Όσο πιο χαρούμενοι είναι οι ασθενείς σας τόσο περισσότερο μιλάνε για εσάς σε συγγενείς και φίλους.
Η διαφήμιση από στόμα σε στόμα είναι η καλύτερη διαφήμιση που μπορεί να κάνει ένας ιατρός.
Οι ασθενείς δεν έρχονται πλέον στον ιατρό μόνο όταν αρρωσταίνουν.
Σήμερα ο μοντέρνος ασθενής είναι ένας καταναλωτής που αναζητά την καλύτερη δυνατή υπηρεσία.
Είστε έτοιμοι να την παρέχετε;
Να Είστε Διαθέσιμος στο Τηλέφωνο:
Δεν είναι ανάγκη να στέκεστε πάνω στο τηλέφωνο και να περιμένετε να χτυπήσει.
Θα μπορούσε να σηκώνει το τηλέφωνο κάποιος συνεργάτης σας για να μπορεί πάντα ο δυνητικός πελάτης σας να μιλήσει με κάποιο φυσικό πρόσωπο και να ρωτήσει κάτι ή να κλείσει κάποιο ραντεβού.
Μια κακή πρώτη εντύπωση όταν σηκώσετε το τηλέφωνο μπορεί να τον απομακρύνει.
Να Κάνετε μια Καλή Πρώτη Εντύπωση:
To προσωπικό στην υποδοχή του ιατρείου σας ή στο τηλεφωνικό κέντρο θα πρέπει να συμπεριφέρεται με επαγγελματισμό και να είναι καλά εκπαιδευμένο στην εξυπηρέτηση πελατών.
Είναι μέρος της πρακτικής σας το να ακούτε τους ασθενείς και να χτίζετε μια σχέση μαζί τους.
Να Επιβεβαιώνετε τα Ραντεβού:
Είναι ένας απλός τρόπος να δείχνετε στον ασθενή ότι έχετε τον έλεγχο και παράλληλα η μικρή αυτή επικοινωνία είναι και μια αφορμή για να κάνει κάποιες ερωτήσεις σχετικά με το ραντεβού.
Να Μάθετε Πώς να …Σβήνετε Φωτιές:
H φήμη σας είναι τα πάντα όσον αφορά το ιατρικό marketing.
Θα πρέπει να έχετε ένα πλάνο για να διαχειριστείτε τις αρνητικές κριτικές.
Μπορείτε να έχετε μια φόρμα παραπόνων στο ιατρείο σας ή κάποιος να παρακολουθεί τι λέγεται για εσάς στο διαδίκτυο με σκοπό να επιλύει τα προβλήματα πριν αποκτήσουν μεγάλες διαστάσεις.
Τέλος, είναι σημαντικό να καλείτε τον ασθενή ξανά μετά από μια διαδικασία, να θυμάστε το όνομα του ασθενή, να έχετε ένα site ή μια παρουσία στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης και να κάνετε βήματα συνεχώς για να βελτιώσετε την εμπειρία του ασθενή.
Μόνο έτσι θα έχετε εισροές νέων ασθενών με φυσικό τρόπο.
Πηγή: MD Connect