Home Διοίκηση Προσωπικού10 τρόποι για να φέρεις χαρά στο προσωπικό του ιατρείου σου
Προσωπικό

10 τρόποι για να φέρεις χαρά στο προσωπικό του ιατρείου σου

Τα ιατρεία λειτουργούν χάρη στους ανθρώπους, όχι μόνο στους γιατρούς. Ωστόσο, το προσωπικό —υπάλληλοι ρεσεψιόν, λογιστές, βοηθοί ιατρών, νοσηλευτές— συχνά επωμίζεται το πρώτο κύμα της απογοήτευσης των ασθενών και το τελευταίο κύμα της διοικητικής υπερφόρτωσης. Όταν η χαρά εξαφανίζεται, ακολουθεί η αποχώρηση προσωπικού και η εμπειρία των ασθενών υποβαθμίζεται. Χρησιμοποίησε αυτές τις 10 τεκμηριωμένες τακτικές για να επαναφέρεις τη χαρά στην καθημερινότητα της εργασίας και να διατηρήσεις το ενδιαφέρον των καλύτερων ανθρώπων σου.

  1. Ρωτήστε, ακούστε και ενεργήστε βάσει των σχολίων

Περάστε από το «κουτί προτάσεων» στην πραγματική συμμετοχική διαχείριση. Πριν εφαρμόσετε οποιαδήποτε αλλαγή στη ροή εργασίας, ζητήστε ιδέες από το προσωπικό πρώτης γραμμής σε καθημερινές συσκέψεις, δημοσιεύστε τις τρεις κορυφαίες προτάσεις σε έναν πίνακα και ολοκληρώστε τον κύκλο μέσα σε μια εβδομάδα. Οι υπάλληλοι που βλέπουν τις απόψεις τους να αντικατοπτρίζονται στην πολιτική βαθμολογούνται υψηλότερα στις έρευνες αφοσίωσης και είναι πιο πιθανό να προτείνουν καινοτομίες που εξοικονομούν χρόνο και χρήμα.

  1. Αναγνωρίστε την εξαιρετική εργασία σε πραγματικό χρόνο

Οι επαίνους χωρίς χρήματα είναι καλύτεροι από τα παλιά μπόνους στο τέλος του έτους. Οι δημόσιες επευφημίες σε μια πρωινή σύσκεψη ή μέσω μιας υπερμεγέθης κάρτας υπογεγραμμένης από συναδέλφους ενισχύουν συμπεριφορές που βελτιώνουν τη ροή και την ασφάλεια των ασθενών. Συνδέστε κάθε έπαινο με ένα συγκεκριμένο επίτευγμα, ώστε το προσωπικό να συνδέσει την προσπάθεια με το αποτέλεσμα.

  1. Γιορτάστε τις μικρές επιτυχίες και τα γενέθλια

Οι μικρές γιορτές είναι καλύτερες από μια μοναχική εορταστική εκδήλωση. Μια αυθόρμητη αγορά cupcakes μετά από έναν άψογο έλεγχο δείχνει στο προσωπικό ότι αναγνωρίζετε την σκληρή δουλειά του. Αυτές οι χαρούμενες στιγμές ενισχύουν τους κοινωνικούς δεσμούς, που μεταφράζονται σε καλύτερη ομαδική εργασία όταν η αίθουσα αναμονής είναι γεμάτη.

  1. Προσφέρετε πραγματική ευελιξία στον προγραμματισμό

Οι επιπλέον ημέρες άδειας, οι εκ περιτροπής πρόωρες αποχωρήσεις τις Παρασκευές ή οι εποχιακές συμπυκνωμένες βάρδιες κοστίζουν λιγότερο από την πρόσληψη αντικαταστάτη. Ο ευέλικτος προγραμματισμός διατηρεί τους γονείς που βρίσκονται στη μέση της καριέρας τους στο εργατικό δυναμικό και μπορεί ακόμη και να καθυστερήσει τις συνταξιοδοτήσεις, διατηρώντας τη γνώση του οργανισμού και ανεβάζοντας το ηθικό.

  1. Κάντε το δωμάτιο διαλείμματος, καταφύγιο

Υγιεινά σνακ, φυσικό φως και πολιτική απαγόρευσης των τηλεφώνων μετατρέπουν τα 15 λεπτά διαλείμματος σε πραγματική ανάπαυση. Το να διατηρείτε το ψυγείο γεμάτο με φρούτα και γιαούρτι είναι ένα χαμηλού κόστους προνόμιο που οι υπάλληλοι αναφέρουν συνεχώς μεταξύ των αγαπημένων τους παραγόντων που ενισχύουν το ηθικό τους.

  1. Επενδύστε στην επαγγελματική ανάπτυξη

Η στασιμότητα είναι εχθρός της χαράς. Προγραμματίστε ένα μέτριο προϋπολογισμό CME για κάθε ρόλο, χρηματοδοτήστε τουλάχιστον μία διάσκεψη ή πιστοποίηση ανά υπάλληλο κάθε χρόνο και αναδείξτε τις επιτυχίες στις συναντήσεις του προσωπικού. Οι πρακτικές που διαθέτουν προϋπολογισμό για εκπαίδευση αναφέρουν υψηλότερο ηθικό και λιγότερα δαπανηρά σφάλματα κωδικοποίησης.

  1. Αναθέστε με σκοπό, όχι από απελπισία

Ταιριάξτε τις εργασίες με τα δυνατά σημεία και διευκρινίστε τους ρόλους, ώστε κανείς να μην αισθάνεται ότι είναι καταδικασμένος να αποτύχει. Οι σαφείς προσδοκίες δημιουργούν «ψυχολογική ασφάλεια», έναν αποδεδειγμένο παράγοντα για την υψηλή απόδοση των ιατρικών ομάδων και ένα προστατευτικό φράγμα ενάντια στην επαγγελματική εξουθένωση.

  1. Ηγεσία με διαφάνεια και ενσυναίσθηση

Η εμπιστοσύνη αυξάνεται όταν η ηγεσία μοιράζεται βασικά μεγέθη, εξηγεί τις δύσκολες αποφάσεις και ρωτά: «Πώς μπορούμε να βοηθήσουμε;» Η προσεκτική, αμφίδρομη επικοινωνία είναι ένας από τους ταχύτερους τρόπους για να ενισχυθεί η δέσμευση και να μειωθούν οι φήμες που υπονομεύουν την κουλτούρα

  1. Δώστε φωνή στους υπαλλήλους σε έργα βελτίωσης της ποιότητας

Προσκαλέστε τους υπεύθυνους προγραμματισμού, τους υπεύθυνους τιμολόγησης και τους ιατρικούς βοηθούς να συν-σχεδιάσουν διορθώσεις διαδικασιών — είτε πρόκειται για ένα νέο σενάριο διαλογής είτε για μια ταχύτερη λίστα ελέγχου προηγούμενης έγκρισης. Το προσωπικό που βοηθά στη διαμόρφωση λύσεων τις υιοθετεί γρηγορότερα και ελέγχει το ίδιο τη ροή εργασίας, απελευθερώνοντας τους διευθυντές να ηγούνται αντί να επιδιώκουν τη συμμόρφωση.

  1. Προσθέστε διασκέδαση στις καθημερινές ρουτίνες

Διαγωνισμοί άσχημων πουλόβερ, προκλήσεις μέτρησης βημάτων ή «Παρασκευές με κουτάβια» (σε συνεργασία με ένα τοπικό καταφύγιο) προσφέρουν γρήγορες δόσεις ντοπαμίνης που διαρκούν πολύ μετά το βραβείο. Οι πρακτικές που ενσωματώνουν χαρούμενες εκδηλώσεις στο ημερολόγιο παρουσιάζουν χαμηλότερα ποσοστά απουσιών και υψηλότερες βαθμολογίες στην εμπειρία των ασθενών.

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες, που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Αποδοχή Cookies Όροι Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων