Η ψηφιακή επικοινωνία αποτελεί πλέον ένα σημαντικό μέσο ενημέρωσης και διοχέτευσης μηνυμάτων και έχει πολλά οφέλη.
Με τον όρο ψηφιακή επικοινωνία αναφερόμαστε σε μια μορφή ηλεκτρονικής προβολής της πληροφορίας, διαφήμισης και άλλων μηνυμάτων.
Ψηφιακά σημεία προβολής, όπως LCD οθόνες ή plasma, βρίσκονται σε πολλούς ιδιωτικούς και δημόσιους χώρους σήμερα και σε αυτά προβάλλονται διάφορα μηνύματα επικοινωνίας, όπως καρτολίνες, stands, έντυπα, κλπ.
Βασικός στόχος αυτών των προβαλλόμενων μηνυμάτων σε τέτοιες οθόνες είναι κυρίως η ενημέρωση του πελάτη σε θέματα υγείας αλλά και σε υπηρεσίες ή προϊόντα που διατίθενται στο ιατρείο και το να αποτελούν ένα μοντέρνο μέσο ποιοτικής επικοινωνίας μέσα στο ιατρείο που αναβαθμίζει την εικόνα του.
Ακόμα παρέχεται η δυνατότητα στους ιατρούς να δημιουργήσουν ένα δικό τους «κανάλι επικοινωνίας» προβάλλοντας αποκλειστικά δικές τους υπηρεσίες ή ιδιαίτερες προβολές υγείας και ομορφιάς, αξιοποιώντας αυτό το μέσο τόσο σε λειτουργικό όσο και σε εμπορικό επίπεδο.
Από την πλευρά του marketing αυτά τα μέσα επικοινωνίας αναμφισβήτητα αυξάνουν το ενδιαφέρον του πελάτη σύμφωνα με μετρήσεις των ειδικών αφού η ψηφιακή επικοινωνία χρησιμοποιείται ως παροχή πληροφόρησης για τους πελάτες του Ιατρείου και είναι μια ενέργεια αποδοτική, αλλά και επιμορφωτική παράλληλα αφού συμβάλλει σημαντικά στην επίτευξη ιατρικών στόχων, τόσο ως επιστημονικά όσο και επιχειρηματικά.