολο πράγμα να διαχειριστείς τους ανθρώπους με τις ιδιαιτερότητες, τα απρόβλεπτα και τις αλλαγές στη συμπεριφορά τους.
Είτε το θέλουμε όμως είτε όχι, ο πλούτος μιας επιχείρησης είναι οι άνθρωποι που δουλεύουν εκεί.
Προσδιορίστε τους κανόνες του παιχνιδιού.
Οι συνεργάτες σας, όποιος και αν είναι ο αριθμός τους, θα πρέπει να γνωρίζουν τις αξίες και τους κανόνες του ιατρείου σας.
Διευκρινίστε με σαφήνεια τις προσδοκίες και τις προτεραιότητες σας για το ιατρείο σας:
• Εξασφάλιση της ποιότητας στην υποδοχή και στην εξυπηρέτηση του ασθενή-πελάτη και όχι μόνο,
• Ικανοποίηση του ασθενή και
• Πληροφόρηση του ασθενή.
Ο στόχος είναι να ακολουθούν όλοι ένα γενικό σχέδιο εργασίας και συμπεριφοράς, βασισμένο στις ίδιες αξίες:
• Δικαιοσύνη,
• Ισότητα και
• Σεβασμός του άλλου.
Για να αξιολογήσετε λοιπόν, αλλά και να εμπλουτίσετε τις γνώσεις σας πάνω στη διοίκηση του προσωπικού σας, στα άρθρα της ενότητας Διοίκηση Προσωπικού θα βρείτε τους βασικούς κανόνες.