Παρόλο που οι νέοι Αμερικάνοι υιοθέτησαν γρηγορότερα τις νέες τεχνολογίες, οι μεγαλύτεροι σε ηλικία καταναλωτές δεν πηγαίνουν πίσω.
Σύμφωνα με πρόσφατο δημοσίευμα στο emarketer.com 30,5 εκατομμύρια Αμερικανοί καταναλωτές άνω των 65 θα χρησιμοποιήσουν το διαδίκτυο φέτος, ενώ μέχρι το 2019 η διείσδυση θα φτάσει το 71%.
Σύμφωνα δε με μια εθνική έρευνα από το Pew Research Center’s Internet & American Life Project στις ηλικίες 50-64, το 71% ψάχνει πληροφορίες για την υγεία του στο διαδίκτυο και το 60% στο facebook, ενώ για τις ηλικίες άνω των 65, τα ποσοστά αυτά είναι 58% και 43% αντίστοιχα.
Δείτε λοιπόν, τι μπορείτε να κάνετε για να προσελκύσετε στο διαδίκτυο και τους μεγαλύτερους ασθενείς-πελάτες.
Διαφήμιση «από Στόμα σε Στόμα»:
Δημιουργείστε αξιόλογο περιεχόμενο και οι μεγαλύτεροι σε ηλικία θα το μοιραστούν με τους φίλους και την οικογένειά τους, μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Παρέχετε τις Πληροφορίες που Θέλουν:
Σύμφωνα με μελέτη της Αμερικανικής Ακαδημίας Οικογενειακού Ιατρού οι μισοί ηλικιωμένοι που ερωτήθηκαν τον Μάρτιο του 2012 ένιωθαν ότι δεν υπήρχε αξιόπιστη διαδικτυακή πηγή με πληροφορίες για την συνταγογράφηση ή την προληπτική ιατρική για την ηλικία τους.
Κάντε το Εύκολο:
Προσαρμόστε τα email σας, τις ενημερώσεις σας και τις τυχόν προωθητικές ενέργειες ώστε να είναι ευανάγνωστες, ελκυστικές και απλοποιημένες για να μπορούν να περιηγηθούν με ευκολία όσοι ασθενείς έχουν κάποια προβλήματα όρασης, κ.λπ.
Πηγή: MD Connect