Μεγάλη, διεθνής έρευνα που πραγματοποιήθηκε από το δίκτυο IRIS σε 22 χώρες και στην Ελλάδα από τη Focus Bari, έδειξε ότι:
– Οι καταναλωτές έδωσαν περισσότερη βαρύτητα στη διατροφή και γενικότερα στο φαγητό μέσα και έξω από το σπίτι, απ’ ό,τι στην κατανάλωση αλκοολούχων ποτών.
– Οι οικογένειες δέθηκαν περισσότερο, και ο ποιοτικός χρόνος με την οικογένεια πήρε μεγαλύτερες διαστάσεις.
– Παρά την αρκετά μεγάλη αναλογία εμβολιασμένων στις περισσότερες χώρες, ο κόσμος προτιμά να πηγαίνει σε υπαίθριες εκδηλώσεις ψυχαγωγίας και χώρους εστίασης, απ’ ό,τι σε αντίστοιχα που γίνονται σε κλειστούς χώρους.
– Πιθανά λόγω της πανδημίας, φαίνεται αυξημένο το ενδιαφέρον των ανθρώπων για βιωσιμότητα και προστασία του περιβάλλοντος.
{module title=”Adsence article”}
Μπορείτε να βρείτε αναλυτικά την παρουσίαση της έρευνας με όλα τα στοιχεία από 22 χώρες εδώ.
{module title=”Υπογραφή”}