Ενώ οι κινήσεις, οι εξετάσεις και οι αλληλεπιδράσεις των γιατρών είναι αυτές που οδηγούν στην κερδοφορία μιας κλινικής και ενός ιατρείου, ένας αδιάσπαστο δίκτυο βοηθών, νοσηλευτών, συντονιστών υποδοχής και εξυπηρέτησης και επαγγελματιών οικονομικής διαχείρισης, όχι μόνο εμπλέκεται στη διαδικασία, αλλά αποτελεί συχνά και ραχοκοκαλιά της φροντίδας των ασθενών, αλλά και τα κέρδη.
Αυτές οι εργασίες για τις οποίες είναι υπεύθυνο το προσωπικό θα πρέπει να αποτελούν προτεραιότητα όταν επιδιώκεται η ενίσχυση της παραγωγικότητας με την αύξηση της αποτελεσματικότητας της ολοκλήρωσής τους ή με την εξάλειψη της εργασίας συνολικά μέσω της αυτοματοποίησης ή της εξωτερικής βοήθειας.
Ακολουθούν τέσσερα βασικά βήματα για τη δημιουργία ενός πιο παραγωγικού προσωπικού και ιατρείου.
- Κατανόηση του στόχου και του τρόπου μέτρησης της προόδου.
Για την επιτυχή ενίσχυση της παραγωγικότητας, είναι ζωτικής σημασίας να κατανοήσετε τι πρέπει να μετρηθεί- τι σημαίνει «παραγωγικό» ιατρείο; Είναι σημαντικό να μετράτε την παραγωγικότητα μέσω των παραδοσιακών Βασικών Δεικτών Απόδοσης, όπως τα έσοδα, αλλά είναι επίσης σημαντικό να παρακολουθείτε μετρήσεις που σχετίζονται με τους εργαζόμενους, όπως ο κύκλος εργασιών και η διατήρηση. Η παρακολούθηση των μετρήσεων που σχετίζονται με τους εργαζόμενους μέσω εργαλείων όπως οι έρευνες για τους εργαζόμενους μπορεί να επιτρέψει στους ηγέτες να κατανοήσουν την πιθανή εξουθένωση των εργαζομένων και άλλους κινδύνους.
Το έμψυχο δυναμικό ενός ιατρείου είναι ο πιο πολύτιμος πόρος του, καθώς μπορεί να είναι ακριβό και δύσκολο να αντικατασταθεί. Για να διασφαλιστεί αυτός ο πόρος, οποιαδήποτε συστήματα που τίθενται σε εφαρμογή για την ενίσχυση της παραγωγικότητας θα πρέπει να χρησιμοποιούνται και να συμβάλλουν στη διατήρηση μιας υγιούς ισορροπίας μεταξύ εργασίας και προσωπικής ζωής. Ενώ η αύξηση της παραγωγικότητας είναι απαραίτητη για το τελικό αποτέλεσμα κάθε επιχείρησης, θα πρέπει πάντα να βασίζεται σε μια προσέγγιση με επίκεντρο τον άνθρωπο, ώστε να διασφαλίζεται η μακροπρόθεσμη, βιώσιμη επιτυχία.
- Επανεξέταση των καθηκόντων εργασίας για να διασφαλιστεί ότι οι εργαζόμενοι ασκούν το επάγγελμα στο επίπεδο της άδειάς τους.
Επειδή η όλη σας επιτυχία βασίζετε εν πολλοίς σε εσάς, τείνετε να συγκεντρώνετε όλες τις διαδικασίες, ακόμη και το κλείσιμο ραντεβού και τη γραφείοκρατία πάνω σας. Αυτό από τη μία σας κουράζει, από την άλλη σας στερεί πολύτιμο χρόνο από την επιστήμη σας, που φέρνει τα έσοδα. Στην επιθυμία σας δε, να γίνουν όλα σωστά ακόμα κι αν έχετε υπάλληλο, θέλετε να τα κάνετε όλα εσείς.
Για να αποφευχθεί αυτό, οι ιδιοκτήτες θα πρέπει να διασφαλίσουν ότι οι εργαζόμενοι κατανοούν τις αρμοδιότητες τους και να έχουν εμπιστοσύνη στην τεχνογνωσία τους. Αυτό μπορεί να γίνεται τακτικά μέσω διαφανών και εποικοδομητικών συναντήσεων κατ’ ιδίαν και με τους υπαλλήλους.
Όταν οι εργαζόμενοι κατανοούν τον άμεσο ρόλο τους και τους ρόλους της υπόλοιπης ομάδας, οι ιδιοκτήτες μπορούν να αφιερώσουν χρόνο για να επικεντρωθούν στην πρόοδο της μεγάλης εικόνας και τη φροντίδα των ασθενών.
- Αξιοποιήστε την αυτοματοποίηση στις καθημερινές σας πρακτικές
Τα συστήματα CRM είναι πανταχού παρόντα στις ιατρικές πρακτικές, αλλά συχνά υπάρχει η ευκαιρία να ξεκλειδώσετε τη λειτουργικότητα αυτών των συστημάτων για την περαιτέρω βελτιστοποίηση των διαδικασιών. Η βαθιά εμβάθυνση στις τρέχουσες ροές εργασίας στους ΗΦΥ μπορεί να βοηθήσει στην ανάδειξη επιπλέον βημάτων στη διαδικασία και στην απομόνωση εργασιών που αφορούν συγκεκριμένους ρόλους. Οι ροές εργασίας εντός του ΗΦΥ μπορούν στη συνέχεια να επανασχεδιαστούν γύρω από τους τρέχοντες ρόλους των εργαζομένων.
Οι υπενθυμίσεις πελατών σχετικά με τα επερχόμενα ραντεβού, τον προγραμματισμό και τα έντυπα νέων ασθενών θα πρέπει επίσης να αυτοματοποιηθούν για να μειωθεί περαιτέρω ο χρόνος συντονισμού και αποστολής ειδοποιήσεων που απευθύνονται στους ασθενείς. Τα εργαλεία προγραμματισμού και check-in μπορούν να ενσωματωθούν γρήγορα στα τρέχοντα συστήματα ενός ιατρείου, ώστε να καταστεί δυνατή η συλλογή ακριβών δεδομένων ασθενών, να εξοικονομηθεί πρόσθετος χρόνος στη ρεσεψιόν και να ενισχυθεί η αφοσίωση των ασθενών παρέχοντας μια εμπειρία χαμηλής προσπάθειας και έγκαιρης εξυπηρέτησης.
- Ενσωματώστε επαγγελματίες τρίτων
Η ανάθεση καθηκόντων σε ελεύθερους επαγγελματίες υγείας που μπορεί να εργάζονται από το σπίτι ή εξ αποστάσεως είναι μια βέλτιστη επιλογή για την περαιτέρω αύξηση της παραγωγικότητας με αυστηρότερο προϋπολογισμό. Μπορούν να εκτελέσουν εξειδικευμένες ή επαναλαμβανόμενες εργασίες που επιβαρύνουν το προσωπικό πλήρους απασχόλησης, εντός του γραφείου. Επίσης, οι επαγγελματίες υγείας τρίτων τείνουν να αποτελούν μια πιο προσιτή επιλογή, καθώς δεν απαιτούν παροχές πλήρους απασχόλησης ή χώρο γραφείου, και το ωράριό τους μπορεί να είναι ευέλικτο ανάλογα με την άμπωτη και τη ροή των ασθενών.
Καθώς η ζήτηση στον κλάδο συνεχίζει να αυξάνεται και οι επιχειρήσεις επιδιώκουν να αυξήσουν το περιθώριο κέρδους τους, ένα γραφείο συμβούλων είναι ένα άλλο εξαιρετικό εργαλείο που πρέπει να εξετάσετε. Αυτά τα γραφεία μπορούν να αναπτύξουν εξατομικευμένα σχέδια για την αύξηση της παραγωγικότητας. Αποτελούν τους βέλτιστους συνεργάτες, καθώς αναλαμβάνουν το βάρος της εφαρμογής αυτών των σχεδίων από τους ιδιοκτήτες, μετριάζοντας τις πιθανές αναποδιές και εξασφαλίζοντας τη μακροπρόθεσμη επιτυχία.