Home Διαχείριση Πόσο Καλός Ιατρός Επιστήμονας και Επιχειρηματίας Είστε;
Πίσω από έναν καλό ιατρό υπάρχει συχνά μια έντονη προσωπικότητα

Πόσο Καλός Ιατρός Επιστήμονας και Επιχειρηματίας Είστε;

Το να προσδιορίσουμε τα χαρακτηριστικά ενός καλού ιατρού, δεν είναι κάτι απλό..

Για να δομήσεις ένα σύγχρονο ιατρείο απαιτούνται πλέον νέα χαρακτηριστικά!

Ένα καλός Ιατρός πρέπει να έχει ένα ξεκάθαρο και ολοκληρωμένο όραμα της στρατηγικής και των στόχων του ιατρείου του.

Χρειάζεται πιο πολύ ευελιξία, σε αντίθεση με παλαιότερα που η επιστημονική γνώση και το κύρος αρκούσε, ασκώντας περισσότερη εξουσία στη συναλλαγή του με τον ασθενή-πελάτη και άκαμπτη θέση.

Σήμερα, με τα νέα δεδομένα της αγοράς και τις υπάρχουσες απαιτήσεις των ασθενών-πελατών ένα ιατρείο για να σταθεί στην αγορά, χρειάζεται πιο πολύπλοκα στοιχεία συναλλαγής με τον πελάτη.

Παρ’ όλο που το χάρισμα της επικοινωνίας, η διάθεση και το αίσθημα ευθύνης για υπηρεσίες υγείας παραμένουν σημαντικές ιδιότητες του καλού ιατρού, εν τούτοις απαιτούνται πλέον και άλλες ιδιότητες:

• Ικανότητα να ακούς και να κατανοείς τις προσδοκίες του ασθενή,

• Μετριοφροσύνη και ενσυναίσθηση,

• Ικανότητα να προβλέπεις και να επεξεργάζεσαι καταστάσεις και δεδομένα και

• Τόλμη για να εφαρμόζεις καινοτομίες.

Παράμετροι…

Που απόλυτα προσδιορίζουν πλέον το σύγχρονο Ιατρό!

Ένας σύγχρονος ιατρός είναι αυτός που δίνει την θεραπευτική κατεύθυνση, και αυτό προϋποθέτει εκτός από την επιστημονική γνώση μια γερή δόση αισιοδοξίας, και αρκετή αυταπάρνηση.

Γι’ αυτό το λόγο, η ικανότητα επικοινωνίας με τον ασθενή είναι πολύ σημαντική σε αυτόν τον τομέα, για να θέσεις θεραπευτικούς στόχους, προσδοκίες και να κάνεις εποικοδομητική κριτική – σε αμφίδρομη βάση – αλλά ακόμη και για να δείξεις τον ενθουσιασμό και το πάθος σου για την πορεία της υγείας του πελάτη.

Η επίτευξη αυτής της ευαίσθητης αλχημείας είναι η κύρια αποστολή ενός καλού ιατρού, με στόχο να κτίσει ένα περιβάλλον, στο οποίο οι ασθενείς του να μπορούν να συνεργαστούν εποικοδομητικά μαζί του και να είναι περήφανοι που έχουν αυτόν το γιατρό!

Doctor Physician Online Reputation Management Services

Ικανότητα Κληρονομική ή Επίκτητη;

Πίσω από έναν καλό ιατρό υπάρχει συχνά μια έντονη προσωπικότητα. Χρειάζεται χαρακτήρας, χάρισμα, μεγάλη διάθεση και ικανότητα να πείθεις.

Η ικανότητα να πείθεις χωρίς να επιβάλλεσαι είναι μια φυσική κλίση. Υπάρχουν άνθρωποι που ξέρουν να το κάνουν και άλλοι όχι.

Αναμφισβήτητα όμως, η εκπαίδευση σ’ αυτόν τον τομέα παραμένει σημαντική.

Ορισμένοι μάλιστα έχουν συνειδητοποιήσει ότι το χάρισμα δεν αρκεί και αισθάνονται την έλλειψη εκπαίδευσης, κατευθύνσεων και οδηγιών πάνω σε αυτόν τον τομέα.

Και επειδή στη Ιατρική στο πανεπιστήμιο δε διδάσκονται management ιατρείου και διαχείριση πελατών, η λύση είναι να παρακολουθήσουν ειδικά σεμινάρια οργάνωσης εργασίας και coaching των ανθρώπων.

Αλλά και πάλι αυτό δεν αρκεί…

Χρειάζεται να καλλιεργήσουμε αυτή τη γνώση σε προσωπικό επίπεδο και να αναζητηθούν οι τρόποι εφαρμογής της που ταιριάζουν σε κάθε άτομο.

Η ποιότητα του διαλόγου και της θετικής επικοινωνίας είναι πολύ σημαντική. Η αρνητική προσέγγιση στα άτομα και η απόμακρη θέση στον ανθρώπινο παράγοντα έχουν συνήθως αρνητικό αποτέλεσμα.

Μόνο η θετική επικοινωνία, λέγοντας τα πράγματα όπως έχουν, κτίζει σχέσεις εμπιστοσύνης και κάνει τη διαφορά.

Παράλληλα ο Ιατρός θα πρέπει να έχει τη γνώση και την εμπειρία να προσαρμόσει την επικοινωνία του με ευελιξία προς κάθε πελάτη-ασθενή.

www.MedicalManage.gr 

Medical Management και ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες, που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Αποδοχή Cookies Όροι Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων