Παλιότερα, οι ασθενείς βασίζονταν στους γιατρούς για να τους παρέχουν πληροφόρηση για τις κλινικές δομικές, και συχνά οι γιατροί δεν κατάφερναν να μοιραστούν τα αποτελέσματα μαζί τους.
Πλέον όμως όλο και περισσότεροι ασθενείς στρέφονται στο διαδίκτυο για πληροφόρηση πάνω σε κλινικές δοκιμές, με το 71% των ενηλίκων να χρησιμοποιεί το facebook.
Από εκεί λοιπόν, θα πρέπει να ξεκινήσετε για να είναι το πλάνο σας αποτελεσματικό.
1. Λειτουργικό Mέρος: Θα πρέπει να προγραμματίσετε ποιος θα τρέξει την καμπάνια, το ποσό που διαθέτετε, κ.λπ.
2. Μήνυμα: Να είστε σαφής για το μήνυμα που θέλετε να περάσετε στους ασθενείς και βέβαια τον τρόπο που θα το περάσετε.
Έχετε την ευκαιρία να κάνετε πιο ανθρωποκεντρικές τις κλινικές δοκιμές σας.
3. Καθορίστε τι Σημαίνει Επιτυχία: Προσδιορίστε με ακρίβεια τους στόχους σας, τους δείκτες απόδοσης και το χρονοδιάγραμμα.
4. Πληρωμένη Διαφήμιση: To facebook είναι ένα σύγχρονο εργαλείο που θα σας βοηθήσει να εξάγετε στοιχεία πολύτιμα για την κλινική δοκιμή, με πολύ χαμηλό κόστος σε σχέση με τα υπόλοιπα ψηφιακά κανάλια.
Τα τέσσερα αυτά βήματα θα σας βοηθήσουν να προσεγγίσετε τους σωστούς ανθρώπους για να είναι επιτυχής η κλινική δοκιμή σας.
Πηγή: MD connect