Home Το Επάγγελμα Υγιή Άτομα για Υγιή Πληθυσμό
Υγιή Άτομα για Υγιή Πληθυσμό.

Υγιή Άτομα για Υγιή Πληθυσμό

Ως γιατροί, δεν είναι εύκολο να αλλάξετε τον τρόπο με τον οποίο φροντίζετε τους ασθενείς σας, και ιδίως όταν αυτό δεν αφορά τον κάθε μεμονωμένο ασθενή, αλλά έναν ολόκληρο πληθυσμό ασθενών.

Φυσικά, αυτό για το οποίο αγωνίζεται κάθε γιατρός είναι η υγεία των ασθενών του, και ξέρω, πως αν σας ρωτούσα έναν έναν προσωπικά, θα μου λέγατε πως κάνετε το καλύτερο δυνατόν για τον κάθε ασθενή.

Ωστόσο, εάν σας ρωτούσα για το πώς λειτουργεί η πρακτική σας ως προς το σύνολο των ασθενών, σχετικά με την ενημέρωσή τους για τα θέματα υγείας, με τους εμβολιασμούς, με τις μετρήσεις για ορισμένες ασθένειες και άλλα τέτοια θέματα, θα μου λέγατε πως προσπαθείτε να κάνετε το καλύτερο, αλλά πιθανότατα δεν κάνετε ό,τι μπορείτε.

Ένα παιχνίδι αριθμών

Σε γενικές γραμμές, είναι δύσκολο να παρακολουθείτε την πορεία του συνόλου των ασθενών σας, καθώς πολλοί είναι εκείνοι που πάνε σε διαφορετικούς γιατρούς, κάνουν διάφορες εξετάσεις και εμβόλια για τα οποία δεν σας ενημερώνουν.

Επομένως, κοιτάζοντας τους αριθμούς φαίνεται πως το σύστημα κάπου υστερεί.

Όταν εκπονείτε αναφορές για την υγεία του πληθυσμού δεν φαίνεται να αντικατοπτρίζουν επακριβώς το πόσο καλά φροντίζετε τους ασθενείς σας, κι αυτό γιατί οι ίδιοι δεν σας δίνουν όλες τις πληροφορίες που χρειάζεστε.

Το σύστημα χρειάζεται αναπροσαρμογή

Ας πάρουμε για παράδειγμα ασθενείς που πρέπει να κάνουν μαστογραφία.

Εάν ρωτήσετε μία μία τις ασθενείς σας, μπορεί να σας πουν ότι έχουν κάνει στο παρελθόν ή ότι προγραμματίζουν να κάνουν το τεστ σύντομα.

Ωστόσο, σε καμία από τις δύο περιπτώσεις δεν σας έχουν ενημερώσει.

Εκεί λοιπόν είναι που πρέπει να αλλάξει το σύστημα. Μπορεί εσείς να ρωτάτε τον ασθενή σας εάν έχει κάνει μαστογραφία, ή κάποια άλλη εξέταση και να κρατάτε σημειώσεις στο ιστορικό του.

Δεν θα ήταν όμως χρήσιμο, το ίδιο το σύστημα να μπορούσε να βλέπει αυτές τις σημειώσεις και να ενημερώνει την καρτέλα του ασθενούς αυτόματα;

Ελπίδα για το μέλλον

Ίσως στο μέλλον να υπάρξει κάποιο είδος τεχνητής νοημοσύνης και επεξεργασίας φυσικής γλώσσας, το οποίο θα είναι σε θέση να ανιχνεύει τις σημειώσεις σας να καταγράφει αυτές τις κρίσιμες πληροφορίες.

Φυσικά, αυτό θα έχει πάντα περιορισμούς, αλλά σίγουρα θα γίνει πιο εύκολο αν κι εσείς οι γιατροί είστε πιο ακριβείς στις σημειώσεις και στα γραφήματά σας.

Είναι ωστόσο σημαντικό να προηγείται μια συζήτηση με τον ασθενή σχετικά με το τι θεωρείτε πως είναι σωστό για εκείνον, προτού να προβείτε σε κάποια απόφαση που αφορά την υγεία του.

Θα πρέπει να τον ρωτάτε για τις εξετάσεις που έχει ήδη κάνει, προτού τον προτρέψετε σε μία νέα εξέταση βάσει της ηλικίας ή της κατάστασής του.

Σίγουρα, το σύστημα θα είναι εκεί για να σας υποστηρίζει, αλλά το βασικό σας χαρτί είναι η επικοινωνία με τον ασθενή.

Επιπλέον, πέρα από τα έξυπνα συστήματα και τις νέες τεχνολογίες που θα δούμε στο μέλλον, πάντα θα χρειάζονται άνθρωποι που θα κάνουν τη δουλειά, που θα μιλούν με τον ασθενή και θα ενημερώνουν αυτά τα συστήματα.

Άνθρωποι που θα ρωτούν τους ασθενείς αν έχουν κάνει το εμβόλιο της γρίπης ή την κολονοσκόπηση που είχαν προγραμματίσει και θα τους βοηθούν να ξεπεράσουν τα εμπόδια ή τις φοβίες που τους εμποδίζουν να κάνουν τις εξετάσεις τους.

{module title=”Adsence article”}

Και τέλος, αυτό που πάντα πρέπει να έχετε στο μυαλό σας είναι πως ένας πληθυσμός ασθενών αποτελείται από πολλούς ασθενείς, οι οποίοι είναι με πολλούς τρόπους ίδιοι με τον ασθενή που κάθεται αυτήν τη στιγμή μπροστά σας, αλλά ταυτόχρονα ο καθένας από αυτούς είναι ένα ξεχωριστό άτομο, με διαφορετικές αξίες, ανάγκες και επιλογές.

Όλοι αυτοί είναι που συνθέτουν έναν πληθυσμό ασθενών που σας ζητούν από σας τη φροντίδα της υγείας τους.

{module title=”Υπογραφή”}

Medical Management και ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες, που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Αποδοχή Cookies Όροι Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων