– Να πλησιάζει τον ασθενή με διάθεση εξυπηρέτησης και παροχής κάθε βοήθειας.
– Να χαιρετά εγκάρδια και πάντα με ευγένεια τους ασθενείς.
– Να συμπεριφέρεται στους ασθενείς, όπως θα ήθελε να συμπεριφερθούν και στον ίδιο, όταν είναι και εκείνος, με τη σειρά του, ασθενής.
– Σε τυχόν παράπονα διαμαρτυρίας και πιθανόν φωνές και έντονους εκνευρισμούς από ασθενή, να μην αντιδικεί μαζί του, αλλά με ευγενικό τρόπο να καλεί τον ιατρό που είναι ο αρμόδιος και υπεύθυνος, για να απαντήσει θετικά στον ασθενή.
– Να έχει πάντα στο μυαλό του ότι ο εκνευρισμένος ασθενής ψάχνει για αντίπαλο να διαπληκτιστεί μαζί του και να εκτονωθεί, όπως επίσης ότι η ευγενική παραπομπή του προβλήματος στον υπεύθυνο του ιατρείου, τον καλμάρει και τον ηρεμεί.
– Να φροντίζει να γνωρίζει τις διαδικασίες και τον τρόπο λειτουργίας του ιατρείου, για να εξυπηρετεί τους ασθενείς που ρωτάνε.
– Εάν δεν ξέρει κάτι, παρακαλεί τον ασθενή να περιμένει και φροντίζει αμέσως να μάθει, ώστε να δώσει σωστή και υπεύθυνη πληροφόρηση.
– Να πιστεύει ότι ο ασθενής και η ποιοτική εξυπηρέτησή του είναι η δουλειά του.