Home Μάρκετινγκ 5 Βήματα Ενίσχυσης της Επαγγελματικής Προβολής σας
5 Βήματα για την Ενίσχυση της Επαγγελματικής Προβολής σας

5 Βήματα Ενίσχυσης της Επαγγελματικής Προβολής σας

Λέγεται ότι το 80% της επιτυχίας έγκειται στο να εμφανίζεσαι καθημερινά, αλλά αυτό δεν είναι αλήθεια αφού δεν αρκεί απλά να εμφανίζεσαι, ακόμα και αν δίνεις τον καλύτερο εαυτό σου αλλά πρέπει οι γύρω σου να βλέπουν την εμφάνισή σου.

5 συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να αυξήσετε την επαγγελματική σας προβολή.

1. Ορίστε το προσωπικό σας Brand (Τομέα Εξειδίκευσης)

Προσδιορίστε τις δεξιότητες που είναι αποκλειστικά δικές σας: πράγματα που σας αρέσει να κάνετε, αλλά δεν τα κάνουν άλλοι, πράγματα που τα κάνετε εύκολα, αλλά είναι πιο δύσκολα για άλλους κ.λπ.

Μόλις ορίσετε αυτά τα χαρακτηριστικά, θα είναι πολύ πιο απλό να διατυπώσετε τι ακριβώς φέρετε στο τραπέζι αφού έτσι θα μπορείτε να εστιάσετε στο να κάνετε περισσότερα από αυτά και να δείξετε στους ανθρώπους σε τι είστε καλός για να ξέρουν πού να απευθυνθούν όταν έχουν ανάγκη.

2. Χρησιμοποιήστε τη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO).

Αυτό περιλαμβάνει την πραγματική βελτιστοποίηση μηχανών ψηφιακής αναζήτησης, το βιογραφικό σας, τους τίτλους των παρουσιάσεων και των εφημερίδων σας, καθώς και τον τρόπο με τον οποίο μιλάτε για αυτό που κάνετε συνεπώς προσαρμόστε τις αρχές του SEO στις καθημερινές σας επικοινωνίες.

Στόχος είναι να επιλέξετε ένα σύνολο λέξεων-κλειδιών και φράσεων που αντιπροσωπεύουν την επωνυμία που έχετε ορίσει στο πρώτο βήμα και να τις χρησιμοποιήσετε ελεύθερα σε όλες τις περιγραφές για εσάς και την εργασία σας.

Κάντε το αυτό στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και σε όλα τα βιογραφικά που στέλνετε σε οποιονδήποτε άλλο με τη δημιουργία σωστών φράσεων που σας περιγράφουν.

3. Ξεκινήστε να γράφετε.

Ένας από τους ταχύτερους τρόπους για να κάνετε νέες συνδέσεις και να αποκτήσετε αναγνώριση για εξειδίκευση σε έναν συγκεκριμένο τομέα είναι να γράψετε γι’ αυτό.

Δεν χρειάζεται να γράψετε ένα βιβλίο ή ακόμη και να δημοσιεύσετε σε παραδοσιακά ιατρικά περιοδικά (αν και φυσικά μπορείτε, και αυτό έχει τη δική του σημασία) αλλά απλά ξεκινήστε με μερικές αναρτήσεις ιστολογίου τις οποίες μπορείτε να δημοσιεύσετε στον δικό σας ιστότοπο, στο Facebook ή στο LinkedIn ή να τις μοιραστείτε ως αναρτήσεις επισκέπτη στο ιστολόγιο κάποιου άλλου.

Με αυτόν τον τρόπο, θα δημιουργήσετε πολλά μικρά ίχνη στον ιστό που θα συνδέουν το περιεχόμενό σας με το όνομά σας.

Επειδή θα έχετε χρησιμοποιήσει επίσης καλό SEO και επωνυμία, οι συνάδελφοι και οι μηχανές αναζήτησης σύντομα θα αρχίσουν να προτείνουν τη δουλειά σας, όταν άλλα άτομα αναζητούν έναν ειδικό στην περιοχή σας ενώ επιπλέον θα έχετε ένα σωστό έργο που θα αντιπροσωπεύει τις ιδέες σας και πιθανώς τις αντιδράσεις άλλων ανθρώπων στις ιδέες σας.

4. Δώστε σημασία στις ανθρώπινες σχέσεις.

Μην περιορίζετε το δίκτυό σας στο τμήμα ή την ειδικότητά σας ή σε γιατρούς ή σε επαγγελματίες υγεία που είναι άτομα ανώτερα από σας αλλά γνωρίστε τους ανθρώπους σε άλλα τμήματα και σε άλλα ιδρύματα αφού έτσι θα ανακαλύψετε νέες ευκαιρίες για φυσική συνεργασία με άτομα διαφορετικών κλάδων.

Οι περισσότεροι άνθρωποι θα χαρούν να συνδεθούν μαζί σας, ειδικά όταν μπορείτε να διατυπώσετε με ακρίβεια τους τρόπους με τους οποίους η εργασία σας τέμνεται με τους δικούς τους.

Αυτό το είδος εξωτερικής δικτύωσης είναι σημαντικό για 3 λόγους.

  • Εύρεση νέεων εφαρμογών για τη διδασκαλία, την έρευνα και άλλους τομείς.
  • Αναγνώριση σε τομείς εκτός των δικών σας συνεπώς ανάπτυξη.
  • Έμπνευση από νέες προοπτικές που κάνουν τη δουλειά καλύτερη και πιο σημαντική.

5. Σταματήστε να βλέπετε τους συναδέλφους σας ως ανταγωνιστές.

Ο κάθε άνθρωπος είναι μοναδικός και ακόμα και αν εργάζεστε στον ίδιο κλάδο, ο καθένας έχει τον δικό του τρόπο συνεπώς η υποστήριξη είναι σημαντική αν όλοι απολαμβάνετε μια επαγγελματική σχέση.

Medical Management και ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες, που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Αποδοχή Cookies Όροι Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων