Το ψηφιακό κανάλι και πιο συγκεκριμένα τα newsletter σας δίνουν τη δυνατότητα να παρέχετε περιεχόμενο σχετικό με την πρακτική σας στο ιατρείο και να βελτιώσετε την επικοινωνία με τους ασθενείς σας, χτίζοντας ταυτόχρονα μια βάση με δυνητικούς πελάτες.
Το αποδοτικό newsletter λοιπόν πρέπει:
1. Nα Είναι σε Σταθερή Βάση
Είστε διατεθειμένος να το στέλνετε τακτικά;
Θα πρέπει να το στέλνετε σίγουρα μια φορά τον μήνα ή ιδανικά κάθε δεκαπέντε ημέρες, την ίδια ώρα περίπου.
2. Να Είναι Σχετικό με τους Πελάτες σας
Το περιεχόμενο θα πρέπει να έλκει τους αναγνώστες.
Σκεφτείτε τι πληροφορίες θα έβρισκαν ενδιαφέρουσες και δημιουργείστε την αίσθηση μιας διαδικτυακής κοινότητας.
Περιορίστε τα άρθρα σας στις 200 λέξεις και κάντε σύντομες προτάσεις και παραγράφους.
Αν το άρθρο είναι μεγαλύτερο κάντε ανάρτηση στο website σας και βάλτε έναν υπερ-σύνδεσης στο newsletter.
3. Να Είναι Ευανάγνωστο
Το στήσιμο θα πρέπει να είναι απλό στην περιήγηση και ξεκάθαρο, χωρίς πολλά χρώματα.
Οι στατιστικές δείχνουν ότι οι παραλήπτες συνήθως ξοδεύουν 51 δευτερόλεπτα για να δουν ένα newsletter και διαβάζουν μόνο τα τρία πρώτα στοιχεία της λίστας.
4. Να μην Είναι Spam
Να υπάρχει η επιλογή να διαλέγουν οι παραλήπτες αν θέλουν να λαμβάνουν ή όχι το newsletter και να μπορούν εύκολα να γραφτούν και να ξεγραφτούν.
Θα πρέπει επίσης να φαίνεται ξεκάθαρα γιατί εστάλη το newsletter και από ποιον εστάλη.
5. Να Αναγράφει Στοιχεία Επικοινωνίας
Θέλετε οι αναγνώστες να επικοινωνήσουν μαζί σας.
Βάλτε τα στοιχεία επικοινωνίας σας συμπεριλαμβανομένων των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ή της ιστοσελίδας σας, με ενεργή υπερ-σύνδεση για πιο εύκολη πρόσβαση.
Πηγή: Healthcare Communication