Είναι πολύ απλό να βελτιώσουμε εύκολα την εικόνα μας στα μάτια των ασθενών μας:
Αρκεί να εφαρμόσουμε όλα αυτά που συγκινούν εμάς σαν πελάτες!
Θέλουμε άμεση εξυπηρέτηση και όχι κάποιον που μιλάει στο τηλέφωνο.
Θέλουμε χρόνο για να «καταλάβουμε»!
Θέλουμε αυτός που μας εξυπηρετεί να προσέχει μόνο εμάς!
Να μας αφιερώνει όσο χρόνο χρειαζόμαστε για να του πούμε τι έχουμε και τι θέλουμε, πάντα μέσα σε λογικά χρονικά όρια και για θέματα σχετικά με την υγεία μας.
Θέλουμε σωστή πληροφόρηση από έναν επαγγελματία!
Θέλουμε ό,τι μας προτείνουν να ανταποκρίνεται στις ανάγκες και στις δυνατότητές μας!
Δεν θέλουμε να μας λένε υπερβολές, γιατί είμαστε πλέον έξυπνοι και “ψαγμένοι” ασθενείς.
Ξέρουμε ότι δεν μπορούμε να ξαναγίνουμε 20 χρονών παίρνοντας ένα χάπι! Η υπερβολή δεν χαρακτηρίζει το επάγγελμα του Ιατρού.
Θέλουμε διαθεσιμότητα, δηλαδή να ξέρουμε ότι σε ώρα ανάγκης θα βρίσκεται εκεί για εμάς και θα μας βοηθήσει στο πρόβλημά μας.
Θέλουμε να ξέρουμε πως ό,τι πούμε θα είναι εμπιστευτικό.
Θέλουμε και κάτι «δωρεάν»!
Μια συμπληρωματική εξέταση ή συμβουλή υγείας δεν έχει χρηματικό κόστος για τον Ιατρό, ενώ η αξία της είναι ανεκτίμητη στα μάτια του πελάτη-ασθενή.