Η συγκέντρωση όλων των αρμοδιοτήτων και εργασιών σε ένα πρόσωπο μπορεί να λειτουργήσει ανασταλτικά στην ομαλή διεκπεραίωση του επιχειρηματικού πλάνου του φαρμακείου και για να πραγματοποιούνται γρήγορα και αποτελεσματικά, πρέπει η διοίκηση να καταμερίζονται ευθύνες και υποστήριξη συνεργατών.
Καταμερισμός αρμοδιοτήτων δεν σημαίνει απαλλαγή από κάποιες εργασίες αλλά, αντιθέτως, η ανάθεση συγκεκριμένου έργου σε συνεργάτη προϋποθέτει επιλογή του κατάλληλου ατόμου, επαρκή επεξήγηση, κατεύθυνση και διάθεση πληροφοριών καθώς και υποστήριξη εξοικονομώντας έτσι χρόνο στον ίδιο τον Φαρμακοποιό να ενασχοληθεί με θέματα στρατηγικής σημασίας.
Η ανάθεση αρμοδιοτήτων αποτελεί τρόπο καταξίωσης των συνεργατών και μια ευκαιρία επίδειξης εμπιστοσύνης και αναγνώρισης του το πόσο σημαντικοί είναι για το φαρμακείο και το όφελος που προκύπτει για τους ίδιους.
Η επιτυχία εμπιστοσύνης δεν επέρχεται τυχαία ή με την πάροδο του χρόνου, αλλά είναι απόρροια συγκεκριμένης προσπάθειας.
Τακτικές συναντήσεις, διαρκής ενημέρωση και ειλικρίνεια συνθέτουν τη βάση της προσπάθειας αυτής για αμοιβαία εμπιστοσύνη και τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσουμε είναι τα κάτωθι:
1. Εντοπισμός
2. Ανάλυση
3. Διαδικασία
4. Μέτρηση
5. Επανεξέταση