Home Επικαιρότητα Έρευνα: Πώς Βρίσκουν Ιατρό οι Νέοι;
millenials

Έρευνα: Πώς Βρίσκουν Ιατρό οι Νέοι;

Σύμφωνα με μια πρόσφατη έρευνα που διεξήχθη από την εταιρεία Nuance, σε 3000 άτομα σχετικά με τη νέα γενιά και το πώς αναζητούν ιατρικές υπηρεσίες, προκύπτει ότι οι περισσότεροι νέοι από 25-35 περίπου θα ρωτήσουν συγγενείς ή φίλους ή θα κοιτάξουν στο διαδίκτυο για παρόχους υγείας και ιατρικές υπηρεσίες.

Βρισκόμαστε στην ψηφιακή εποχή που επικρατούν τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, συνεπώς κάτι τέτοιο είναι πολύ λογικό και θα πρέπει οι ιατροί να δώσουν προσοχή.

Έχει αλλάξει ο τρόπος που βρίσκουμε, καταναλώνουμε και μοιραζόμαστε πληροφόρηση.

Σύμφωνα με την έρευνα η γενιά αυτή έχει παρόμοιες ανησυχίες με την προηγούμενη γενιά και βρίσκει έναν ιατρό που θα τον συμβουλεύεται για πολλά χρόνια, δίνοντας έμφαση στις συστάσεις των άλλων, όταν αναζητούν ιατρό.

Η έρευνα αποκάλυψε ότι περίπου το 70% από τη νέα γενιά επιλέγει τους ιατρούς που προτείνουν οι φίλοι και οι συγγενείς, ενώ μόνο το 40% άνω των 65 επιλέγει βάσει των συστάσεων φίλων και συγγενών.

Επιπλέον, περίπου το 60% της νέας γενιάς μοιράζεται τις ανησυχίες της με φίλους, ενώ η προηγούμενη γενιά πηγαίνει κατευθείαν στον ιατρό για να εκφράσει τα παράπονα ή τη δυσαρέσκειά της.

Ενδιαφέροντα είναι επίσης τα στοιχεία της έρευνας σχετικά με τον τρόπο που οι δύο γενιές βρίσκουν πληροφορίες για την υγεία τους.

Πάνω από το 54% της νέας γενιάς θα στραφεί στο internet για να αναζητήσει πληροφόρηση πριν να συμβουλευθεί έναν ιατρό.

Και βέβαια αυτό το ποσοστό είναι υψηλότερο από το 39% των ασθενών παγκοσμίως.

Η νέα γενιά συνηθίζει να ψάχνει τα πάντα στο internet, γι ‘ αυτό και οι ιατροί θα πρέπει να δώσουν έμφαση στο τι γράφεται για αυτούς στο διαδίκτυο για να βελτιώσουν την εικόνα τους.

Πηγή: MD Connect

Medical Management και ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες, που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Αποδοχή Cookies Όροι Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων