Περίπου τρεις στους τέσσερις ασθενείς δε γνωρίζουν το όνομα του οικογενειακού τους ιατρού.
Ίσως τελικά να μην είμαστε τόσο συνδεδεμένοι με τους ασθενείς, όσο νομίζουμε.
Τα στατιστικά στοιχεία σχετικά με το πόσο λίγο συνδεδεμένοι είναι οι περισσότεροι ασθενείς με τους ιατρούς τους είναι τρομαχτικά.
Τα κομμάτια του puzzle που λείπουν όσον αφορά στον βαθμό εμπλοκής των ασθενών θα πρέπει να κάνουν όσους ασχολούνται με την επικοινωνία ιατρού ασθενή να επαναπροσδιορίσουν τις στρατηγικές και τις τακτικές τους.
Για παράδειγμα: Περίπου το 55% των ασθενών δεν γνωρίζουν το λόγο της εισαγωγής τους στο νοσοκομείο.
Το 90% των ασθενών που τους χορηγείται μια νέα θεραπεία λέει ότι δεν τους δόθηκαν επαρκείς εξηγήσεις για τις πιθανές αντενδείξεις.
Περίπου το 30% των ασθενών που εισάγονται στο νοσοκομείο δεν γνωρίζουν τις προγραμματισμένες εξετάσεις που θα γίνουν.
Υπολογίζεται ότι περίπου στο 80% των σοβαρών ιατρικών λαθών ενδέχεται να έχει παίξει ρόλο και η κακή επικοινωνία ανάμεσα στο ιατρικό προσωπικό και τους ασθενείς.
Μήπως τελικά η λύση βρίσκεται στις εφαρμογές των κινητών συσκευών;
Oι κινητές συσκευές μπορεί να είναι η λύση για να βελτιωθεί η εμπειρία του ασθενή.
Η έρευνα δείχνει ότι όσο περισσότερο εμπλέκονται οι ασθενείς διαδικτυακά τόσο περισσότερο αυξάνεται ακόμα και κατά 90% η ικανοποίηση των ασθενών, αλλά και των ιατρών.
Πηγή: Health Care Communication