Home Διαχείριση Ένα Σχέδιο Εξόδου από το Ιατρείο
Η δημιουργία ενός στρατηγικού σχεδίου εξόδου από το ιατρείο συχνά αναβάλλεται, αφού όλα επικεντρώνονται στην ανάπτυξη και στην εξυπηρέτηση ασθενών

Ένα Σχέδιο Εξόδου από το Ιατρείο

Η δημιουργία ενός στρατηγικού σχεδίου εξόδου από το ιατρείο σας είναι ένα σημαντικό βήμα που συχνά αναβάλλεται, αφού ιατρεία με ιδιωτικό ιατρείο, όπως και αυτά με πολλούς άλλους επαγγελματίες και επιχειρηματίες, επικεντρώνεται στην ανάπτυξη και στην εξυπηρέτηση των ασθενών τους.

Το να λάβουν υπόψη πότε και πώς θα εγκαταλείψουν αναπόφευκτα την καριέρα τους και δημιουργώντας ένα στρατηγικό σχέδιο εξόδου δεν είναι προτεραιότητα.

Σίγουρα, η εστίαση στην εξυπηρέτηση των ασθενών είναι προς τιμήν τους, αλλά με την πάροδο του χρόνου διολισθαίνουν στη νοοτροπία “die at the desk“.

Η  τελευταία τους μέρα στο ιατρείο έχει περισσότερες πιθανότητες να τελειώσει με το τέλος της ζωής τους παρά με  το να φύγουν με συνταξιοδότηση.

Κατά τη διάρκεια της ζωής τους, οι γιατροί κάνουν ό,τι περνά από το χέρι τους για να διατηρήσουν τους ασθενείς υγιείς, αλλά γνωρίζουν επίσης περισσότερο από τους περισσότερους ότι η ζωή δεν είναι πάντα προβλέψιμη.

Ωστόσο, οι επιτυχημένοι  ιατροί  συχνά δεν προετοιμάζονται για να τερματίσουν την εξάσκηση στο ιατρείο τους, εάν η ζωή τους τελειώσει νωρίτερα από το αναμενόμενο.

Εάν έχει μαθευτεί κάτι κατά τη διάρκεια της πανδημίας COVID-19 είναι ότι συμβαίνουν πράγματα πολλές φορές έξω από αυτό που σχεδιάζεται και ότι οι γιατροί και άλλοι επαγγελματίες υγείας ήταν συχνά εκτεθειμένοι σε κίνδυνο.

Τι θα συμβεί αν δεν φτάσουν αύριο στο ιατρείο αφού ασθενείς, προσωπικό και μια ζωή εργασίας διαλύεται στον αέρα όταν ένα σχέδιο έκτακτης ανάγκης δεν είναι επιλογή σχεδιασμού;

Είτε είναι κανείς ιατρός που εξασκεί μόνος το επάγγελμα  είτε μέλος μιας μεγάλης, περίπλοκης ιατρικής ομάδας, μια συμφωνία αγοράς – πώλησης είναι απαραίτητη για τα ιδιωτικά ιατρεία για την προστασία της οικογένειας, των εργαζομένων και των ασθενών τους.

Η οικογένειά τους αξίζει την οικονομική αξία της εργασίας της ζωής τους, οι υπάλληλοί τους αξίζουν τη διαβεβαίωση ότι θα παραμείνουν απασχολούμενοι και οι ασθενείς τους πρέπει να γνωρίζουν ότι οι ιατρικές τους ανάγκες θα ικανοποιηθούν.

Πρέπει να σχεδιαστεί μια συμφωνία αγοράς – πώλησης του ιατρείου που να αντιμετωπίζει τις κάτωθι 5 καταστάσεις:

Θάνατος: Ο πρόωρος θάνατος είναι το πιο κοινό στοιχείο που οδηγεί σε μια αγορά – πώληση, είτε πρόκειται για  επαγγελματία που δουλεύει μόνος του είτε είναι μέλος μιας ομάδας.

Αναπηρία: Εάν δεν μπορεί πλέον να ασκηθεί το επάγγελμά, η ασφάλιση αναπηρίας μπορεί να καλύψει ένα μέρος του εισοδήματός και των γενικών εξόδων, αλλά τι γίνεται εάν δεν μπορεί να γίνει επιστροφή ποτέ στην άσκηση της ιατρικής οπότε πρέπει να υπάρξει βεβαίωση ότι η συμφωνία καλύπτει αυτή τη δυνατότητα;

Διαφωνία: Εάν οι εταίροι δεν μπορούν να συμφωνήσουν σε σημαντικές επιχειρηματικές αποφάσεις, πρέπει να εφαρμοστεί μια ρήτρα για τη διευθέτηση της συμφωνίας και ενδεχομένως να διχάσει την πρακτική.

Αναχώρηση: Εάν ένας γιατρός αποφασίσει να συνταξιοδοτηθεί, ενώ οι άλλοι θέλουν να συνεχίσουν, ποια είναι η μέθοδος αποτίμησης και η δομή πληρωμής για τον γιατρό που συνταξιοδοτείται;

Σε γενικές γραμμές πολλοί σπουδαίοι επιχειρηματίες και σίγουρα υψηλά μορφωμένοι δεν συνειδητοποιούν την εγγενή αξία της πρακτικής που έχουν δημιουργήσει.

Είναι επίσης σημαντικό να αναγνωριστεί η αξία του εισοδήματος μετά από φόρους που παράγει η επιχείρηση και ότι μπορεί να είναι το μεγαλύτερο περιουσιακό στοιχείο.

Είναι κρίσιμο λοιπόν να σχεδιαστεί η ενδεχόμενη έξοδος από την ιατρική πρακτική, όπως θα γινόταν με μια επιχείρηση συνεπώς ο κατάλληλος χρόνος, η δέουσα προσοχή και η ομάδα είναι απαραίτητα για να εξασφαλιστεί η μέγιστη αξία.

Medical Management και ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες, που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Αποδοχή Cookies Όροι Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων