Home Διαχείριση Στρατηγικός Σχεδιασμός και Δημιουργία Διαρκούς Ανταγωνιστικού Πλεονεκτήματος στις Ιατρικές Υπηρεσίες
Στρατηγικός Σχεδιασμός - Δημιουργήστε ένα Διαρκές Ανταγωνιστικό Πλεονέκτημα στις Ιατρικές σας Υπηρεσίες.

Στρατηγικός Σχεδιασμός και Δημιουργία Διαρκούς Ανταγωνιστικού Πλεονεκτήματος στις Ιατρικές Υπηρεσίες

Η δημιουργία ενός στρατηγικού πλάνου και η στρατηγική σκέψη γενικότερα, δεν έχουν να κάνουν με το να γίνουν περισσότερα αλλά με το πώς χρησιμοποιείται ο χρόνο σας ώστε να είστε πιο αποτελεσματικός στο να εκπληρώσετε τους στόχους σας και να φτάσετε εκεί που θέλετε.

Φυσικά, καμία ιατρική υπηρεσία δεν διαθέτει απεριόριστο χρόνο, χρήμα ή πόρους.

Ο στρατηγικός σχεδιασμός μπορεί να σας βοηθήσει να αξιοποιήσετε στο έπακρο τους πόρους που έχετε, επιτρέποντάς σας να κάνετε την εργασία σας με τον πιο ευχάριστο τρόπο.

Παρακάτω 8 λόγοι για να κάνετε με τους συνεργάτες σας μια συνεδρία στρατηγικού σχεδιασμού.

1. Όραμα

Θα δημιουργήσετε ένα σαφές όραμα για το πως θα είναι η επιτυχία του ιατρείου στο μέλλον συνεπώς αν δεν ξέρετε που πηγαίνετε, πώς θα φτάσετε εκεί;

2. Προτεραιότητες

Θα προσδιορίσετε τις βραχυπρόθεσμες και μακροπρόθεσμες προτεραιότητες.

Δεν μπορείτε να κάνετε τα πάντα ταυτόχρονα, οπότε εστιάστε σε αυτό που πρέπει να γίνει τώρα και κάντε το καλά.

3. Ευθυγράμμιση

Θα ευθυγραμμιστείτε και θα μπορέσετε να υποστηρίξετε την κατεύθυνση και τη στρατηγική σας.

Έχοντας τέτοιες συνομιλίες, θα μετακινήσετε την ομάδα σας από τη σιωπηλή ύπαρξη στην σαφή παρουσία τους μέσα στο συνολικό πλαίσιο αφού η σαφήνεια θα ενεργοποιήσει ολόκληρη την ομάδα.

4. Προσδιορίστε τις προκλήσεις

Θα δημιουργήσετε μια ευκαιρία να μιλήσετε για βασικά ζητήματα που αντιμετωπίζει το ιατρείο (ανταγωνισμός, μεταβαλλόμενες τάσεις κ.λπ.) αφού εσείς θα θέλετε να οδηγείτε τα κύματα και όχι αυτά να σας συνθλίβουν συνεπώς το να είστε αντιδραστικός έρχεται κόντρα με τα σχέδιά σας και σας απομακρύνει από τους στόχους σας.

5. Κατεύθυνση

Θα δημιουργήσετε έναν σαφή χάρτη για τη στρατηγική του ιατρείου σας όπου το προσωπικό σας θα θέλει να μάθει πώς ακριβώς πρέπει να λειτουργεί το ιατρείο και πώς μπορούν να συνεισφέρουν.

Το εμπλεκόμενο προσωπικό το οποίο ξέρει ποια κατεύθυνση πρέπει να ακολουθήσει, είναι 20% περισσότερο παραγωγικό από το ουδέτερο (ή, χειρότερα, από το προσωπικό που δεν εμπλέκεται καν).

Αυτό που θέλει το προσωπικό σας είναι να κερδίσει και αυτός είναι ο τρόπος να βοηθήσετε.

6. Ανοιχτή επικοινωνία

Θα δημιουργήσετε την ευκαιρία, ώστε τα άτομα να μοιραστούν τις σκέψεις τους και να μιλήσουν για το πώς θέλουν να δουν το μέλλον του ιατρείου.

Αυτό θα ανοίξει γραμμές επικοινωνίας και θα βελτιωθεί η ομαδικότητα μεταξύ του προσωπικού.

7. Ενδυνάμωση

Θα δώσετε τη δυνατότητα σε άλλους να αναλάβουν αρμοδιότητες που θα προωθήσουν τις υπηρεσίες σας συνολικά αφού ως γιατρός – manager του ιατρείου σας, θα εστιάσετε περισσότερο σε ό,τι κάνετε καλύτερα: τη φροντίδα των ασθενών, την καθοδήγηση της ομάδας και την πραγμάτωση των υπηρεσιών.

8. Αξίες και πολιτισμός

Θα δημιουργήσετε την κουλτούρα, τις αξίες και τις συμπεριφορές που θέλετε να προωθήσετε για τις υπηρεσίες που παρέχετε στο ιατρείο σας αφού με τις αξίες σας να διατυπώνονται με σαφήνεια, η ομάδα σας θα καταλάβει τι περιμένετε από αυτήν σε καθημερινή βάση.

Η κουλτούρα και οι αξίες είναι αυτά που διατηρούν ένα στρατηγικό σχέδιο. όπου ο στρατηγικός σχεδιασμός δεν χρειάζεται να καταναλώσει πολύ χρόνο από τις υπηρεσίες σας και η εστίαση και τα αποτελέσματα θα μιλούν από μόνα τους.

Οι ιατρικές υπηρεσίες που εφαρμόζουν με συνέπεια μια πειθαρχημένη προσέγγιση στον στρατηγικό σχεδιασμό, είναι καλύτερα προετοιμασμένες να εξελιχθούν, καθώς η τοπική αγορά αλλάζει και η «βιομηχανία» της υγειονομικής περίθαλψης υφίσταται μεταρρυθμίσεις.

Το όφελος της πειθαρχίας που αναπτύσσεται από τη διαδικασία του στρατηγικού σχεδιασμού, οδηγεί επίσης σε βελτιωμένη επικοινωνία διευκολύνοντας την αποτελεσματική λήψη αποφάσεων, την καλύτερη επιλογή τακτικών χειρισμού και οδηγεί σε μεγαλύτερη πιθανότητα επίτευξης των στόχων που έχουν τεθεί από τον γιατρό.

Medical Management και ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες, που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Αποδοχή Cookies Όροι Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων