Στη σύγχρονη υγειονομική περίθαλψη, οι ασθενείς μπορούν να απευθυνθούν στον Dr. Google για να μάθουν τι τους ταλαιπωρεί. Αλλά τίποτα δεν μπορεί να αντικαταστήσει την ανθρώπινη επαφή στην ιατρική. Έτσι, όταν οι ασθενείς αρχίζουν να ψάχνουν στο διαδίκτυο για πραγματικούς γιατρούς, οι πρώτες εντυπώσεις έχουν σημασία. Ο ιστότοπός σας μπορεί να είναι η ψηφιακή πόρτα που θα προσελκύσει τους ασθενείς – ή θα τους κάνει να αναζητήσουν αλλού ποιοτική περίθαλψη.
Ίσως ο ιστότοπος του ιατρείου σας χρειάζεται ανανέωση ή δεν σας άρεσε ποτέ εξαρχής. Το άνοιγμα ενός νέου γραφείου, η ενημέρωση των δικτύων υπολογιστών του γραφείου και των ηλεκτρονικών φακέλων υγείας ή η αλλαγή παρόχου ηλεκτρονικών υπηρεσιών μπορεί να είναι καλές στιγμές για να επανεξετάσετε την εμφάνιση και την εμπειρία του χρήστη στον ιστότοπο του ιατρείου σας.
Τα καλά νέα είναι ότι δεν χρειάζεται να ξεκινήσετε μια δεύτερη καριέρα ως προγραμματιστής ή προγραμματιστής ιστοσελίδων ή να ενταχθείτε στα τεράστια τμήματα πληροφορικής που απασχολούν τα γιγαντιαία συστήματα υγείας. Υπάρχουν δυνητικοί νέοι ασθενείς εκεί έξω που χρειάζονται ιατρική περίθαλψη. Βοηθήστε τους να σας βρουν, χρησιμοποιώντας αυτόν τον κατάλογο ελέγχου για να αναλύσετε τη δική σας ψηφιακή παρουσία και να σκεφτείτε πρακτικούς τρόπους βελτίωσής της.
- Δώστε έμφαση στην ασθενοκεντρική προσέγγιση
Σχεδιάστε τον ιστότοπό σας έτσι ώστε να αντικατοπτρίζει μια φιλοσοφία με επίκεντρο τον ασθενή.
Βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενο και η πλοήγηση του ιστότοπου δίνουν προτεραιότητα στις ανάγκες των ασθενών, διευκολύνοντάς τους να βρίσκουν πληροφορίες και να έχουν πρόσβαση στις υπηρεσίες.
- Εμφανίστε σαφείς και προσβάσιμες πληροφορίες επικοινωνίας
Παρουσιάστε σε εμφανές σημείο τους αριθμούς τηλεφώνου, τις διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και τη φυσική διεύθυνση.
Συμπεριλάβετε μια φόρμα επικοινωνίας για εύκολη επικοινωνία.
Βεβαιωθείτε ότι τα στοιχεία επικοινωνίας είναι ορατά σε κάθε σελίδα, κατά προτίμηση στην κορυφή.
- Παρουσιάστε το ιατρείο σας με μια ενότητα «Ποιοι είμαστε»
Συμπεριλάβετε επαγγελματικές φωτογραφίες και προσωπικά ανέκδοτα για να εξανθρωπίσετε το ιατρείο σας.
Επισημάνετε τη δέσμευσή σας για τη φροντίδα των ασθενών και τη συμμετοχή σας στην κοινότητα.
- Περιγράψτε με σαφήνεια τις προσφερόμενες υπηρεσίες
Αναφέρετε όλες τις ιατρικές υπηρεσίες με σύντομες περιγραφές.
Επισημάνετε τυχόν ειδικότητες ή μοναδικές προσφορές.
Διευκολύνετε τους ασθενείς να κατανοήσουν πώς μπορείτε να καλύψετε τις ανάγκες τους.
- Βελτιστοποίηση για κινητές συσκευές
Βεβαιωθείτε ότι ο ιστότοπός σας ανταποκρίνεται σε κινητές συσκευές.
Με την αυξανόμενη χρήση των smartphones, ένας σχεδιασμός φιλικός προς τα κινητά τηλέφωνα ενισχύει την εμπειρία και την προσβασιμότητα των χρηστών.
- Εφαρμόστε τον ηλεκτρονικό προγραμματισμό ραντεβού
Προσφέρετε ένα ασφαλές, φιλικό προς τον χρήστη σύστημα ηλεκτρονικών κρατήσεων.
Επιτρέψτε στους ασθενείς να προγραμματίζουν, να αναπροσαρμόζουν ή να ακυρώνουν ραντεβού εύκολα.
Μειώστε τον διοικητικό φόρτο εργασίας και βελτιώστε την άνεση των ασθενών.
- Παρουσιάστε τις μαρτυρίες και τις κριτικές των ασθενών
Εμφανίστε τις θετικές εμπειρίες των ασθενών για να οικοδομήσετε αξιοπιστία.
Συμπεριλάβετε γραπτές και βιντεοσκοπημένες μαρτυρίες για μεγαλύτερο αντίκτυπο.
Διασφαλίστε τη συμμόρφωση με τους κανονισμούς GDPR κατά την κοινή χρήση κριτικών.
- Μοιραστείτε εκπαιδευτικό περιεχόμενο
Παρέχετε πολύτιμες πληροφορίες για την υγεία μέσω ιστολογίων ή άρθρων.
Το τακτικά ενημερωμένο περιεχόμενο μπορεί να τοποθετήσει το ιατρείο σας ως αξιόπιστη πηγή υγείας και να βελτιώσει τη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης ή SEO.
- Ενσωματώστε μια ασφαλή πύλη ασθενών
Επιτρέψτε στους ασθενείς να έχουν πρόσβαση σε ιατρικά αρχεία, αποτελέσματα εξετάσεων και μηνύματα.
Διευκολύνετε την ασφαλή επικοινωνία μεταξύ ασθενών και παρόχων.
Βελτιώστε την ικανοποίηση και τη δέσμευση των ασθενών.
Το αποτέλεσμα: Οικοδόμηση εμπιστοσύνης μέσω του ιστότοπού σας
Ο ιστότοπός σας είναι ένα ζωτικής σημασίας εργαλείο για τη δέσμευση των ασθενών και την ανάπτυξη του ιατρείου σας. Η εφαρμογή αυτών των στοιχείων μπορεί να ενισχύσει την αξιοπιστία και την προσβασιμότητα. Ενημερώστε τακτικά το περιεχόμενο ώστε να αντικατοπτρίζει τις εξελισσόμενες ανάγκες των ασθενών σας.