Home Επικοινωνία ΑσθενήΕμπιστοσύνη μεταξύ γιατρού – ασθενούς
Σχέση γιατρού - ασθενούς

Εμπιστοσύνη μεταξύ γιατρού – ασθενούς

Συχνά μας λένε ότι το κλειδί για την οικονομική επιτυχία ενός ιατρείου είναι ο όγκος πελατών – περισσότεροι ασθενείς, περισσότερες επισκέψεις, περισσότερη προσπάθεια. Αλλά τώρα έχουμε μάθει κάτι διαφορετικό: Το πιο ισχυρό πλεονέκτημα στην πρακτική σας είναι η εμπιστοσύνη!

Και η εμπιστοσύνη ξεκινά με ένα από τα πιο ανθρώπινα (και πιο παραβλεπόμενα) στοιχεία της ιατρικής: τη σχέση γιατρού-ασθενούς. Γιατί πλέον οι σχέσεις έχουν μεγαλύτερη σημασία από ποτέ!

Η πρωτοβάθμια περίθαλψη δεν αφορά μόνο τις διαγνώσεις ή τις συνταγές. Πρόκειται για τη συνεπή παρουσία στη ζωή κάποιου. Σε ένα κατακερματισμένο σύστημα υγείας, είστε συχνά το μόνο σταθερό σημείο επαφής που έχουν οι ασθενείς σας.

Αυτή η συνέπεια χτίζει κάτι ανεκτίμητο: Αφοσίωση, πιστότητα και σεβασμό.

Όταν οι ασθενείς σας σας γνωρίζουν, σας εμπιστεύονται και αισθάνονται ασφαλείς μαζί σας:

• Επιστρέφουν

• Ακολουθούν τις συμβουλές σας

• Φέρνουν την οικογένειά τους

• Παραπέμπουν τους φίλους τους σε σας

• Και σε πολλές περιπτώσεις, μένουν μαζί σας για χρόνια

Αυτό δεν είναι απλώς ικανοποιητικό. Είναι μια έξυπνη «επιχείρηση».

Εμπιστοσύνη = Καλύτερη φροντίδα και καλύτερα έσοδα

Να τι έχουμε δει:

• Όσο πιο αξιόπιστη είναι η σχέση, τόσο πιο πιθανό είναι οι ασθενείς να ολοκληρώσουν την παρακολούθηση.

• Είναι πιο ανοιχτοί σε απαραίτητες προληπτικές υπηρεσίες και πρόσθετες υπηρεσίες.

• Είναι λιγότερο πιθανό να μην εμφανιστούν, να ακυρώσουν ή να αλλάξουν ιατρό.

Μια ισχυρή σχέση γιατρού-ασθενούς σημαίνει λιγότερη απώλεια προσωπικού, μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα και περισσότερες ευκαιρίες για παροχή αξίας, τα οποία όλα μεταφράζονται σε αυξημένα έσοδα, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι θα βλέπετε περισσότερους ασθενείς.

Αλλά πώς χτίζετε αυτή την εμπιστοσύνη σε μια επίσκεψη 15 λεπτών;
Αυτή είναι η πραγματική πρόκληση. Τα προγράμματά των ραντεβού σας είναι γεμάτα. Τα Ηλεκτρονικά Αρχεία Υγείας (EHR) σας είναι απαιτητικά. Οι σημειώσεις σας δεν τελειώνουν ποτέ.

Υπάρχουν όμως μικρές, ισχυρές αλλαγές που μπορούν να μετατρέψουν την επίσκεψη από βιαστική, σε δημιουργία σχέσης με τον ασθενή:

• Ξεκινήστε με την αμέριστη προσοχή σας: Ακόμα και 30 δευτερόλεπτα εστιασμένης προσοχής στην αρχή μπορούν να αλλάξουν ολόκληρο τον τόνο.

• Ακούστε όλο το πλαίσιο του ιστορικού, όχι μόνο τα συμπτώματα: Οι ασθενείς αισθάνονται ότι τους βλέπουν όταν αναγνωρίζεται η ζωή τους – όχι μόνο τα αποτελέσματα των εργαστηριακών τους εξετάσεων.

• Κάντε την παρακολούθηση να φαίνεται προσωπική: Το να λέτε, “Ας ελέγξουμε την πρόοδό σας σε 3 μήνες”, ακούγεται καλύτερα  από το “Ελάτε ξανά σε 3 μήνες”.

Η εμπιστοσύνη δεν απαιτεί περισσότερο χρόνο. απαιτεί περισσότερη πρόθεση
Όταν οι ασθενείς αισθάνονται συνδεδεμένοι μαζί σας, δεν είναι απλώς πιστοί. Γίνονται οι μεγαλύτεροι υποστηρικτές σας. Σε έναν κόσμο όπου πολλοί πάροχοι είναι εναλλάξιμοι, έτσι γίνεστε αναντικατάστατοι.

Είναι επίσης ο τρόπος με τον οποίο:

• Μειώνετε την απώλεια ασθενών

• Αυξάνετε τη διατήρηση ασθενών

• Δημιουργείτε μια πιο ομαλή, πιο προβλέψιμη ροή εργασίας

• Ανοίγετε την πόρτα σε νέες ευκαιρίες εσόδων, χωρίς να κάνετε πιο σκληρό μάρκετινγκ ή να εργάζεστε περισσότερο.

Και ναι, αυτή είναι η βάση για το πώς αρχίζετε να κερδίζετε περισσότερα ενώ βλέπετε λιγότερους ασθενείς.Δεν πρόκειται μόνο για χρήματα. πρόκειται για ένα σημαντικό νόημα στις υπηρεσίες που προσφέρετε.

Η πρωτοβάθμια περίθαλψη είναι ένας από τους τομείς στην ιατρική που απαιτούν τη δημιουργία σχέσης με τον ασθενή. Είναι εδώ όπου ξεδιπλώνονται οι ιστορίες με την πάροδο του χρόνου. Εδώ όπου υπάρχει η φροντίδα  πρόληψης. Όπου η εμπιστοσύνη κτίζεται πολύ πριν από μια συνταγή.

Ενισχύοντας τις σχέσεις σας με τους ασθενείς, δεν αυξάνετε μόνο τα έσοδά σας, αυξάνετε τη φήμη σας. Είναι και το αίσθημα ικανοποίησής σας, η χαρά σας στην πράξη.

Και αυτό είναι το είδος της επιτυχίας που πραγματικά διαρκεί.

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες, που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Αποδοχή Cookies Όροι Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων