Η πρώτη εντύπωση του ασθενή για τον γιατρό του μπορεί να γίνει μέσα στα πρώτα λεπτά της εισόδου στο ιατρείο αφού η εμφάνιση και η λειτουργία του ιατρείου δημιουργούν άμεσες εντυπώσεις τόσο για τον ίδιο τον γιατρό όσο και για την πρακτική του.
Υπάρχει μεγάλη διαφορά στο επίπεδο άνεσης των διαφόρων ιατρείων, πράγμα που συνήθως οφείλεται, σε αυτό που ονομάζεται «Front Office».
Δηλαδή είναι η μεταχείριση του κάθε ασθενή, εκτός από την καθαρά ιατρική εξέταση, όταν επισκέπτεται το ιατρείο με ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα την τήρηση των ραντεβού.
Μια συνήθης εξέταση λοιπόν για έναν ασθενή συνήθως διαρκεί τον ίδιο χρόνο όπως και για τον επόμενο, λαμβάνοντας όμως υπόψη και τα έκτακτα περιστατικά ή ότι ορισμένοι ασθενείς υποβάλλουν περισσότερες ερωτήσεις από άλλους και καθυστερούν.
Χρήσιμες συμβουλές τήρησης ραντεβού
- Όλοι στο ιατρείο (γιατροί, νοσηλευτές και προσωπικό) θα πρέπει να ακολουθούν τα ωράρια των ραντεβού οπότε εάν κάποιο εμφανιστεί νωρίτερα, τότε το συμφωνημένο ραντεβού δεν θα πρέπει να καθυστερήσει λόγω της πρόωρης άφιξης αφου σκοπός ενός ημερολογίου ραντεβού είναι η ομαλή ροή της άφιξης των ασθενών.
- Μην βάζετε ραντεβού την ίδια ώρα για πάνω από ένα ασθενή αλλά δώστε διαφορετικούς χρόνους στον καθένα και προγραμματίστε τους με σειρά προτεραιότητας.
- Οι ασθενείς να ενημερώνονται άμεσα με ευγενικό τρόπο συνεπώς έτσι θα λάβουν καλύτερα το μήνυμα, για να φροντίσουν να έρθουν εγκαίρως στο ραντεβού τους.